3.

57 14 22
                                    

Πίεσα τη ζακέτα του πάνω μου, όλο και πιο δυνατά.

Σα να προσπαθούσα να τη βάλω μέσα μου, να κολλήσω με το δέρμα μου κάθε σημείο που είδε ακουμπήσει εκείνος, να κάνω το σώμα μου να τον θυμηθεί.

Δεν αντέχεται αυτό.

Δε γαμιέσαι, Chris;

Πέταξα το λεπτό πάπλωμα από πάνω μου, σηκώθηκα και περπάτησα μέχρι την κουζίνα. Απο διάδρομο άκουσα χαμηλές φωνές. Περπάτησα μέχρι το σαλόνι και αντίκρισα τον Chris και τον James με μια μπύρα στο χέρι ο καθένας.

《Επ, εδώ είσαι; Πότε ήρθες;》ρώτησε ο συγκάτοικος μου.

《Ώρα τώρα; Εσύ;》

《Είμαι κι εγώ εδώ》αναφώνησε ο Chris.

《Στ' αρχίδια μου》

《Δεν έχεις》απάντησε πίσω με ειρωνεία.

《Αν έτσι προσπαθείς να το πέσεις έξυπνος, πήγαινε κάνε παρέα με τις κότες. Θα σου δώσουν στέμμα》ειρωνεύτηκα πίσω.
《James, θα πας εσύ το ενοίκιο; Σε παρακαλώ》

《ΔΕ ΣΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΣΟΥΤΙΕΝ;》φώναξε ο μαλάκας πρώην μου.

《Και πού ξέρεις εσύ ότι δε φοράω σουτιέν;》έθεσα απορία.

《Ε-ε-ε... Α-Απλά φαίνεται》

《Δε φαίνεται》τον διέψευσε ο James.

《Ναι, φαίνεται》

《Χέστηκα αν φαίνεται. Δεν έχω κανένα κόλλημα. Μπορώ να κυκλοφορήσω και χωρίς τη ζακέτα.》τον προκάλεσα, κοιτώντας τον μέσα στα μάτια με πολλά νεύρα.

《Φυσικά και όχι. Κωλώνεις》φώναξε προειδοποιητικά.

《Κοίτα με.》είπα μέσα από τα δόντια.

Έβλαψε τα χέρια μου στο φερμουάρ και ξεκίνησα να το κατεβάζω με γρήγορα κινήσεις.

《ΕΝΤΑΞΕΙ. Δε χρειάζεται. Σταμάτα.》

《Κι αν όχι;》συνέχισα να του σπάω τα νεύρα.

Έτσι για να μάθεις, φίλε.

Σαν αγγούρι θα γίνεις. Η ντομάτα είναι πολύ κοινή.

《Σε παρακαλω;》επέμεινε.

《Δώσε μου ένα λόγο》επέμεινα κι εγώ.

《Όχι μπροστά του》έδειξε τον James.

《Γιατί, ρε; Αν θέλει να κάνει στριπτίζ, ας την.》επενέβη ο φίλος του.

《Τι έγινε, Christopher; Δεν μπορείς να δεχτείς πως ίσως κάποιος είναι καλύτερος από 'σένα; Πιο σημαντικός από εσένα;》τον τσίτωσα.

Only With HimWhere stories live. Discover now