V šatni už čakala Lou a bola tam aj malá Lux. Hne´d som išla k nej a objala som ju. Hrali sme sa tam kým Lou upravila chalanov. Keď sa chalani začali prezliekať tak som na nich nenápadne čumela. Zayn mal tak úžasné telo.Prestaň Bianca, si upír a on je vlkodlak, to proste nejde.Ale keď n má také úžasné telo.PRESTAŇ!!!!!zvreskol na mňa môj mozog až som podskočila. Liam si to všimol. V myšlienkach som mu poslala vetu:Nečum na mňa Payne. Liam sa zatváril trošku šokovane a potom len prevrátil očami a ďalej sa obliekal. Hrala som sa s Lux a keď mali ísť chalani na pódium tak som išla s ňou aj s Lou na miesto odkiaľ ich budeme dobre vidieť a zároveň nás neuvidia fanúšičky. Musím uznať že majú dobré pesničky a aj vedia spievať. Skákali sme tam a tancovali a zabávali sme sa. Keď koncert skončil tak sme išli zase do šatne. Chalani sa už vyzliekali a postupne išli do spŕch. Keď vyšiel Liam len s uterákom okolo pása a tak som naňom mohla oči nechať. Musím uznať že má vynikajúcu postavu. Spravil niečo čo som nečakala. Poslal mi správu v myšlienkach. Nečum na mňa Di Montec. Zopakoval to isté čo som mu povedala ja. Učí sa rýchlo. Si učenlivý.Odpovedala som mu a uškrnula som sa. Chcela som mu ešte niečo poslať ale do šatne vošiel Zayn ktorý mal na sebe tiež len uterák obmotaný okolo pása. Rýchlo som od neho odtrhla oči a pozrela som sa na Lux ktorá mi ukazovala čo nakreslila.
"Nádherné krpec. A toto je kto?"
"To je Hary, Liam, Louis,Niall a Zayn."
"Pekné."
"Tak podte, ideme naspeť do hotela." oznámil nám Paul ktorý prišiel do šatne. POstavili sme sa a išli sme do áut. Nanešťastie som po ceste späť sedela v aute medzi Zaynom a Liamom. Bola som stále na pozore a neskrývala som svoju vôňu. Celú cestu až na hotel sa odo mňa odvracali. Určite sa to nedalo dýchať. Ja som sa pokúšala robiť to isté. Veľmi bol cítiť zápach vlkolakov. Nechala som to tak a keď auto zastavilo tak som sa rýchlo predrala na vzduch aby som mohla sa nadýchnuť. Rýchlo som išla na izbu. Pred tým než k nám prišli chalani som skryla svoju vôňu. Nial ku mňe prišiel celý natešený a obímal ma.
"Niall, nevideli sme sa asi 20 minút."
"To je jedno, aj tak si my chýbala."
"Ale nehovor, tak pod, ideme dnu." spolu sme išli k výťahom a celú cestu sme robili aj s Louisom ako blázni. Smiali sme sa na celú halu. Nechcela som si to priznať ale bolo my s nimi dobre. Keď sme prišli do apartmánu tak sa Niall Hodil na gauč, ja som sa hodila na neho a LOuis sa hodil zasa na mňa. Vyzerali sme ako párok v rožku.
"Louis....zlez...zo..mňa...nemôžem dýchať." vysúkala som zo seba i keď my to problém vôbec nerobilo. Ale musím vyzerať ako človek
"Jasné Bia." zliezol zo mňa a sadol si na zem vedľa nás.
"Čo idemem robiť?"(Josh)
"Neviem ako vy, ale ja sa idem zabaviť."(Hazza)
"Nikam nejdeš Harry, zajtra na obed idete do jednej šou a musíš byť striezvy." povedal Paul a sadol si k Zaynovi na gauč. Ja som zliezla z Nialla a postavila som sa.
"Je niekto hladný?"
"Ja"povedali Josh, Harry, Niall, Louis a Paul.
"Tak si choďťe niečo spraviť." mykla som plecami a išla som do izby. Zvalila som sa na posteľ a zatvorila som oči. Bola som trošku unavená. Cítila som ako niekto skočil na postel.
"Čo je Louis?"
"Ako si vedela že som to ja?" spýtal sa prekvapene
"Vieš Loui, skús sa nechichotať." povedalal som mu prvú lož čo ma napadla. V skutočnosti som už z obývačky počula ako hovorí že my ide niečo spraviť.
YOU ARE READING
Nikdo sa to nedozvie (One Direction)
FanfictionPríbeh o záhadnej úpirke Biance, ktorá dostane prácu ak asistentka Paula Higginsa, ktorý je manažérom a šéfom ochranky One Direction. Dvaja členovia skupiny čoskoro zistia čo je zač a budú sa ju snažiš dostať odtiaľ preč. Nastanú však problémy, ktor...