0.2 - i'm falling

1.2K 70 8
                                    

4 Yıl Önce

"İşte böyle" dedim. Uzun zamandır söyleyemediğim şeyi söylemenin verdiği rahatlıkla titriyordum. Normalde arkadaşlarım beni kimseye aşık olmayan, kendi eğlencesine bakan, sevmektense arkadaş olmayı tercih eden biri falan zannederdi. Ama nihayetinde birini sevmiştim işte. Onun beni sevip sevmediğinden emin olmasam da.

"Demek Dipper Gleeful." Dedi Wendy. "Okulun en yakışıklı çocuklarından. Neyseki benim tipim değil."

Wendy, benim en yakın arkadaşımdı. Her ay başkasına tutulan bir şıp-sevdi'ydi. Ama çok tatlı bir kızdı. Anaokulunda beraber oyun kurduğumuz günden beri en iyi arkadaşlardık. "Evet." "Tamam benim anlattığım yetti, biraz da sen anlat bakalım" dedi yatakta bağdaş kurarak. Bizde yatıya kalıyordu.

''Bilmiyorum ki. Sadece herşey 8. sınıfın başında başladı galiba. Bana birden çok tatlı gelmeye başladı.'' dedim. "Ama..." "Ama ne?" dedim. "Dipper Gleeful'un çok kötü bir çocuk olduğunu ve senin gibi saf kalpli birini çok kolay kırabileceğini biliyorsun değil mi?"

Bir şey diyemedim, sadece korkuyla yutkundum. "Ne zaman üzülürsen yanındayım biliyorsun değil mi?" "Biliyorum." dedim. "Teşekkür ederim Wendy."

O günden sonra hayatım değişti. Wendy sürekli Instagram, Whatsapp ve Snapchat gibi yerlerden onun fotoğraflarını gösterip gülüyordu.Ben de ona gülümsüyordum ama aklım hala Wendy'nin Dipper hakkında söyledikleriydi.

O gerçekten kalbimi kırar mıydı? Kırsa da ben o yaralanır mıydım? Ben böyle şeyleri hep filmlerde ya da arkadaşlarımdan görmüştüm. İlk kez başıma böyle bir şey geliyordu. Neler olacaktı/olmalıydı? Kafam çok karışıktı.

○●○● ○ ● ○ ● ○ ● ○ ● ○ ● ○ ● ○ ● ○

OKUL:

"Geliyor." diye kulağıma fısıldadı. Kendime hızlıca çekidüzen verdim ve kulaklıklarımı çıkarttım. Çıkarttığım gibi geldi zaten. Ve gitti. Hiçbir şey demeden yanımdan geçti. Sürdüğü parfüm çok güzel kokuyordu. Neden her seferinde beni böyle etkilemek zorundaydı?
Evet aşık olmak çok güzel bir duygu ama... aşkın gözü kör derler. Benim gözlerim tamamen kararmadan önce bazı şeyleri görüp farkına varmam gerek. O an masaya kağıt gibi bir şey bıraktığını fark ettim. Kalbim deli gibi atmaya başladı. Kağıt, Dipper ve ikizi Mabel'ın telepati çadırında verecekleri partiye bir davetiyeydi. Çoğu zaman parti verirlerdi ama genelde bizi çağırmazdı. Şaşırmıştım. Fakat kağıdı daha hızlı incelediğimde tüm okulun davetli olduğunu gördüğümde şaşkınlığım geçti. "Tabi ya. Yoksa o beni neden davet etsin ki?"

"Neler mızıldanıyorsun yine" diyerek yanıma Wendy geldi. "Hiç" dedim.

"Neyse onu bunu bırak ta bence onu sevdigini Candy'e söylemelisin. Biliyor gibi sanki.... Yani bana öyle dedi."

Candy çok zeki bir kızdı. Aynı zamanda Wendy'den sonraki en yakın arkadaşlarımdan biriydi.

"Bilmem... Yani kimseye söylemeyeceğime söz vermiştim ama sana söyledim Bir de Candy..."

~~~~~~~~~~
Okuduğunuz için teşekkür ederim!
-"kendinize size Dipper'ın Pacifica'ya baktığı gibi bakan birini bulun"
-Z🌙

wonderstruck (Reverse Falls - DipCifica)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin