[Lyiah]
<Cu o saptamana inainte de Craciun>
-Ly...-O voce imi sopteste.
Am gemut,intorcand-ma pe partea cealalta.
-Ly,Ly...Trezeste-te sarbatorit-o.-
-Ugh,mama.Te rog pleaca.Lasa-ma 5 minute.-Am gemut,punandu-mi plapuma pe cap.
-In regula.Tu ai cerut-o.-
Am simitit doua maini tragandu-ma,am sarit din somn.
-Oh!OK,OK,OK!M-am trezit!-Am chicotit incercand sa respir.M-am ridicat si l-am vazut pe Justin imbracat si pregatit pentru ziua de azi.Purta un tricou fara maneci care ii scoteain evidenta bratele mari si tatuajele.Parul lui era mai scurt,il avea aranjat ca de obicei.Arata sexi.
-Buna dimineata.-
-Neata'.-Am cascat.
A scos o cutie de la spatele lui.-La multi ani Ly!-A tipat.
Am zambit,luand in mana cutia.-Aw.Cum de ai stiut?-
-Ei bine...Mama ta mi-a cam spus acum doua saptamani,si iti planuiesc surpriza inca de atunci.-
Ochii mei s-au marit.-Surpriza de ziua mea?-
-Da.Este special.Doar pentru tine.-A zambit.
-Ei bine...Multumesc.-Am spus luand cutia.
-Haide.Deschide-o.-Mi-a cerut,asezandu-se langa mine.
Am suspinat,zambind putin cand am inceput sa desfac cutia.
-Aw...Justin!-Am tipat,vazand p frumoasa tiara.
-Astazi...Esti printesa Lyiah.-A spus luand micuta coroana punand-o pe capul meu.
-Ce planuiesti tu?-Am intrebat.
El a scuturat din degetul aratator,la fel si capul.-Nu pot sa iti spun.Nu ar mai fi o surpriza.-
M-am bosumflat incrutisandu-mi bratele la piept.-Vreau doar un indiciu.-
-Doar sa stii...O sa iti placa,ok?-
Am oftat incet.-Ok.-
-Hei,fara bosumflari.-A spus punandu-mi un deget peste buze.
Am scos limba ca un copil mic facandu-l sa rada.
-Esti sigura ca faci 23 de ani?-A zambit ridicandu-se din pat.mi-am dat ochii peste cap,urmarindu-l.
El m-a condus in bucatarie unde era pregatit un mic dejun festin pe masa.
-Toate astea pentru mine?-Am intrebat in timp ce Justin si-a inconjurat bratele in jurul taliei mele.
-Mhm.-A spus sarutandu-mi obrazul.
Ne-am asezat si am mancat,bucurandu-ne de timpul nostru pretios.
-Deci...Ce mai urmeaza?-Am intrebat terminandu-mi capsuna.
-Um...Mama aducandu-ti urmatorul cadou si mama ta ultimul.Dar eu trebuie sa ma duc sa iau cel mai mare cadou.-A spus obraznic.
-Oh?Imi dai un indiciu?-Am intrebat din nou.
-Fara indicii.-Ma avertizeaza.
-Ugh!Bine!-Am exclamat.
Mi-a sarutat obrazul.-Nu fii un copil.O sa iti placa.-A promis el.
-Ar trebui.-Am mormait doar pentru mine.
Curand el a plecat si eu eram complet singura.Dupa cateva minute dupa ce a plecat el mama lui si mama mea ajunsesera la mine cu,cutii mari si plase.
-Ce sunt toate astea?-Am intrebat.
Ei bine astea sunt ale tale.-Doamna Pattie a spus,punand doua cutii pe tejghea.
-Oh!-Am spus frecandu-mi mainile.
-Asteapta.Ai un bilet.-Mama a spus dandu-mi biletul.Era un plic verde ceea ce m-a facut sa rad.L-am deschis si am citit biletul.
Draga printesa Lyiah,
Astazi se fac 23 de cand existi,dar de asemenea si a zecea luna de cand tu ai aparut in viata mea.
Astazi esti ziua ta.Si esti timpul sa stralucesti.
Doar urmeaza pistele lasate de mamele noastre si in curand iti vei da seama de surpriza ta.
Cu dragoste,printul tau
Justin
-Aw...Este atat de dragut.-Am spus tinand biletul la pieptul meu.
-Haide scumpo.Trebuie sa te imbracam.-Doamna Pattie a spus grabindu-ma spre baie.
Mi-am facut dus si m-am epilat,pregatindu-ma pentru orice ar fi surpriza asta pregatita de Justin.
-Ooo...Arati deja minunat!-Mama mea a spus.
-Ei bine multumesc,dar nu sunt nici macar imbracata.-Am spus zambind.M-am intors,si am vazut-o pe mama imbracata intr-o rochie verde si era frumoasa.
-Mama?Unde...-
-Nu avem timp pentru intrebari.Trebuie sa te imbracam.-Nu m-a lasat sa termin propozitia.A luat o plasa de culoare alba cu haine.A desfacut plasa,si am vazut o rochita frumoasa care imi amintea de printesa si broscoiul,dar era mai stramta.
-Wow...Este...-
-Frumoasa?Da.-Mama m-a intrerupt.
Curand eram complet imbracata,tocuri si toate cele.Parul meu era prins sus cu tiara.
-Oh!Cat de frumos!-S-a mirat Pattie.
M-am intors si am vazut-o si pe ea imbracata intr-o rochie similara cu a mamei,o tinea si pe Jazzy in brate.
-Multumesc!-Am spus luandu-mi telefonul.
-Oh.Trebuie sa mergem.Masina este jos.-A spus ea.
Am intrat in masina.As minti daca as spune ca nu eram complet nervoasa despre toata chestia asta cu surpriza.
-Am ajuns.-A spus soferul.
-Am iesit din masina aflandu-ma in fata unei cladiri frumoase.Mama si doamna Pattie au intrat inaintea mea.
-Hei ce se intampla?-Am intrebat langa usa.
-O sa vezi.-A spus mama mea,impingandu-ma spre usa.Am stat acolo cateva secunde,ele asteptand sa deschid usa.
-Deschide-o Lyiah...-Mama a spus.
Am oftat deschizand usa,reveland cel mai frumos loc.
-Oh.Dumnezeule.-Am suspinat.
-Surpriza!-A strigat toata camera.
-Ce...Cum...Ce.-Nu puteam nici macar forma o propozitie.
-A fost ideea lui Justin.Noi doar l-am ajutat.-A spus doamna Pattie.
-Oh Doamne! Asta e minunat!-Am spus si am inceput sa plang.
Camera era decorata in verde pal.Era extraordinar de frumos.
-Printesa mea.-O voce a soptit.M-am intors spre ea si in fata mea era Justin imracat complet in alb.Arata uimitor ca de obicei.
-Printul meu.-Am spus.A venit spre mine si m-a sarutat.
-La mult ani,printesa Lyiah!-A spus in timpul sarutului cu ochii inchisi.
-Multumesc,printule Justin!-Am spus,muscandu-mi buza.
CITEȘTI
Autism (Justin Bieber) Book#1
FanfictionJustin are autism sever. Ce îl face vulnerabil și copil. El nu a experimentat prea multe în cei douăzeci de ani ai lui,el vrea doar să fie normal. El vrea să se îndrăgostească și să aibă o frumoasă familie. Dar nu poate din cauza severului autism. D...