אני עומדת על הבמה עם כול חברי המתרגשים , סוף סוף סיימנו את המבחנים ואנחנו סוכני fbi אני לא מאמינה שסיימתי "קלואי גרין " אני עולה לבמה מקבלת את התג והנשק ומחייכת למשפחה שלי המשפחה המדהימה שתמכה בי . אחרי סיום הגשת התג ירדתי למטה מחבקת את כולם
"אני כול כך גאה בך " אימי מחבקת אותי "אז אחותי בfbi אני צריך לחשוש " מלקום מחייך ומחבק אותי "אני ממש שמחה שכולכם פה אבל איפה אלכס?" אני מחפשת אותו מסביב ולא מוצאת , אחותי מסתכלת עלי במבט יודע דבר "הוא בדרך אל תדאגי " באותו שנייה אלכס נכנס לאולם כולו חתיך לבוש בחולצה לבנה מכופרת מכנס ג'ינס ושערו שארך מאז שהסתפר מבולגאן
"הנה הילדה הכי יפה בעולם" הוא מרים אותי באוויר "מזל טוב " הוא מניח אותי ומגיש לי זר פרחים ענקי "וואו תודה "אני מסמיקה . כבר בשנייה שהוא נכנס הוא גרם לכול הנשים לסובב את הראש אבל הוא לא התייחס לאף אחת עיניו החומות הסתכלו רק עלי . "אני ממש מצטער שפספסתי את הענקת תגים אבל הייתה לי פגישה שלא יכולתי לדחות " "אני מבינה " אלכס מנכל של כעשרים סניפים שמלמדים אומניות לחימה ועוד עשרה סניפי חדר כושר בזכותו עברתי את מבחני הגנה עצמית , אלוהים כמה שהוא היה חתיך במכנס שחור ובלי חולצה , בקושי יכולתי להתרכז והוא הפיל אותי שוב ושוב ושוב ולי לא הייתה שום התנגדות . אלכס תמיד מצא חן בעיני מהרגע שאחותי הכירה לי אותו אני זוכרת את היום הזה כאילו זה היה אתמול ***** ". היי , נחמד סוף סוף לראות אותך " אני קופצת על קים "גם אותך איך בלימודים ?" "את יודעת שנה ראשונה " הדלת נפתחת וכריס נכנס עם הגבר הכי מהמם שפגשתי עם מבט מסוכן "היי תכירו זה אלכס " כריס מציג אותו הוא חייך ולא יכולתי שלא לחייך בחזרה "היי קוראים לי קלואי " אני מציגה את עצמי "היי ילדה " ומאותו יום נהיינו חברים טובים אני רציתי יותר מזה אבל הוא תמיד ראה בי כילדה תמיד הייתי הילדה הכי יפה בעולם ולא יותר מזה כול פעם שהוא היה בא הייתי נחושה להראות לו שאני לא אבל הוא אף פעם לא שם לב לזה תמיד ראה אותי כילדה קטנה ****"אז אך הולכים לחגוג ?" הוא שואל , עוד לא הספקתי לענות וביירון שלומד איתי מגיע ומחבק אותי "אני לא מאמין שעברנו , את יוצאת איתנו היום ?" הוא שואל ואני ישר מסתכלת על אלכס שהיה נראה עצבני אבל לפתע נראה משועמם בוחן את הסביבה הלב שלי נצבט "כן ברור " ביירון קורץ לי והולך "נדחה את החגיגה למחר ?" אני שואלת את כולם אבל מפנה את השאלה לאלכס "כן בטח מתוקה תלכי תהני " אני מחייכת "אני חייב ללכת , אבל קלואי מזל טוב " הוא נותן לי נשיקה בלחי עדינה שגורמת לליבי לעצור מלכת , אני לא מבינה איך נשיקה ממנו מגע או ליטוף גורם לי להרגיש כמו נייר נידף ברוח.
אני יוצאת מהמקלחת מייבשת את שערי ,ומוציא מהארון את השמלה האדומה עם המחוך , שצמודה כמו עור שני , אחרי כמעט שנה שלהתלבש כמו גבר סוף סוף ללבוש שמלה ולהרגיש אישה זה פשוט אושר, את שערי הבלונדי אני מסרקת ומשאירה אותו פזור ,שערי מגיעה עד אמצע הגב ומבינה שאני חייבת להסתפר , את עיני הכחולות אני תוחמת בעיפרון שחור , שמה נעלי עקב שחורות ואני מוכנה אני יוצאת מהבית "ביי אני הולכת " אני צועקת ופותחת את הדלת , עוד שבוע אני עוברת לגור בניו יורק למקום שבו הציבו אותי , אני סוף וף הולכת להגשים את החלום שלי . אני נכנסת למכונית מתניעה את האוטו ומחילה לנסוע למועדון בלו סקיי
YOU ARE READING
יאנג ויאנג
Romance"אני לא יכול לאהוב , ואף פעם לא הצליח " הוא מסתכל עלי הגשם מסווה את הדמעות "אל תגיד ככה אתה כן יכול" "לא אני לא קלואי את לא מבינה " הוא מתעצבן ומסתכל עלי ואני רואה מה שלא ראיתי כול הזמן הזה כמה אני סתומה "אתה כבר מאוהב " אני אומרת והוא רק מוריד א...