Anna Clark:
Išėjus iš svečių kambario ėjau link vonios. Vos tik pravėrus vonios duris pro jas ėjo Zayn. Vien tik su rankšluosčių.
- O...- numykiau ir akimirkai nužvelgiau jo kūnai ir tada grįžau prie jo akių.
- Patinka?- prikando lūpa jis.
- Um... Ką?- sutrikau.
- Kas tau pasidarė?- jis prisimerkė.
- Nieko.- sumurmėjau ir greit nuleidau akis nuo jo.
- Tai tikrai norėtum, kad tave pamokinčiau to ko vakar prašei?- jo antakiai pakilo.
- Taip.- trumpai atsakiau.
- Kodėl? Juk žinai, kad tuo galiu pasinaudoti, kad atkeršyčiau Joe.- kalbėjo.
- Man tai nerūpi aš tiesiog noriu, kad Joe būtų mano, o Amber tai suprastu.- tariau ir jam nespėjus nieko pasakyti užrakinau duris tik įėjus į vonia.
Nusirengus pižamą įėjau į dušą ir pasileidus šiltą vandens srovę, pasiėmiau savo dušo želė ir ja ištryniau į savo kūną. Nusiprausus nusausinau kūną rankšluosčių. Apsivyniojau rankšluosti aplink kūną ir pagriebus pižamą greit išėjau iš vonios.
Tačiau mano greitai nebuvo toks greitas ir koridoriuje susidūriau su Zayn.
- Galėtum paskubėti arba nenuvešiu į mokykla.- tarė Zayn.
- Ar ne tavo mama mus veš?- susiraukiau ir nuraudau kai jis pastebėjo, kad aš buvau vien tik po rankšluosčių.
- Mano mama darbe kaip ir Joe tėtis.-mėgindamas išlaikyti akių kontaktą jis kalbėjo.
Prikandau lūpą ir nuleidau akis kai pradėjau jaustis nejaukiai.
- Matau, kad tau tikrai reiktu paskubėti.- greit tarė jis ir nužvelgęs mane išskubėjo lauk iš koridoriaus.
Nuėjus į kambarį kiek galima greičiau apsirengiau ir pasiėmus kuprinę nusileidau laiptais žemyn.
- Galim važiuoti.- tariau.
Zayn atsistojo ir taip pat pasiėmęs kuprinę bei mašinos raktus išėjome lauk iš namų.
- Ar Joe kartu nevažiuos?- suklusau ir mano antakiai patys savaimė pakilo aukštyn.
Jis nieko nesakė tik įsėdo į mašiną ir ją užvedė. Taip pat įsėdus į mašiną užsisegiau saugos diržą ir mes pradėjome važiuoti.
- Jis išvažiavo su Amber.- tarė jis ir jo rankos suspaudė vairą.
- Tai jis negalėjo pasakyti, kad tiesiog nori susitikinėti su ja?- susiraukiau.
- Jos tave myli, bet tu nesuprasi kodėl jis negali būti su tavimi.- tarė jis.
- Oho! Tai tu jau dabar kaip ir jo pusėje?- susiraukiau.
- Ne, sakau, kad tu to nesuprasi.- jis pavartė akis.
- Tu galėsi man padėti?- pakėliau antakius ir kiek sušvelninau balsą.
- Kodėl prašai manęs yra daugybė vaikinu kurie gali tau su tuo padėti.- jis nusijuokė.
- Na nenoriu to daryti su visiškai nepažįstamu, be to tu atrodai labiau patyręs.- tariau.
- O mane pažįsti?- jis sekundei atsisuko.
- Na nesakau, kad tave pažįstu, tačiau esi mano kaimynas septynis metus.- šyptelėjau.
- Maniau tu manęs nekenti.- jis apsilaižė lūpas.
- Na taip ir yra, tiesiog kaip ir sakiau nenoriu prarasti Joe.- tariau ir prikandau lūpą.
- Gerai, tada prieš pradedant turi mokėti pasakyti lengvai vieną žodį. Kurio dažniausiai tu nevartoji.- kalbėjo jis.
- Na ir koks jis?- suraukiau antakius.
- Penis.- trumpai atsakė.
- Pe... Ką?- sutrikau.
- Neina ištarti, ką?- jis nusijuokė.
- Tai nesąmonė. Šį žodį ištarti man gėda.- tariau ir kiek nuraudau.
- Tai tu nori daryti tuos dalykus, bet nemokėti pagrindinio žodžio?- sukluso jis.
- Na aš nežinau, man tikrai gėda.- užsidengiau veidą rankomis ir nusijuokiau.
- Tu turi būti pasirengusi, nes jei nori daryti tai ko manęs paprašei, patikėk po to tik bus gėda arba tiesiog savaime veidas raus.- kalbėjo jis.
- Dieve...- numykiau.
- Apsispręsk ar tikrai to nori.- tarė jis.
- Noriu, nes tik taip Joe jausis su manimi kitaip.- tariau.
- Kodėl tu nori taip pasikeisti prieš jį? Ar meilėje nėra svarbiausia nieko nekeisti?- jis susiraukė.
- Oho tu išmanai kažką apie meile.- nusivaipiau ir tik po laiko susivokiau ką pasakiau.
Jis nieko nesakė tik sustojo mokyklos aikštelėje ir stipriai suspaudė vairą.
- Aš jau eisiu.- sumurmėjau ir skubiai atsisegiau diržą.
- Susitiksim po pamokų, čia.- tarė jis, o aš linktelėjau.
Išlipus iš mašinos ėjau į mokyklą k nebuvau pačiupta už rankos.
- Nuo kada tu važinėji į mokyklą su Zayn?- sukluso Kenna.
- Varge kaip mane išgadinai.- nusijuokiau.
- Tu neatsakei į mano klausimą.- akis pavartė Kenna.
- Na nebuvo tėvų, Joe išvyko su Amber, o mane nuvežti liko tik Zayn.- paaiškinau.
- Pala kaip suprasti Joe su Amber?- prisimerkė Kenna.
- Mes kaip ir padarėm pertrauka, nežinau dėl ko.- nuleidau akis žemyn.
- Tai jau dabar kabini kitą brolį?- pakilnojo antakius ji.
- Ne juk pati žinai kokia tarp mūsų neapykanta tvyro.- pavarčiau akis.
- Na, bet ir ne tik.- ji įsišiepė.
- Liaukis, verti mane vemti.- pavarčiau akis.
- Bet pripažink jis karštas.- ji kumštelėjo man į šoną.
Ir man prieš akis iššoko vaizdas kurį mačiau ryte. Zayn Malik nuogas tik su rankšluosčiu.
- Na gal ir taip.- trūktelėjau pečiais.
*
Kaip ir sakiau dažniau gausite dalių :) Man rodos jog sakiau XD
Ir jo... Atleiskit, kad ši dalis buvo trumpa :/
Tiesiog esu labai dėkinga ir tikrai džiaugiuosi kas skaito šia istorija ir spaudžia vote, o dar labiau laimingesne daro jūsų nuomonės nors ir tokių nėra ypatingai daug, bet be galo ačiū ir už tas kelias.
Myliu ir bučiuoju xx
YOU ARE READING
Purvinas Žaidimas
Fanfiction"... Nes tik tokia beprotė kaip aš, galėjau įsimylėti tokį bejausmį kaip jis."