1. Începutul

31 9 7
                                    

Mă simteam inconstientă, nu ma puteam misca, insa totusi auzeam sunetele unor oameni pe care nu ii cunoastem, nu stiam unde sunt. Mă zbateam sa deschid ochii insa nu reușeam fiindcă ceva ma oprea, eram drogata. Drogata de-a binelea. Nu îmi amintesc exact ce mi s-a intamplat, sau măcar unde sunt, si cu cine.
Deodată simt doua mâini puternice ce ma ridica de jos, si ma trantesc de ceva tare, nu mi-a luat mult sa realizez ca era un pat. M-am chinuit sa deschid ochii si tot ce am putut vedea era negru, aceeasi persoana care începea sa ma atingă usor pe spate si pe gât, dezbracandu-ma si încercând sa ma violeze.

-Ari, trezeste-te ! Mă striga mama din capătul usii. Am deschis ochii si am realizat ca a fost doar un vis, acelasi ca de obicei. M-am uitat la ceas si era 07:50, la naiba. Doar eu puteam sa întârzii în prima zi de scoala. Oricum am o viata destul de plictisitoare de când părinții mei au divorțat, viata mea a luat-o razna complet. Am inceput sa ma droghez si sa fac ceea ce nu este bine pentru mine, insa asa îmi opream suferința care încet, incet dispărea iar activitățile mele noi ma făceau sa ma simt mai bine în aceste momente.

- Dispari, mamă! Am strigat si am reusit sa ma ridic din pat, lumina de la fereastră acoperindu-mi intreaga față.

- Grabeste-te, o sa intarzii in ultimul tau an de scoala si eu cred ca vrei sa iti faci prieteni usor! Stiu ca iti este greu ca ne-am mutat, draga mea, dar o sa fie bine.

- Da, sigur, asta îmi spui mereu. Sunt sătulă de minciuni. Hai iesi afara si lasa-ma sa ma pregatesc.
Am auzit-o pe mama plecând asa ca m-am dus la baie si mi-am facut rutina de dimineata. Stiam oricum ca nu mai am timp sa ma pregatesc asa ca m-am întors in camera, am scos un maieu usor lejer putin cam creepy din dulap, o pereche de blugi cu talie inalta si tăiați in genunchi,si  o geacă de piele. Am început sa ma machiez si nu m-am machiat foarte strident, putin corector si fond de ten pentru a-mi acoperi cearcanele, fard de sprancene si putin tuş si rimel. Părul l-am întins ca de obicei si i-am dat drumul pe spate.
Am coborât jos si mi-am luat o geanta in care aveam telefonul, machiajele si câteva stricturi necesare in caz de urgenta, si mi-am tras o pereche de bocanci in picioare fiindcă stiam ca nu mai am timp sa mănânc si am iesit pe usa salutand-o pe mama.
Am luat un taxi si spre fericirea mea liceul era aproape si nu a durat mult pana am ajuns.

Curtea era plina de părinți, copii, "dive". Ma gândeam ca o sa arăt ca o ciudata pe langa ei fiindcă eu nu sunt genul de fată care crede ca totul in viata este roz, iubesc negrul si ascult rock. M-am dus înăuntru căutând încăperea directorului pentru a-mi lua fisa de înscriere, si după 15 minute de cautare m-am dat bătută, insa in schimb am gasit baia la momentul potrivit deoarece voiam sa ma dau cu putin ruj. Am intrat in baie cautandu-mi rujul in geanta, pana când cineva se baga in mine puternic.

- Ai grija dracu pe unde mergi! spun eu nervoasa

- Îmi cer scuze, m-am împiedicat fiindcă siretul îmi era desfăcut, sper ca nu te-am lovit sau ceva. Spune fata necunoscută catre mine, era o fata frumoasa, roscata si îmbrăcată aproape indentic ca mine, cu ochi căprui.

- Stai linistită, îmi pare rău si mie, insa sunt nervoasă fiindcă nu gasesc biroul directorului si doar asta îmi mai lipsea.

- Te duc eu acolo daca vrei! Apropo, eu sunt Amaya, îmi pare bine.

- Sigur! Eu sunt Ariana si sunt cam noua aici. Insa ma bucur ca deja mi-am facut o prietenă.

- Si mie, si îmi face placere sa te ajut. Sa mergem!

Am urcat doua etaje pana la director unde mi-am luat fişa. Am mers împreună cu Amaya in sala de mese fiindcă muream de foame si ne-am asezat la o masa.

- Si, spune-mi, cum sta treaba prin liceul asta?

- Este un liceul destul de bun dar cu multe dive. Este un grup de 3 băieți si 2 fete care sunt popularii scolii si in acelasi timp si cei mai răi, nimeni nu îndrăznește sa se atingă de ei.

- Hmm, interesant. Nu am apucat sa spun mai mult fiindcă usa se deschise si toate privirile erau îndreptate spre "trupa vesela". Păreau destul de înfricosător dar sincer, pe mine nu ma speriau. Băiatul din mijloc, care se pare ca era "seful", cu ochi verzi si par pana la umăr si ondulat, îmi dădea o senzatie de scârbă.  Nu mi-a luat mult sa observ ca se îndreaptă spre masa noastra.

- Sa nu indraznesti sa te iei in gura cu el! Spune Amaya.

- Care-i treaba, păpușă? Îmi spune, ajuns in fata mea si eu aproape am izbucnit de nervi.

- Daca îmi mai spui o data asa, o sa rămâi fara scula din pantaloni, crețule.

Cum este pentru inceput? Stiu ca nu este ce stii ce dar vreau păreri :)) mulțumesc.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 05, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Iubire sau ură?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum