HUZUR NEDIR?

131 7 17
                                    

HUZUR nedir diye sorduğumda %100 - %50 niz AŞK diyecektir. Fakat HUZUR AŞK deyildir  huzurun tanimi tam olarak yoktur. İnsanların %10000 i'diyeceğim belkide daha fazlasi neden mutsuzdur?  hadi gelin size bir hikayemi anlatayim aslında hikaye yazmayida beceremem ben. Ama bu hikayemi size anlatmayi istedim belki bir çoğunuz haklı diyeceksiniz belkide haksiz Bir gün yine  yatağımdan kalktim ve duzenlemeden okuluma gittim herzamanki hallerim Öğlen olduğunda da okuldan gelmek için herkez can atar. Kimse beni birazdaha birakinda okulda kalayım demez. yine cok güzel bir gündü taki onu görene kadar. Facede boş boş takilirken gördüm ben onu. Tabi aklima'da koydum o benim diyordum ulan daha çocuğu tanımıyorsun nerden senin oluyor ama deli kalbim iste söz geçmiyor Hergün profiline bakip istegi cekip cekip geri istek atıyordum. Kim atmazki?  Seversen onune taş koysalar yine gidersin arkadaşım onun kankasiyla çıkıyormuş ben bunu ogrenirimde bosmu kalırım direk arkadasimin sevgilisiyle konuştum ve ona olanlari anlatim sanş ya o çocukta ordaymis bizim konusmalari okumuş sonra bir baktim istek kabul ben mutluluktan havalardayim nasil havalardasin diye soruyorsaniz o cekyatan o cekyata zipliyorum sonra yere düştüm ayağım burkuldu hem mulu hem uzgundum. Neyse  onunla konusmaya başladık ne oldu diye merak ediyorsaniz aşağıya inmeden tahmin edin bakalim tahmininiz dogru mu?  ...................................................................... Süreniz doldu :)) çıkmaya başladık bilenler çok yaşasın bilmiyenlerde cok yaşasın şimdi mutlu felan oldunuz ama hiçte öyle değil o işler. Çıktık en fazla 1 hafta  ayrildik benim bu delii kalbim unutamıyor çocuğu. Sonra Ablamin düğününde 14 mayıs iyi hatırlarım o günü çünkü onu gördüm dusunsenize aşık olduğun kisi karsinda. Ama sarilamiyorsun sımsıkı seni seviyorum diyemiyorsun o karsinda ve sen hicbirsey yapamiyorsun sanki ellerini bağlamışlar gibi oturuyorsunuz. Birde önümden gecti fakat beni farketmedi etseydi zaten düğünden çıkmazdı sirf benimle konusmak icin yine o halaylara girerdi. özlemiş okuluma geldi cikista gördüm suratini tabi ben kuskuda acaba baska kiz icin mi geldi ? Ay tipimde kayik acaba beğendi mi ? Keske renkli sal taksaydim felanla filanla geçti günüm. Sonra mesaj atti bizimki özledim diye ondan sonra benim deli kalpte yangin buna direk cevap verdim sonra biz yine barıştık ondan sonra hamide diye bir kiz çıktı bak hamidecim senin adin burdada geçiyor.  Ne der gencler Ünlü oldun el salla. o benimle cikarken hamideyle çıkmış ve  buluşmuş. Kalp seviyorya özlüyor aradim telefona kiz çıktı dedi arama sevgilimi ulan sen kimsin felan arkadan oda bağırdı aramasin beni  sonra ben daha ona yazmadim  karsimada çıktı tabi ama ilk aşklar herzaman ölümsüzler. Ondan sonra biz yine baristikk ciktik baristik çıktık ama ben halla yangın tipki ilk günki gibi delice seviyorum.. Oda sevioyoemu bilemem ama 2017 ye onu almadan girmeyeceğim dedkm ve 02.01.2017 de çıktık bugünde ayrıldık. Bunu yazma nedenim kendimi avutmak. Özledimi kabulenmemek belkide HUZUR nedir ? Onu artik öğrendiniz mi HUZUR aslında yoktur şimdi herkes sevgili bulunca huzurum diyor. Siz hiç kadınlar gunune gittiniz mi ben gittim genellde kocalarini cekistirirler siz siz olun sakin erkenden kocaya kacmayin sevin ama uzaktan ve kendinizide ezdirmeyin sevdiğinizede sevdiğinizi söyleyin dünya 3 günlük diye diye dilimizde tu bitti. Bu hikayemde mutlu sonla bitmedi mutsuz sonla kapatiyoruz.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 06, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

" Huzur denilen şey "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin