Chapter Two

261 19 3
                                    

VIKY'S POV

Vejdeme do třídy, všichni studenti se postaví a učitelka se na nás podívá. Ředitel jim dovolí se posadit a přesune pohled na mě. ,,Takže tohle je naše nová studentka a zároveň vaše nová spolužačka Victoria McDownellová" usměji se a celou třídu přejedu pohledem. Když v tom se zastavím na jednom člověku. Niall. My spolu budeme ve třídě? No jak to tak vypadá, tak asi ano. Sedí sám v předposlední lavici u okna, za ním sedí nějaký kudrnatý kluk a s nějakým hnědovlasým, který vypadá že posiluje.

 Sedí sám v předposlední lavici u okna, za ním sedí nějaký kudrnatý kluk a s nějakým hnědovlasým, který vypadá že posiluje

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Přes uličku vedle sedí černovlasý kluk s drzým úšklebkem na tváři a vedle něj další hnědovlásek.

Nevím proč, ale něco mi říká, že budou kamarádi

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Nevím proč, ale něco mi říká, že budou kamarádi. ,,Tak slečno McDownellová" probere mě z transu učitelka, když ředitel odešel. ,,Sedněte si třeba vedle pana Horana a my ostatní pokračujeme" dodá a otočí se zpět na tabuli. Rozejdu se tedy k Niallovi a cestou míjím několik nenávistných pohledů. Nevím jestli je to kvůli mě nebo tomu, že budu sedět vedle Nialla, ale hádám to druhé. Vypadají jako typičtí bad boyové školy. Sednu si na své místo a z tašky vyndám blok s propiskou. Ať hned první den nedostanu vynadáno, že nemám ani sešit.

,,Tak McDownellová jo? Ses ani nepochlubila" ušklýbne se vedle mě Niall.

,,Není čím" protočím nad tím oči a rozhlédnu se po třídě.

,,Takže ty hraješ hokej co?" zašeptá mi u ucha, kdo jiný než Niall.

,,Jo" hlesnu a snažím se zapsat si alespoň nějaké poznámky.

,,To nemá cenu" zavře mi blok a podívá se na mě. ,,Víš co je náhoda?"

,,Ne a hádám, že ty mi to řekneš" ušklýbnu se.

,,Hádáš správně. My s klukama taky hrajeme hokej" ukáže na kluky za sebe a vedle nás, teda skoro vedle.

,,Fakt? To by jste mi mohly říct v jakým týmu hrajete, protože mě vyhodili nejenom ze školy, ale i z týmu" nadšeně se na Nialla podívám.

,,Tady je někdo rebel" ozve se za námi kudrnáč a já se na něj otočím.

,,Tohle koště hraje taky" zeptám se Nialla a ukážu na kudrnáče. Niall s úsměvem přikývne.

Ice Hockey || H.S. | P.E.Kde žijí příběhy. Začni objevovat