Yağmurluydu o gün. Genç kız sokakta yürüyordu. Aklı eve gidince içeceği kahvedeydi. Yağmur damlaları usulca sarı saçlarından akıyordu. Normal bir gündü. Her şey de normal günlerde başlamazmıydı zaten? Yerçekimi Şelaleri'nde hava genelde soğuk olurdu. Sisten önünü göremezdi bazen. Ama o gün eve gelmeyi başardı.. Biliyordu. Dışarı çıkmasını gerektirecek bir şey olacağını biliyordu. Evde kahve bitmişti. İçindeki garip his onu yiyip bitiriyordu. Kulübeden çıkıp markete koştu. Koşmanın verdiği hızla girip kafasını kaldırdığı zaman gördüğü mavi gözler tüm ayarını bozmuştu. Hatırlıyordu. Bir zamanlar tek ihtiyacı olan, onu onun için ailesinden bile vazgeçirebilecek olan o kahverengi saçlı, mavi gözlü çocuğu hatırlıyordu. 4 yıl önce, 13 yaşındayken âşık olduğu ilk ve tek kişiydi çocuk. O da hatırlamıştı. Mavi gözlerinin ışığından belliydi hatırladığı. O çocuk, Pacifica Southeast'in yıllar önce aşık olduğu Dipper Mason Gleeful'dan başkası değildi.
•••••••••••••••••••••
Merhaba! Öncelikle kitabı 1 Nisan'da yayınlayacaktım ama yeni telefon aldım ve oraya not almayı unutmuşum kusura bakmayın. Ayrıca dün acayip doluydum, neredeyse burayı yazıp yayınlayacak vaktim yoktu. Bu yüzden size 2 Nisan, sabahın köründen sesleniyorum. Neyse, kısacası geri döndüm! Türkçe bir kitap yazmayalı çok uzun zaman olmuştu. Ve cidden Türkçe yazmayı özlemişim. Yine bir DipCifica Fanfiction ile karşınızdayım, ama farklı olarak bu bir reverse hikayesi. Evet,tanıtım biraz kısa oldu ama bölümler uzun olacak.- "kendinize Dipper'ın Pacifica'ya baktığı gibi bakan birini bulun."
-z🌙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wonderstruck (Reverse Falls - DipCifica)
FanfictionSLOW UPDATE. "Ben Hatırlıyorum. Ya sen?" (Tüm hakları Dipper Gleeful'un aslında hiç var olamamış mavi gözlerinde saklıdır.) --> Kapaktaki orijinal (yazısız ve filtresiz) fotoğraf (fanart) bana ait değildir.