Chapter Four - Love marks

39 11 7
                                    

15+

Na tvári sa mu pohrával úsmev žiarivejší ako samotné Slnko. Ťažko povedať, či to bolo spôsobené dvomi dávkami bieleho kokaínu alebo hnedovláskou, ktorej neustále zakrýval oči. Viedol ju na hádam najnádhernejšie miesto na Zemi. A prečo?

Aký bol vlastne dôvod?

Ako je možné, že dokázala vidieť jeho úsmev, keď mala zatvorené oči?

„Vstávaj princezná." Hrejivý dotyk ju pošteklil po ružových lícach a ona sa vytrhla zo sna. Odľahlo sa jej. Prežívala neopísateľný pocit, ktorý bol sprevádzaný adrenalínom, no taktiež mala pocit bezpečia. Nie, ten hlas nepatril mužovi so zajačími zúbkami a Taehyung má silný, veľmi mužný tón reči. Opísala by to ako med stekajúci po drevenej lyžičke, ktorého jemnosť bola cítiť na každom jednom chuťovom poháriku jazyka.
„Pustil ťa Tae?" riekla ospalým hlasom a pritiahla si Jungkooka do objatia.

„Hej. Doniesol som mu sľúbený obraz," pretočil očami a zasmial sa.

„Neverím, že si mu ju naozaj namaľoval," zazubila sa. „Môžem to vidieť?" postavila sa a rozbehla sa do izby patriacej jej staršiemu bratovi. Presne ako si to predstavovala. Plavé až priam belasé vlasy hrali hlavnú úlohu na plátne a kontrast dopĺňalo tmavomodré, možno aj čierne pozadie so súhvedziami. Perfektne vystihol jej najlepšiu priateľku Soori, do ktorej bol Taehyung úplne paf.

„Je to nádherné," zablúdila prstami do jeho čiernych vlasov a darovala mu jemný bozk.

„Vďaka, ale ten blázon ho šmaril do kúta a utekal za blondskou," uškrnul sa, čím ukázal svoje perličky.

„Takže sme tu sami?" Pootočila kľúčom na dverách a posadila sa do lona jej priateľa. Bolo vidieť jej nezbedný úsmev, ktorý sa pokúšala schovať tvorením vlhkej cestičky po jeho krku. Sala a laskala Jungkookovu pokožku, kde vznikali fialové znaky lásky.

„Niekto sa tu snaží byť dominantný?" podotkol so smiechom a položil Sanghee na posteľ. Chopil sa kormidla a vášnivo ju pobozkal. Iskry, tisícky motýľov, chvenie - jedny z mnoha vecí, čo dievča prežívalo znova a znova. Priala si dostať sa do raja. Z úst sa jej drali tlmené stony akonáhle sa jej čiernovlasý dotýkal intenzívnejšie. Rukou skúmal a hladil jej plné boky kým sa nedostal k čipkovanému lemu spodného prádla.

„Chcem ťa počuť. Nezakrývaj si ústa. Nikto tu nie je," oblizol si pery a vyzliekol jej posledný kus oblečenia. Vytváral jej cestu do nebies. Nuž, ľudovo povedané - privádzal ju k orgazmu tak rýchlo, že nedokázala sformulovať jedno zmysluplné slovo. Lapala po dychu. Posledných pár prírazov a ona sa ocitla na kraji nebeskej brány.

„Najhlasnejší výkrík aký si zatiaľ vydala od doby čo spolu spávame," povedal a zahryzol jej do spodnej pery. Vedel, ako veľmi to zbožňovala. Obmotala mu nohy okolo pása a vlasy prehrabla rukou.

„Takže sa cítiš na druhé kolo, láska?" podpichol ju.

„Nepohrdla by som, ale zničil si ma už teraz."

Oblizol si prst a prešiel jej po citlivom miestečku, čím si vyslúžil vzrušené zasyčanie. Chvíľu sa po ňom usmievala, no nakoniec si obliekla priesvitné tanga s krajkovanou čipkou.

„Prečo mi to robíš," povzdychol si a pritiahol si Sanghee bližšie. Pohrával sa s jej hnedými prameňmi vlasov, bozkával ju, hrýzol na krku - presne to čo milovala. Posadila sa mu na brucho a bozk prehĺbila.

„Pretože môžem," uchechtla sa.

„Milujem ťa." Zadíval sa jej do očí, v ktorých videl lásku. Čaro Sangee-ných očí bolo neopísateľné. Iskry, hviezdy a trblietky, ktoré šepkali „milujem ťa" každú sekundu tikajúcu na hodinách.

„Vieš, že aj ja teba. Naveky," šepla a preplietla si s ním prsty.

-

hey cutie

Soulmate │JJK/JHSWhere stories live. Discover now