Cred ca toti avem macar o intamplare pe care am vrea sa o uitam. Ei bine,eu nu. Poate suna ciudat,dar nu regret nimic. De ce ? Simplu : pentru ca ma iubesc! Suna destul de narcisist,asa-i ? Dar da, MA IUBESC ! Toate intamplarile, bune sau rele,m-au facut sa imi dau seama cat de mult valorez. Ma iubesc pentru ca am reusit sa raman cu capul sus indiferent de vorbe, si de cele mai multe ori au fost vorbe total neadevarate,pline de ura.Ma iubesc pentru ca, desi am avut un trecut destul de dureros,am ramas aceeasi EU, aceeasi EU plina de viata. Toate intamplarile m-au facut mai puternica,m-au facut sa imi iubesc din ce in ce mai mult aproapele,sa-l inteleg,sa-l ascult si sa sa-l ajut de fiecare data cand imi cere ajutorul. M-au facut sa imi dau seama ca tot ce conteaza pe lumea asta este sa fii sanatos si sa ii ai pe cei dragi alaturi.
Viata mi-a scos in cale multe persoane,cu personalitati diferite. Orice om in viata noastra este un test,o pedeapsa sau un cadou. Multi au ales sa plece,exact cand am avut cea mai mare nevoie,dar se pare ca viata intodeauna iti ia,dar are grija ca atunci cand iti da,sa iti dea de doua ori mai mult. Asta s-a intamplat si in cazul meu. Mi-a luat prieteni la care tineam enorm si mi-a dat alti prieteni pentru care as da orice sa ii vad fericiti si sanatosi. Cred ca toata suferinta mea nu a fost in zadar.
Ma iubesc pentru ca mi-am fost intotdeauna alaturi,m-am incurajat. Ma iubesc pentru ca am stiut sa trec peste momentele proaste pe care fiecare dintre noi le are , cu capul sus, fara ca acestea sa isi lase amprenta in sufletul meu. Am primit o educatie destul de buna,iar datorita acesteia,relatia mea cu mine nu a fost niciodata prea complicata. Recunosc ca am avut momente de nesiguranta,neincredere, dar m-am " luptat" cu mine,si se pare ca de fiecare data,binele din mine a iesit la iveala.
Ei bine,draga cititorule, vreau ca si tu sa te iubesti pe tine,la fel de mult cum ma iubesc eu. Si nu,nu ma simt vinovata nici macar o secunda pentru faptul ca ma iubesc
CITEȘTI
Din suflet
Romance" Viața râde de tine atunci când ești nefericit... Viața îți zâmbește atunci când ești fericit... Dar, viața te salută atunci când îi faci pe alții fericiți..."