5

13.3K 438 29
                                    

Selin
Geceden beri uyumuyorum . Düşünüyorum bebekler nasil duser diye ama imkansız.  Ben Gözde den şüpheleniyorum.  Zaten gözüm tutmuyo onu sanki bebeklere bakıyor.  Offfff gene gozlerimden yaşlar akmaya başladı.  Bebekleri yanıma aldım onların kokusunu içime çekiyorum cok korktum onlara birşey oldu diye . Ben içimden bunları konuşurken havanın kötü olduğunu fark ettim . Şimşek cakiyordu ve şiddetli yağmur vardı.  Birden odamın kapisi tiklandı . Kapıya dogru gittim ve kapıyı açtığımda Toprağın gözleri kızarmış bir şekilde bana bakıyordu.
- Toprak birşey mi oldu ?
- Selin ben böyle havalarda yanlız yatamiyorum korkuyorum .
- Eeee o zaman sen benim odama geç neden korktugunu anlatirsin bende sana su getireyim , dedim ama Toprak kafasını hayır manasında salladı. 
-Selin benim uyumam gerek .
- Tamam geç o zaman içeri. 
Ben bunu Toprağa dedikten sonra içeri geçti. Tam yatağa uzaninca bana baktı.
- Selin eger istemiyorsan ben odama giderim .
-Toprak korktugun çok belli hem sen bana o kadar yardım ettin. Hadi geç uyu sen.
-Selin sen ?
-Ben yanina da oturucam tamam mı?
-Uyuman gerek ama . Dedi ve o sırada şimşek çaktı. Toprak ağlayarak bana sarıldı.
-Toprak tamam geçti korkma, dedim. Ağlamaklı gözlerle bana baktı. Ve yatağa yattı. Bende yanına oturdum . Toprak uyuyunca benimde gözlerim kapandı.
Toprak
Gece gözlerimi açtığımda Selin oturduğu şekilde uyumustu. Onu yatağına yatırır pozisyonuna getirdim ve ona arkamı dönerek uyudum rahatsız olmasın diye.
Sabah
Sabah kalktığımda birine sarılmış gibi hissetim. Gözlerimi açtığımda Selinle birbirimize sarilmistik ve birbirimize çok yakindik.  Ben o uyanmadan hemen kalkıp gittim . Ne oluyordu böyle ben Duruya ihanet etmem kimseyle asla o gün yanlışlıkla oldu hatta gerçi ben sevdiğim kişilere karşı hep yanağım kızarır ama hayır olmaz. Yanaklarima vurdum ve üstümü giydim . Aşağı indiğimde Ayşe anne mutfakta kahvaltı hazırlıyordu. Arkadan ona sarildim ve yanağını öptüm.
-Naber güzellik ,dedim.
-Ne olsun evladım,  Dedi. Sonra Selinin sesi geldi . Ayşe anneye  benim gibi sarıldı ve öptü ne kadarda benziyoruz. Ne dedim ben olabilir her insan benzer birbirine yani .
Sonra Ayşe Anneye yardım etti . Hepimiz kahvaltı yaptıktan sonra Gözde hiç yardım etmeden odasına çıktı . Bu kızla konuşmak lazım artık. Ama bizim artık şu bebek koltuklarını almamız gerek. Seline söyledim oda tamam dedi su an arabaya bindik ve almak için yola çıktık arabayı tabikide Selin kullaniyor ona güveniyorum ama sanırım hissetirmedigim için kanıtlamaya çalışıyor kendini . Mağazaya geldiğimizde içeri girdik o kadar güzel şeyler vardı ki . Selinin bana baktığını gördüm. Tabi ağzım açık bir şekilde bakarsam . Bende gülerek ona baktım. Çalışan görevli geldi .
-Bu birbirine güzel bakan çifte bebek eşyası olarak ne lazım acaba . Dedi. Selin tam bakıcı olduğunu soyleyecekken ben elini tutum ve görevliye;
-Eşimle bebekler için oto koltuk istiyoruz, dedim. Görevli yürümeye başladı. Selin bana anlamayan gözlerle baktı.
-Selin eşyaları alana kadar Duruymus gibi yapabilir misin ? Beni gerçekten sevindirirsin.
-Ama sonunda uzulmeyecek misin?
-Olsun lütfen Selin, dedim . Selin tamam anlamında kafasını salladı bende gülümseyerek elimi beline koydum. Ve yürüdük görevlinin arkasından Selinde elimden tutmuştu.  Suan onu Duru olarak düşünmek istiyordum ama olmuyordu ki . Görevli bize bir iki model gösterdi Selin ikizler deyince görevli şaşırdı.
-sanırım 2 ay felan oldu dogumunuz iyi toparlanmissiniz , dedi. Bende gülümseyerek.
-Eşim gerçekten çok güçlüdür değil mi Selin, dedim Selin döndü bana baktı Duru diyeceğimi düşünüyordu sanırım oyle de olacaktı ama olmuyo çünkü Duru değil. Selin bana bakarak.
-Evet güçlüydü ,yoruldu pes etti ama eşi onu hiç bırakmayacak kendisi de biliyor , dedim Toprağa bakarak. Gözleri doldu. Sonra görevliye bakarak seçtiğimiz koltuğu söyledik.

Koltukların parasını verdikten sonra koltukları arabaya taktık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Koltukların parasını verdikten sonra koltukları arabaya taktık. Ikimizde arabaya bindigimizde ben arabayı calistirmadim Toprak bana baktı bende ona döndüm .
-Neden kendine eziyet ediyorsun Toprak neden!
-Anlayamazsin Selin çünkü sen hiç birisini kaybettin mi ?
-Gerçekten benim düşüncesiz oldugumumu düşünüyorsun.
-Hhhayir ben sade...
- Bu dünyada sadece sen eşini kaybetmissin gibi davraniyorsun . Ama öyle değil Toprak , dedim gozlerimden yaşlar akarken . Seni annenle baban terk edip gitti mi haa yada sen hiç sokakta kaldın mı benim ne yaşadığımı bilmeden bana düşüncesiz demen bana haksızlık olur Toprak ben öyle birisi değilim çünkü.
-Senin öyle birisi olmadığını biliyorum ben özür dilerim çok özür dilerim ,dedim Seline bakarak ağlıyordu sessiz bir şekilde göz yaşı döküyordu ben onu cidden üzmüştüm, canını yaktım off ne yapacağım,  Ben bunları düşünürken Selin arabayı çalıştıracağı sırada durdurdum onu elini tutum başını tutup kendime çevirdim şaşırmış aglamaktan kızarmış gözleri bana bakıyordu.
-Selin ne olursa olsun beni bırakma. Bebeklerle biz yapamayız.  Beni affet , dedim ve dudaklarına baktım ikimiz birbirimize yaklaştık........

Yeni bölümle karsinizdayim sizce nasıl gidiyor kitap eğer begenmediginiz yerler varsa derseniz çok mutlu olurum umarım begenmissinizdir ....

BakıcıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin