(Multi Beren müdürün odasına giriyor)
Eve geleli yaklaşık yarım saat olmuştu. Odamda boş boş oturup bir zamanlar büyük bir aşkla astığım posterlerime baktım. Eskisi gibi yes yeniydiler sadece ben biraz yıpranmıştım. Oturduğum koltuktan kalkıp banyoya girdim. Banyo yapsam iyi olacaktı . Suyun ısısını ayarlayıp kıyafetlerimi çıkardım .
Suyun büyüsüne kendimi bırakıp rahatladım . Bu hissi seviyorum. Bütün vücudumu yıkayıp duştan çıktım. Güzelce kurulanıp kıyafetlerimi giyidim. Saçımı da kurutup ,düz olan saçlarımı tepemde topladım. O sıra telefonumun çaldı annemdir başka kim olacak deyip elime aldım . Kayıt edilmemiş numara kimdi ki açıp kulağıma götürdüm.
-Efendim"dedim. Ses yoktu biraz gürültülü bir yer gibiydi.
-Beren benim Burak bugün gelmedin de merak ettim"dedi.Yeni hocam Burak .Başıma spor salonuna gelirken olaylar gelmeseydi gelirdim ama bunu sana söyleyemem nede olsa seni ilgilendirmiyor . Ben düşünürken konuşmuş olduğum Burakı unutmuş olmalıyım ki
-Beren ordamısın"dedi.
-Burdayım arkadaşım kaza geçirmiş bende onun yanına gittim sanada haber vermek aklıma gelmedi sahi numaramı kimden aldın?"dedim. Yalanın batsın Beren . Hergün farklı yalan birgün kime ne yalan söylediğini unutup ortada kalacaksın.
-Numaranı babamdan aldım . Arkadaşına da geçmiş olsun . Birdahaki antiramana gelmeyi aksatma görüşürüz"deyip telefonu kapattı. Mümkünse görüşmeyelim demek vardı da neyse . Sonuçta mecburdum. Kendimi korumak için savunma hareketlerini bilmem gerekiyordu. Telefonu yatağın üstüne adeta fırlatırcasına koyup kapıdan çıkacaktım ki tekrar çaldı. Yine ne var ya bi rahat bırakın . Söylenerek telefonu açtım.
-Ne var ,ne istiyosun çabuk şöyle işim var" dedim. Sahi kimdi ki bu numaraya da bakmamıştım . Aman canım Buraktır.
-Ben şey için aramıştım nasıl oldun demek için "dedi . Tanıdık ses. Ama kim olduğunu tanıyamadım.Daha fazla düşünmeden kim olduğunu sordum.
-Sen kimsin"dedim.
-Ben Ayça tanıyamadın mı ,tabi ya benim sende numaram yok neyse bu benim numaram kaydedersin"dedi belalım olan Ayça . Bu kızdan rahat yoktu.
-Tamam ben iyiyim zaten yok bişey neyse by"deyip telofonu yüzüne kapattım. Eminim sinirden kuduruyordur. Karnımdan acayip sesler gelince ne zamandır yemek yemediğim geldi aklıma odamdan çıkıp merdivenlere yönelecektim ki babamın çalışma odası çekti dikkatimi. Söz verdiğim gibi izinsiz girmemiştim .
Zaten izin alacak bir babamda yoktu.Ağır ve güçsüz adımlarla ilerledim çalışma odasına. Kapının koluna elimi atıp elektirik çarpmış gibi geri çektim. Ben babama söz vermiştim izinsiz girmeyecektim. Şimdi ne işim vardı burda. Kapı bana ben kapıya bakmayı sürdürüyorum. En son kendimi toplayıp içeri girmeye karar verdim.
-Özür dilerim baba birdaha girmeyeceğim diye söz vermiştim ama sözümü yine tutamadım.Tekrar kapının kolunu kavrayıp sıktım açmak için kendime zaman verip derin bir nefes aldım ve kapıyı açtım. Önce kafamı uzatıp içeri göz attım. Eskiden de böyle yapardım. Babam içerde mi diye kontrol etmek için şimdi babam yoktu ama alışkanlık . Zor bela odaya girdim.
Babamın kokusu vardı kahramanım kokuyordu oda. Derin bir nefes daha aldım . Ciğerlerim resmen bayram ediyordu. Ne kadarda özlemişim kokusunu.Oda aynıydı sadece tozlanmıştı. Babam tozlu odayı sevmezdi saatlerdir çalıştığı yer tozlu olsun istemezdi. Kitap okumak en büyük tutkusuydu. Anneme aşkını anlatan kitap yazan adam nasıl olurda güzel sevmezdi. Güzel severdi babam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
17 YAŞIM
Genç KurguSiz hiç 17 yaşınızda intikam almaya kalktınız mı? Peki ya ölesiye özlem çekip içiniz acıdı mı? "Verilen kayıplardan bahsetmiyorum bile". Bir insanın 17 yaşında başına neler gelebilir dediğim zaman başlıyor işte. Kim bilir o gün belki de "Yok canım...