96

65 5 0
                                    

Kwon Sohyun, eski 4Minute’in üyesi, oyuncu olarak ilk adımını atıyor. Uluslararası BNT ile yaptığı fotoğraf çekimi ve röportajında, karşılaştığı değişiklikler hakkında düşüncelerini paylaştı.

“Yalnız çalışmanın en zoru, kendi başına kararlar alman ve onlardan sorumlu olman. Bu benim için en zor seçimdi çünkü bu zamana kadar bir takımın içindeydim. Şimdi yalnız başıma seçimler yapmak ve ileri gitmek zorundayım, karışık duygular yaşıyorum.”

Kwon Sohyun yakında gerçek bir seyahat programında görünecek.  Bunun hakkında konuştu; “Seyahat programına katılma teklifini duyduğumda, hayattaki yeni yolculuğuma başlamadan önce bu program sayesinde herkese gerçek düşüncelerimi gösterebileceğimi düşündüm. Programı seçtim çünkü sıradan eğlence programlarına benzemiyor ve insanlara gerçek kişiliğimi gösterebileceğime inandım.”

Kız grupları için 7 yıl uğursuzluğu hakkında dürüstçe cevap verdi; “Herkes farklı düşüncelere sahiptir ve bu şirketleri hakkında da böyledir.  Herkes kendine fayda sağlayan seçimleri yapmış olsa da, bu hala biraz üzücü. Bende öyle yaptım. Kendimden önce takımımı öne koyduğum geçmişimden farklı olarak,  takımımdan önce kendim hakkında düşünmeye başladım. Beni en çok üzen şey, kendim ihtiyaçları düşünmemin yanlış olmadığıydı.”

İdol kökenli aktörler ve aktrisler hakkında kamuoyuyla ilgili bir soruyu yanıtlarken şunları söyledi; “Halkın görüşlerinin olumlu veya olumsuz olduğunu söyleyebileceğimi sanmıyorum. Sanırım hepsi benim ne kadar iyi yaptığıma bağlı. Bugünlerde, idoller oyunculuk alanına girdiğinde daha az eleştirel yorumlar alıyor. Im Siwan gibi. Bu yüzden aldığım rolü iyi bir şekilde tasvir etmek benim için önemli.”

Ayrıca Tıbbi Dramalara uzun zamandır ilgi gösterdiğini açıkladı ve şans verilirse birinde rol almayı istediğini söyledi. “Romantic Doctor Kim.”  deki Seo Hyun Jin gibi akıllı bir karaktere dikkat ettiğini belirtti.

Rol modeli olarak Ha Ji Won’u seçen Sohyun şunu söyledi; “Yaşlandıkça ve daha fazla tecrübe kazandığım zaman, Ha Ji Won gibi bir oyuncu olmak istiyorum. Onu küçüklüğümden beri seviyorum ve romantik komediden aksiyona kadar onun gibi her şeyi yapabilmek istiyorum.” O ayrıca oyunculukla ilgili tavsiyelerde bulunan aktör Yeon Jung Hoon’a, Sohyun’la aynı ajansa bağlı kıdamli oyuncu, şükranını da belirti.
 
K-Pop sahnesinden ayrıldığın için pişman oldun mu diye sorduğumuzda, şu cevabı verdi; “Hiç pişman olmadığımı söylemek yalan olurdu. Bazen sokaklarda çalan şarkılarımızı duyuyorum, bazı kişiler beni tanıyor ve şöyle diyor, “Hey, bu 4Minute!”. Biraz pişmanlık hissediyorum ama iyi bir anı olarak saklayacağım. Fırsat geldiğinde tekrar sahneye çıkmayı düşünürüm. Şimdilik bir aktrist olarak çalışmayı planlıyorum fakat müziğe dönüşümünde bir ihtimali var.”

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
4Minute Hakkında Bilgiler ²Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin