Hur allt började!💗

7 0 0
                                    

Jag heter Sara just nu ska jag berätta om allt du kan veta om mig!
Jag hade bott i Solna i 5 år tills jag fick reda på att vi ska flytta till Täby.Jag tappade alla mina vänner mina bästa vänner nästan allt. När jag började i skolan Myrängsskolan var alla så snälla det var så roligt tills en tjej som började mobba mig hon heter Jenny. När jag gick armkrok med nån så kom hon och tog personen i handen och gick jag hamnade alltid utanför och jag kände att jag ville byta skola. Sen började jag umgås med två underbara personer de hette Vanessa och Sandra vi blev så nära att Jenny blev arg hon började skylla allt på mig putta mig göra blickar till sist gick jag till läraren med Vanessa men Jenny förnekade allt.Hon började skylla att jag knuffat ner henne för trappan att jag gömt hennes skor.Ibland blev jag så ledsen att jag inte orkade med livet men då sa en viktig person att det är det hör hon är livet det är både kärlek och svek!
Jag försökte behandla den här personen som luft och det funkade jag brydde inte mig men det som gjorde mig arg var att läraren gjorde inget åt det här.Sedan började Vanessa och Sandra hänga med Jenny och jag började faktiskt hänga med 5A och det vad bättre det fick mig att må bra. Sedan skickade mamma ett mail till skolan och frågade om jag fick byta klass alltså om jag får börja i 5A istället men svaret från rektorn var att man inte kan fly från sina problem.......

Hoppas ni gillade detta nästa avsnitt kommer💞

Kärlek och svekWo Geschichten leben. Entdecke jetzt