(22)

3 2 0
                                    

Ajungem în faţa casei.  Totul era... Era ...DISTRUS! 

Eu mă prăbuşesc la pământ şi înghiţind sute de lacrimi

-ţi-am zis eu,  am pierdut tot!  Absolut tot! #zic eu dând cu pumnup în pământ. 

-linişteşte-te!  #strigă Violet atingându-mi părul. 

Din padurea alăturată fostei mele case, se aude un lătrat. 
Era Maya!  A fugit înainte de prăbuşirea casei. Din păcate, era doar ea.... Puişorii ei... Nu.
Maya sare pe piciorul meu şi  mă cheamă cu ea.   Mă ridic şi o urmez.
În pădure, într-o scorbură spaţioasă se află... NEMAIPOMENIT! 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Erau căţeluşii Mayei!!!! =D
I-am strâns pe toţi la piept. 
I-am  băgat în bluza mea şi am plecat să vedem cum este casa lui Violet.
.
.
.
.
.
Când ajunsesem în faţa curţii, pompierii stingeau flăcările care s-au ridicat pe acoperişul casei înalte. 
Mama Violetei stătea pe banca de la stradă. 

-mamă! #strigă Violet cu lacrimi în ochi.

-O,Doamne!  Violet a mea! #zice mama ei strângând-o în braţe.

-ce s-a întâmplat? #întreabă distrusă Violet

-se întrerupse lumina aşa că am aprins o lumânare, când a venit cutremurul acela, a căzut şi a dat foc la casă. #răspunse mama mâhnită. 

-a, mama. #întrerupe Violet subiectul-ea este Kim, o prietenă de a mea! 

Eu fac timidă cu mâna. 

-bunã! #zice arătându-mi să iau loc lângă ea. -Violet. #adaugă mama şi mai distrusă. -tatăl tău...

-ce-i cu el??? #întrerupe Violet subiectul.

-ce?  A nimic, scump-o!  El a plecat cu munca, în... Italia. Au un proiect.

-aham... Bine. Însă, mamă, unde vom sta noi? 

-tu nu şti de ea... Dar, avem o căbănuţă în  Danemarca, vom merge acolo!

-o ,super!  Poate veni şi...

-nu, eu nu vin! #o întrerup pe Violet.

-de ce? 

-păi, eu am şcoală  şi încă sper să se întoarcă înapoi David şi Elena...

-te rog!  Vino cu noi!  #mă convinge Violet. 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
DUPĂ O LUNĂ 

Eu cu Violet am devenit cele mai bune “surori „ .
Azi e ziua ei, i-am luat o jachetă super! 
Aici, mi-am făcut prieteni mulţi....cum ar fi :

Anna, Michel ,Lavinia, Ramona şi Sabina. 

Am o şcoală super bună. Am învăţat deja acolo pentru acomodare! 

#####
Eu sunt pe drum către casă, împreună cu Violet. 
Este primăvară, câmpul  verde  pe care îl traversãm  în dum spre şcoală este plin cu grâu de-abea ieşit.

Violet  este în stanga mea, o cam doare capul, dar îi trece că va lua o pastilă. 

-hei, unde îţi faci ziua? #întreb eu

-nu ştiu, poate pe la un restaurant ceva...

Acasă mâncăm şi  mă pun să  fac temele. 

Exerciţiul 10 este pur şi spimlu, imposibil!!  ********************După vreo două - trei ore de teme, mergem la un restaurant să mâncăm o pizza şi să bem suc

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Exerciţiul 10 este pur şi spimlu, imposibil!! 
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
După vreo două - trei ore de teme, mergem la un restaurant să mâncăm o pizza şi să bem suc.
A fost bine, până când.... Iubitul Violetei era ceva gen :

“violet... Uite... Nu fi supărată... Dar, la lucru e..... E o fată.... M... Mai frumoasă.
.şi  dăăăă ...o vreu pe ea... ”

Eu am zis :

"A,  da?!  Tu esti un prost uitat de timp!  Cum poţi spune aşa cava unei fete??  Pe deasupra mai şi râzi.... Nesimţitule! ”

Dar... Din păcate am zis-o doar în gând.. Şi el nu m-a auzit...  =\

Violet pleacă în baie fugind.... Eu o urmez... Pentru a potoli apelele .... puţin măcar. 

-violet?  #zic  eu bătând în uşa toaletei. 

-ce?! #zice violet distrusă.

-uite, şi eu am fost despărţită de David... Chiar de natură şi... Supranatură... #zic eu confuză....

-şi acum ce să fac, să petrec?? 

-păi, e un băiat mucos şi un porc mai mare decât regele porc... #zic eu şi mai confuză... - lasă-l să facă ce vrea.. Tu mă ai pe mine şi  o petrecere mult mai frumoasă de cât ăla... #adaug

-şti ce?  Eu voi marge acasă....stai tu cu fetele... Nu mă simt bine... #zice Violet trecând tristă pe lângă mine.

Ea îşi ia haina de pe scaun, zice la fete pa şi iese pe uşa restaurantului. 

Mă duc pe scaun... Şi toate fetele ne holbam una la alta...asta a durat o VEŞNICIE. 

-mda... #am făcut gălăgie eu

-Kim, noi cred că plecăm... S-au cam stricat lucrurile pe aici.... 

-ok, oricum... Eu voi pleca la Violet... Să o încurajez... 

-ok, succes! 

-mersi,  pa!#zic eu plecând  acasă. 

Pe drum a început o furtună zdravănă.
Un fulger mare dărâmă un copac în faţa mea.  Încerc să trec de el... Însă, e foarte gros. 
Mintea mea era bulversată total, şi nu-mi dădeam seama că pot ocoli copacul.
Însă, Într-un sfârşit mi-am dat seama de asta. 
.
.
.
.
.
.
Acasă ,violet adormise.  Mă gândeam să vorbim când se trezeşte. 

Era ora 19:30 şi eu mă plictiseam de moarte. Mi-am pus muzică şi am stat până la ora 20:55 pe telefon. 

Îmi scot căştile din urechi, îl las pr noptieră  şi  plec la bucătărie să mănânc ceva. 
Îmi fac după ouă prăjite. Mănânc apoi merg lângă Violet să mă pun la somn.

A doua zi mă trezesc  şi mă pregatesc de şcoală.

O  trezesc pe Violet. Cu o ceaşcă de cafea.

-Violet!  Trezirea! Hai la cafea! 

Se ridică din pat se pregăteşte pentru şcoală .
Bem  cafeaua şi mâncăm un sandviş cu salam şi caşcaval. 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Drumul spre şcoală era blocat de mai mulţi copaci şi râuri mari făcute de ploaie .

-pe unde mai trecem? #zic eu

-urmează-mă.  Ştiu o cale prin pădure, trebuie să fugim dacă vrei să ajungem la timp. 

-bine , hai! 

Pădurea era luminoasă şi udă.
Poteca era mică .
.
.
.
.
La ora 7:20 am ajuns la şcoală.
Scoatem biologia şi stăm în bancă .

Pe uşa clasri intră........………………

………… TO BE CONTINIED………………

Totul e doar razboi ! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum