Introducere

27 6 1
                                    

         Buna! Eu sunt Ioana iar acesta este primul meu capitol din cartea Articole. Daca doresti sa fi o ziaristă/ziarist scrie in comentarii la acest capitol.

Uitati aici un model de articol:

Aparitia Emmei Waston in seria Harry Potter a fost o greseala?!

Acum mai bine de 16 ani, in anul 2000 s-au facut auditiile pentru faimoasa serie Harry Potter.

In cadrul auditiilor, Daniel Radcliffe si Rupert Grint au obtinut rolurile de Harry Potter, respectiv Ron Weasley. Emma Waston însă a fost o mare problema pentru cei de la studiourile Warner Bros.
In prima ei auditie pe care a avut-o vreodata, a fost foarte emoționată incat a daramat o piesa a decorului in timp ce era în auditie.

Cei de la Warner Bros. cat si J.K. Rowling au fost dezamăgiți de faptul ca era foarte neindemantica incat strica totul in jurul ei. Ea, fata cea mai serioasa, distrugea tot? Atunci ce asteptări sa avem de la Rupert Grint? Doar nu e el cel mai neindemantic personaj?

Cu timpul fata a început să nu mai fie asa de zăpăcita si a avut noroc in primii 3 ani de filmări sa nu fie data afara din distribuție.

In scena cu trolul din Harry Potter si Piatra Folozofala, Hermione(asa-zisa Emma Waston) s-a panicat si a început să dea cu pumnii si picioarele in trol in loc sa strige la Ron sa faca ceva.

Dupa ce s-a maturizat, aceasta si-a cerut scuze pentru toate cele întâmplate iar din filmul Harry Potter si Pocalul de foc a devenit mult mai serioasa si a depus mai mult efort in realizarea rolului.
@ioana_teo66

           Articolele pot fi reale sau fictive, amuzante sau serioase, dar nu doresc sa vad povesti amoroase sau Can Can. Altfel nu le voi alege! Mult spor la scris fetelor/baietilor! Astept comentarii! Bye! 😘😘

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 10, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Articole [Cum sa fii ziarista]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum