ÇATI KATINDAKÌ ÖLÜ

502 12 1
                                    

ÖN BilGi

iris ve harold yeni evli bir cifttirler ve kendilerine New York yakInlarIndaki bir kasabadan birev alirlar ve iste olan her sey o evi almalari ile baslar

iYi OKUMALAR :)

Iris Scott

Yeni eve tasinmak kadar yorucu bir sey yok.Harold su anda bodrum katini temizlenekle meskul ve halinden hic memnun degil,ev üç katli ve ihtisamli giris katinda buyuk bir salonu ve ust katlarda orta buyuklukte odalari var ama en güzel yani ise cati katinin olmasi aslina bakarsaniz oyle cok havali degil.Ufak bir cami ve havalanfirmasi var o kadar,aslina bakarsaniz biraz da ölü kokuyor ama muhtemelen uzun süredir kullanilmamasindadir.

-Harold hayatim ordamisin ?

-evet bitanem sakin buraya gelme, her taraf orumcek agi dolu.

-merak etme tatlim gel seviselim desen bile oraya adimi atmam.Pizza siparis ettim birazdan gelir sen de yukari gelsen iyi olur.

-birazdan gelirimmmmm...

Harold Scott

bodrum katindaki o igrenç örümcek aglarini temizleme isim bitince yukariya irisin yanina cikip pizzalarimizi yedik.

-Bu gece napiyoruz ?

Dudagimi yukari dogru kivirarak seksi bir hal almasini sagladim.Iris bu halime bayilir.Ayrica iris gerçekten çoook sert sevismeyi seven biri ve yeni evimizde ilk yorucu gunu degerlendirelim.

Ahhh iris beni nasil azdiricagini biliyor,giydigi kirmizi gecelik o kadar seksi ki bildigin gel beni sik diyor.GELIYORUM YAVRUM!!!

&          &               &

Tam sevismemixe odaklanmisken o da ne Iceriyi igrenc bir koku sardi,gündüz böyle kokmadığını eminin. oda tam bir ölü gibi kokuyor. Evet evet tam bir ölü gibi kokuyor. iris bir an  duraksadı.

- burası burası!!!  Ne kokuyor ?

ona söyleyecek hiçbir şey bulamadım, yalan söylemeyi de pek beceremem. ama bişeler uydurmam gerek sanirim.

- uzun zamandır durulmadigi icin duvarlar nemlenmis ve o kokuyor.

- günümüz böyle kokmadığını eminim. bir anda odaya yayıldı. Sey galiba ööll...ölü gibi kokuyor.

iris kurnaz bir kadındı ne söyledim yalani yemedi. Ama evde ölü olması imkansızdı sabah her tarfi temizledik.

- saçmalama hayatım!!! sabah her tarafı temizledik.

- oda doğru!  neyse çok uykum geldi hadi uyuyalım .

- iyi geceler tatlım.

bu bolum biraz kisa oldu ama tutulan  bir kitap olursa devamini da getiricem

vote ve yorumlarinizi bekliyorum

ÇATI KATINDAKÌ ÖLÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin