Suga pov.
Épp a stylistal készülünk kiválasztani a nekem megfelelő ruhát a fellépésre. Egy fehér csőnadrágot, egy fehér pólót illetve egy fehér-fekete bundát választottunk ki. Kiegészítőnek 2-2 pár fülbevaló, és pár aranylánc került a nyakamba.
Ahogy végeztünk a tükör elé sétáltam, és kénytelen voltam konstantáni hogy kibaszottul jól festettem. Önelégült vigyor ült az arcomra, bár egyből el is tűnt mikor Nam bejelentette hogy 5 perc és mi következünk. Nem szokásom parázni a fellépéseink előtt, de valahogy most mégis rám jött.
Mivel semmilyen kamerát nem véltem körülöttünk felfedezni, párom felé alias Jiminhez kezdtem sétálni.
-Jiminnie...-bujtattam arcom nyakhajlatába, majd kis puszit leheltem rá.
-Nyugi kicsim, nem lesz baj.-karolta át kezeivel derekamat.
-Rossz èrzèsem van, Jimin.-csimpaszkodtam nyakába, majd felnéztem rá.
-Baby, ugyan olyan fellépés mint a többi. Nincs miért izgulnod.-simította kezét tarkómra, majd gyors puszit nyomott a számra.-Mellesleg, kibaszottul szexin nézel ki.-hajolt szorosan fülemhez, majd bele nyalt.Mondatára enyhe pír szökött arcomra, és szerettem volna még szorosabban ölelni azonban Nam intett hogy mi következünk.
Nem volt igazából nagy koncert, két dalt énekeltünk el csupán, így hamar letudtuk. Félre értés ne essék, imádom a fanokat, csupán most elég feszült voltam az egész koncertesdi előtt. A nyugtalanságom és félelmem a koncert alatt kezdett feloszlani, a végére pedig már teljesen el is tűnt aminek hihetetlenül örültem.
Még mondtunk pár szót az army-knak, majd lesétáltunk a színpadról. Ez után jött Jin hyung kedvenc elfoglaltsága...az evés. Ennek kivételesen most én is nagyon örültem, hisz farkas éhes voltam már a próbákon is. Jin hyunggal az oldalamon támadtuk be az étkezőasztalt, vettünk magunknak tányért majd tele is kezdtük szedni azt. Miközben mi szépen mindenből szedegettünk magunknak, a többiek is becsatlakoztak az evésbe, kivéve Jimint. Nem szeretem ha egy ilyen fárasztó nap után nem képes enni egy falatot sem... Tudom miért csinálja. Azt hiszi ha többet koplal és a halálba fárassza magát az edzőteremben az sokkal jobb lesz. Hát nem lesz jobb, sőt...egyszer a szervezetének is elege lesz, és a végén kórház lesz ennek a vége.
-Suga hyung, nem ülsz le végre? Foglaltam neked helyet.-bökdöste meg az oldalamat V.
-Kösz Tae, de nem. Megyek meg etetem Jimint.-mosolyogtam rá, amit viszonzott is majd intett JungKooknak hogy szabad a hely.
Tálcámmal egyensúlyozva indultam meg párom felé, majd megálltam elötte.
-Enni fogsz, Park Jimin! Most rögtön!-szóltam rá kicsit erélyesebben, majd a kezébe nyomtam a tálcát.
-Elöbb ülj ide.-nézett rám kajánul, majd felemelve a tálcát mutatott a combjaira. Ezt most nem tartottam olyan jó ötletnek, hátha vesz majd minket a kamera. Namjoonra néztem, aki egyből rájott a kérdésemre, majd mosolyogva megrázta a fejét. Kérését teljesítve ültem ölébe.
-Mostmár egyél.-simítottam arcára, majd nyúltam volna egy telerakott tányérért, de elkapta a kezem.
-Én másra vagyok éhes.-húzott közelebb magához, majd a számra tapadt. Hevesen áttolta a nyelvét üregembe, táncra hívva érzékszervemet. Nyakába karoltam, miközben ő levezette kezeit a fenekemre. Jó erősen rámarkolt, belőlem kicsalva ezzel egy hangosabb nyögést ami miatt meg is szakadt a csókunk. Úgy gondoltam mostmár szilárd ételt is kéne ennie, így a legmegpakoltabb tányérért és egy pár evőpálcikáért nyúltam, majd a szájába kezdtem gyömöszölni az ételt. Szép lassan rágta a kaját hátha végre fel idegesítem magam, és ott hagyom. De tudom mire ment a játék, így szépen nyugiba etettem szerelmemet aki a végére szinte mindent meg is evett.
-Nem haltál bele, ugye?-kérdeztem cinikusan egy kisebb mosoly kíséreteben, majd kiszálltam az öléből.
Nem válaszolt, így elindúltam a többiekhez letenni a tálcámat. Mon bejelentette, hogy igyekezzünk a szedelőzködéssel ugyanis mingyárt itt a kisbusz. Táskámhoz igyekeztem, majd gyorsan bele szórtam a cuccaimat , ez után pedig már az ajtóban vártam indulásra készen.
Elősször szerelmem ért mellém, derekamat átkarolva. Nam intett miszerint indulhatunk. Mind a heten beszálltunk a buszba, én természetesen párom mellett foglaltam helyet. Fejemet vállára hajtottam, majd becsukva szemeimet próbáltam álomba szenderűlni.Jimin pov.
Yoongi fejét a vállamra hajtva, aludt el a kocsiban. Nagyon édes mikor alszik. Ahogy fekete tincsei össze vissza állnak, és enyhén elnyínak ajkai...Ah, kedvem szerint ajkaira kapnék, de nem akarom felébreszteni. Azonban egy idő után muszáj volt, hisz megérkeztünk.
-Édesem, keljél. Megjöttünk.-suttogtam ajkaira, majd lágyan megcsókoltam.
-Jiminah, vigyél bee~-nyújtotta felém kezeit, jelezve, hogy vegyem fel. Táskáinkat gyorsan hátamra dobtam, majd visszasétálva a busz ajtajához, párom elé lépkedtem. Közel hajoltam hozzá, hogy nyakamba tudjon karolni majd feneke alá nyúlva, az ölembe kaptam. Arcomra nyomott egy nagy cuppanós puszit, majd arcomat kezdte vizslatni.
-Baby, nem látok tő-akartam szólni neki, de nem hagyta, hogy befejezzem a mondatot. Egyik kezét hajamba futatta és megcsókolt. Nem volt hosszú csók, de épp annyira volt szemvedelyes.
-Szeretlek Chim.-nézett mélyen a szemeimbe.
-Énis pöttöm.-markoltam erősebben a seggére, nehogy leessen.
De most komolyan...olyan jó, markolni való. Ki tudna neki ellenállni. Hamar beértünk a dormba, majd szerelmemet becipeltem a szobánkba és az ágyunkra dobtam. Furcsa, hogy én vagyok a dominans, nem? Mondjuk, nekem nem. Erősebb, magasabb is(bár csak 2centivel) vagyok, igaz fiatalabb de már az összejövetelünk napján eldőlt, hogy a drágám lesz allul. Igazából ahogy láttam, még örült is neki. Most azonban hancúrozásnak eselye sem volt, hiszen Suga újra húzta a lóbőrt. Nem igazán tudtam mit csinálni, csak mellé feküdtem. Hümmögve közelebb bújt hozzám, majd eggyik lábát átlendítette a csípőmön. Gyorsan el akartam aludni, mielőtt lába lejjebb csúszik és a kicsi Jimin éledezni nem kezd.Hejhó, sziasztok. Igazából nem is tudom mi vezérelt, hogy iskola időbe hajnali kettőkor kirakjak egy yaoit de annyira megjött hozzá a kedvem, hogy muszáj volt megírnom.
Szeretnék egyébként egy hosszabb fic-et is, de inkább humor jellegűt yaoival spékelve ugyhogy arról majd kaptok egy kis bevezetőt.
Ez a sztory foggalmam nincs hány részes lesz, majd ugyis szólok ha vége akad XD.
Kérésre is írok ficit, így akinek netán megtetszett az írásom az írjon(bár nemtudom hogy megy itt, sosem használtam még wattpadot, de gondolom a hozzászólás a módi XD) aztán megbeszéljük.
Szóval, nem néztem át így előfordulhatnak kisebb-nagyobb hibák.
YOU ARE READING
Bangtan
FanfictionPár részes történetek. Előfordúlhatnak +18as jelenetek. A fanfic yaoi témájú, így nem vállalok felelősséget senki lelki problémája irant XD ❤