Βάδιζε δυνατά πάνω στις πλάκες του πεζοδρομίου. Το πρόσωπό του ήταν πάντα στραμμένο ευθεία μπροστά, χαράζοντας την πορεία του. Πάντα ήξερε πού πήγαινε, πού ήθελε να βρεθεί.
Κυκλοφορούσε στο δρόμο μέσα στο σκοτάδι το ξημέρωμα, έχοντας ακόμη χημείες να ρέουν μέσα του μαζί με το αίμα του. Το μυαλό του έτρεχε πάνω από σκέψεις και γεγονότα.
Πριν λίγο βρισκόταν μαζί με δύο φίλους του σε ένα ξερό πάρκο ξεχασμένο από το χρόνο. Ψυχή δεν περνούσε από εκείνο το σημείο. Μίλησαν για βιντεοπαιχνίδια και τέχνη. Μοιράστηκαν και ένα τσιγάρο. Έπειτα σιωπή...
«Ξέρεις ποιο είναι το θέμα, ρε φίλε;» είπε ο ένας έχοντας γείρει σε ένα παγκάκι κοιτάζοντας τον ουρανό. «Δεν ξέρω αν θα μπορούσα να γίνω ποτέ σαν εσένα»
«Τι εννοείς;» ρώτησε προβληματισμένος.
«Να μπορώ να ελέγχω με τέτοιον τρόπο τα συναισθήματά μου» απάντησε και εκείνος σήκωσε αδιάφορα τους ώμους, τράβηξε μια τζούρα και σχημάτισε ένα μικρο πλαγιαστό χαμόγελο. Πάσαρε το τσιγάρο. Δεν έβγαλε κουβέντα όσο μελετούσε την απάντησή του.
«Τα συναισθήματα, για εμένα, είναι η πηγή κάθε κακού» είπε. «Όσο λιγότερο προσκολλάσαι σε ένα άτομο συναισθηματικά, τόσο πιο αντικειμενικά μπορείς να δρας»
«Είσαι απόλυτος» συμπέρανε ο ένας.
«Όχι» απάντησε αποφασιστικά. «Είμαι ρεαλιστής» ολοκλήρωσε.
Οι υπόλοιποι σήκωσαν τους ώμους και αποφάσισαν να μην συνεχίσουν τη συζήτηση. Η βαρύτητα επιδρούσε περισσότερο τώρα πάνω τους κρατώντας τους ακίνητους πάνω στα παγκάκια να κοιτάζουν τη μαυρίλα που απλωνόταν ψηλά και μακριά από τα κεφάλια τους.
Είχαν μάθει πλέον ότι καμία διαφωνία μαζί του πάνω σε αυτό το θέμα δεν θα τον έκανε να αλλάξει γνώμη. Ήξεραν, επίσης, πως ένα κοινό μυαλό θα έχανε σε οποιαδήποτε διαφωνία είχε μαζί του. Η πειθαρχία του και ο τρόπος με τον οποίο είχε αναπτύξει τις απόψεις του δεν άφηναν περιθώρια στους αντιπάλους του. Μαχόταν για όσα πίστευε. Μελέταγε πάντα εις βάθος κάθε επιχείρημα.
Ελάχιστοι γνώριζαν τι είχε συμβεί στη ζωή του και τον έκανε αυτό που ήταν. Γιατί δεν ήταν πάντα έτσι. Ήταν εκείνη η έκρηξη που αναποδογύρισε τη ζωή του, που τον έριξε στο σκοτάδι για να τον φέρει ξανά στο φως. Ό,τι και να ήταν αυτή η έκρηξη, τον έκανε ικανό να αντέχει ακόμα και τις πιο καυτές φλόγες.