O gün günlerden perşembe idi 24 aralik perşembe seni ilk kez o zaman görmemiştim

101 1 0
                                    

Hava güzeldi hem de çok güzeldi yavaş yavaş lapa lapa kar yağiyodu aslinda ilk o zaman evet dememiştim ben sana seni ilk gördüğüm anda söylemişim meğer ama benim haberim bile yokmuş bundan ... Her şey sen o servise binip bu kız kim diye sormanla başladı aslinda.ilk o  zaman  sevmeye başladım seni de benim haberim yokmuş.Ben senden nefret ederdim Onur dediklerimde offf o kara çocuk mu derdim gel gör ki o kara çocuk şimdi hayatımın pişmanliği, sevinci ,mutsuzluğu,mutluluğu her şeyi olmuş  24 aralik 2016 ilk böyle başladık hikayemize , bir ömür benimle olur musun dedi   EVET dedim serviste birden bağırmaya başladı bugün en mutlu günüm diye bağırıyor etrafında ki arkadaşlarını itip kakiyor onun o hallerini gördükçe yüzümde aptalca bir tebessüm oluşuyor idi. Gözlerime bir bakışı vardı insanin içine işleyen .Yılbaşı yaklaşıyordu ve biz hileyle çekiliş yapmıştık o zaman sevgili değildik.Kâğıtları ben yazıp hazırladım belirli iki kağıt vardi birisinde Onur diğer  kağıda ise Ceylan  yazmıştım. Ben onun isminin olduğu kağıdı alacağım yerde heyecandan yanlışlıkla kendi ismimi  almışım daha sonra ben kağıdı tekrar bırakır bırakmaz o almış. Herkes kim kime çıktığını söyledi ama ne o nede ben , birbirimize çıktığımız halde inattan ne o söyledi nede ben . Tabi Yasemin'in söylemesiyle herşey ortaya çikti . o gün akşam servisle gelmedi eve merak etmiştim  ama belli ettirmemeye çalışıyodum tabi her zaman ki gibi başaramamıştım ve Nihat'la Yunus'a sordum  ...

Beyimiz o gün dükkâna dayılarına yardıma gitmiş tabi ben kimdim ki zaten ben de merak diye bi duygu yok ki ben insan değilim  ki zaten kim nerden cikardi bunu   allah allah 😜

O gün okulda kavga etmişler  hemde baya büyük bir kavgaymış sana birşey oldu diye çok korkmuştum ki bi an  senin başına birşey gelemeyeceğini hatirladim ağır abimize, kimse bir şey yapamiyordu ,öyle bir şekilde o kavgayi anlatiyorlardi ki sanki orada senin yanındaymışım gibi hissettim ...

Ve yavaş yavaş o gün geliyordu her şeyin aciklandigi gün ...

Yüz üstüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin