"Alexis?! Alexis neredesin?!"
5 yaşında küçük bir kız, markette nereye kaybolmuş olabilirdi? Koşar adımlarla onu aramaya çalışırken arkamdan gelen sesle duraksadım.
"Buradayım anne."
"Alexis!" dedim ve onu sıkıca kucakladım.Kollarını tutup onu sarsarken "Sakın bir daha elimi bırakma!" diye bağırdığımda, başını hafifçe yukarı kaldırdı.Birine bakıyordu. "Bu amca bana çikolata aldı..." diye mırıldandığında aniden ayağa kalkıp Alexis'i çekiştirmeye başladım. "Ama anne,henüz teşekkür etmedim!"
"Gerek yok Alexis! Hemen eve gidiyoruz!" Dışarı çıktığımızda arabanın kilidini açıp, Alexis'e arkaya oturmasını söyledim ve kolumda hissettiğim acıyla arkamı döndüm.
"Scarlett." dediğinde yüzüne baktım.Hiç değişmemişti.Mimikleri bile hala aynıydı.Ama bu ona kızmamam için bir neden değildi.
"Tanışıyor muyuz?" diye çemkirdim ve Alexis'in dışarı çıkmasıyla gözlerimi ona çevirdim. Kolumu yavaşça bıraktığında yüzündeki kızgınlık ifadesini silip "Eski sevgilim...Yıllar sonra görüşebilmek ne hoş..." dedi sinsi sinsi gülerek. Gözlerini Alexis'e çevirip "Çok tatlı bir kızın var.Bir akşam yemeğinde babasıyla da tanışmak isterim."
"Babasıyla boşandık."
"Ah,yani babası ben değilim?" Ne diyebilirdim ki? Gülümsemeleri bile benziyordu,hatta saçları.
"Kapa o lanet olası çeneni Harry! Tabiki sen değilsin! Biz yıllar önce ayrıldık!" Yeniden Alexis'e dönüp "Kaç yaşında olduğunu biliyor musun bakalım?" diye sordu gülümseyerek. Alexis önce başını evet anlamında salladı, sonra da beş parmağını birden açtı. "Demek 5 yaşındasın!" dedi ve tekrar bana döndü. "İşe bak! Biz de tam 5 yıl önce ayrılmıştık..."
"Git buradan Harry!Ve bir daha sakın beni özellikle kızımı rahatsız etme!" diye bağırdım ve arabaya bindim.Alexis'in kapıyı kapatıp oturmasıyla arabayı çalıştırdım ve oradan uzaklaştık.
* * *
"Alexis'i odasına götür Kaitlyn." diye mırıldandığımda Alexis yüzünü buruşturup merdivenlerden çıkmaya başladı.Masanın üzerinde duran kumandayı elime alıp rastgele bir kanal açtım ve koltuğa yayıldım.Sesini biraz daha açtığımda,çıkan haberle doğruldum.
"Ünlü Pop grubu One Direction üyesi Harry Styles,dün geceki konserden sonra New York'ta görüntülendi.Grup üyelerinden Zayn Malik 'Harry anılarını canlandırmaya bayılır.New York'a bunun için gitti.Bir kaç gün sonra bizde tatil için gideceğiz.Belki Harry'yi almadan döneriz,o çok yaramaz' şeklinde konuştu."
Hemde fazlasıyla yaramaz Zayn,fazlasıyla.
--İlk bölümü kısa yaptım çünkü beğenip beğenmiyeceğinizi bilmiyorum.Yorumlara olumlu yada olumsuz her türlü sevinirim (: YB yi en geç cuma günü koyarımmm ^^ --