Most mi lesz?

1.1K 77 0
                                    

Testem a hideg rázta ki. Most felé fordultam ajkaink súrolták egymást, igy hirtelen háta kaptam picit a fejem. Majd mély szemkontaktusba kerültünk. A vér is megfagyott bennem. Csak azok a hatalmas kék szemek voltak. És akkor, a csengő zaja törte meg a pillanatot, amit kicsit sem bánok. Meg egy kis ideig csak bámultam, nem sokáig, csak egy röpke pillanat volt. Tekintetem az ajkára kúszott. Mi van? Inkább ajtót nyitok.

- Ő, izé. Megnézem ki az.- gyorsan rohantam az ajtóhoz, mi a franc van velem? Oké, én hetero vagyok, ő meleg. Lehet vonz kicsit ez a tudat, de akkor is.

Újra csengetnek.

- Megyek már! Le kaptam a kulcsot, a bejáratnál lévő polcról. Elfordítom a kulcsot a zárban. Majd kinyitom az ajtót. - Karma?

- Igen, de nézzél így már, megbeszéltük, hogy átjövök.

- Igen, de irtam is.

- Mit?

- Nézd meg!

- Oké. Vette elő a telefont. Egy pillanatra megakadt a szeme rajtam, majd lerakta óvatosan a táskáját és be ráncigálta fürdőbe.

- Most akkor itt van? Mit csináltok? Meddig marad? Rád mozdult?

- Nyugi. Igen itt van, és filmezünk. De nem tudom hogy rám mozdult-e, és hogy rám fog-e.

- Hogy érted?

- Volt egy pillanat, meg vele is túrt a hajamba és...

- Miért túrt bele a hajadba?

- Megmutatom:

Rosy: Most komolyan lenyomiztál? Húgy képzeled?

Én: Ne haragudj. 😟

Rosy: Kiszedem a vesédet! 😂😂😂

Én: Nem adom az az enyém. Megkapod a kisujjam egy darabját ha ennyire akarsz belőlem valamit.

Rosy: Nekem belső szerv kell.

Én: Akkor megkapod a nyelvem. Ugy sem beszélek sokat.

Rosy: Ez most olyan volt mint ha azt akarnád, hogy csókoljalak meg. 😂😂😂

Én: Meglehet 😂😂😂. Nem, amugy viccelek.

Rosy: Kár pedig kezdtem reménykedni. 😂😂😂 én is viccelek amugy nyugi.

Én: Ich bin hetero vagyok. Kérlek ne mássz rám.

Rosy: Nem tenném. Na de megyek készülődők.

Én: Oké én meg levágom a hajam, és befestem.

Rosy: Jah azt akartam mondani. Hogy jó a hajad. Beleturnék, de szigorúan csak barátilag.

Én: Gondoltam. Nos megyek. Majd beszélünk. ☺ szia

Rosy: Szia

- Te flörtöltél vele?!

- Ne kiabálj már! És nem csak viccelődtem, de komolyan vette, vagy csak szórakozik velem. Nem tudom, de kikészít. Esküszöm!

- Van egy ötletem. De nem mondom el.- meg sem várta, hogy válaszoljak, fogta magát ki ment a fürdőből, levette a cipőjét, táskáját a hátára dobta majd elindult fel a szobámba.

- Hallod, ne szórakozz mit akarsz csinálni?

- Nos, mivel elég sok pia van, ketten ugy sem bírnánk, igy be veszem őt is. Tudod, hogy szeretek barátkozni, meg amugy is bejön nekem a csaj... Persze, csak jol néz ki. Semmi több nem vagyok olyan, mint ő.

- Oké, csak had menjek előre. - kinyitottam az ajtót..

- Rosy ő itt Karma. Karma, Rosy.

Hamar össze barátkoztak, Karma elő vette a piákat, beszélgettek. Esküszöm a saját házamban kitaszítva érzem magam. Csak én és a vodkám. Végül bele vontak engem is. Karmának jött egy hülye ötlete, hogy üvegezzünk.

Jól éreztem magam, egy csomó hülye feladatot megcsináltattam Karmával, pl fejen álca szavalta el a Tiszta szívvelt. És ha már annyira tetszik neki Rosy akkor már meg is kellett puszilnia, láttam a szemén, hogy fogok majd én kapni csak legyen olyan helyzet. Karma pörget.

- Bru. Mersz vagy mersz?

- Hé választási lehetőségem sincs? - Karma itt Rosyra nézett.

- Nincs. - válaszolta Rosy.

- Akkor merek. - válaszoltam, majd megfogtam a vodkanarancsos üveget, meghúztam, vettem egy mély levegőt.

- Csókold meg Rosy-t. - mind kettőnk szeme hatalmasra kerekedik.

- Nem, én ezt nem csinálom.

- Muszáj. - mondta Karma.

- Nem, nem teszem. Nem fogom lekapni.

- Akkor elmondom anyádnak, hogy tavaly nem is voltál osztálykiránduláson, hanem elmentél bulizni, isten tudja hova.

- Szemét vagy. De Rosy sem akarja.

- Nekem édes mindegy.

- Legyen. - Rosy felé fordultam, nem tudom hogyan kellene megtennem, soha nem csókolóztam lánnyal. Lehunyom a szemem, lassan hajolok felé. Egy pillanatra kinyitom a szemem, már csak pár centi. Te jó ég!

Szerelem.net/Befejezett/ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora