Naked love

471 14 2
                                    

Jeg mærkede alkoholen fylde hele min krop, og synet blive mere sløret for hvert minut der gik. Jeg hostede en gang, og mærkede at alt det jeg havde drukket var på vej op igen. Jeg holdte straks op og holdte mig for munden. Sådan går det når man drikker så fucking meget.

"Hey, er du okay?" hørte jeg Zayn grine og prøvede at se ham i øjnene, men det eneste jeg kunne se, var sort. To sorte klumper der bare flød sammen. "Hvaaa, har du fået nok?" grinte han igen og jeg prøvede at åbne munden og tale, men der kom ingen lyd ud.

Andet end et grin. Hvorfor det kom, ved jeg fandme ikke! "Du er sku underholdende Rachel!" tilføj han og gik. Jeg rystede på hovedet og så mit hint til toilettet. Sophie kom gående ud derfra, og jeg gik med hurtige skridt derhen.

 "Heey du!" sagde Harry med en hæs stemme. Jeg spærrede øjnene op stønnede chokerende. "Hvor fanden kom du fra?" spurgte jeg med ligegyldighed. Jeg skal fucking brække mig Styles, og hvis ikke du vil ha' det på dig, foreslår jeg at du flytter dig nu!

"Fra min fars sæd" brummede han kækt tilbage og blinkede til mig. Jeg stod bare og kiggede på ham med et dødt blik indtil han grinte rystende på hovedet og gik ind til de andre. Jeg sukkede lettet op og skyndte mig ind på toilettet. 

Jeg rejste mig fra toilettet og drog et lettet suk. Nu er kvalmen væk, og jeg er klar til at give den gas igen!

Jeg så at det var Louis' toilet, så han må da have en tandbørste her et sted! Jeg ledte rundt i de flotte hvide skabe indtil jeg fandt en blå tandbørste. Hmmm... Det må da være hans!

Jeg gik ud og så at Sophie og Liam sad og kyssede, Niall stod og snakkede med nogle folk der åbenbart er ankommet efter mit "toilet besøg". Jeg hilste kort på dem, og havde allerede glemt deres navne. Der var to drenge og to piger. De to piger var ufattelig smukke, og mit i forvejen dårlige selvværd, dykkede ned og ramte bunden.

Jeg sukkede og bevægede mig ud i køkkenet. Louis stod med Eleanor i favnen og de småsnakkede. "Eleanor, vil du ikke godt være sødere mod hende? Ja hun er lidt anderledes end os, men hun er faktisk en rigtig god veninde! Jeg ved hvor såret hun er blevet fordi du ikke har været ordnelig overfor hende..." Hørte jeg Louis hviske, og jeg lænede ryggen op af væggen så de ikke skulle se mig.

"Hvorfor skulle jeg være sød mod hende når hun har din fulde opmærksomhed? Hun er for mærkelig, OG så er hun mor i så en ung alder? Hvordan kan du acceptere det? Og at hun var sin kæreste utro med Harry, altså helt ærligt Lou, hvordan kan du acceptere det?" hun havde hævet stemmen.

"Eleanor for helvede!" bandede Louis, og jeg klemte øjnene i. Er det rigtigt det jeg hører, eller er det mit sind der spiller mig et puds?

Jeg gik ned af gangen og vendte om så det lignede at jeg lige var kommet. Jeg gik med raske trin forbi køkkenet og ind i stuen. Deres stemmer ophørte da jeg kom ind, og deres blikke borede ind i min ryg.

"Giv hende en chance skat" var det sidste jeg hørte Louis sige. Jeg gik hen til bordet for at tage en somersby, og nogle saltstænger. I sofaen sad nu Zayn, Niall, Harry og de andre der var kommet. Jeg satte mig ned ved siden af Harry da det var den eneste ledige plads. Ved hans anden side sad den ene flotte langbenet pige.

Jeg så at hun havde taget en rød lille sag på og jeg kiggede ned af mig selv. 

"Fuck.." sukkede jeg og tog benene op. Jeg tog et par tårer og mærkede Harrys blik hvile på mig. "Hvad så?" sagde han med en hæs, lav stemme. Jeg kiggede på ham med halv lukkede øjne.

Jeg sukkede og så ud i øjenkrogen at Louis og Eleanor kom ud fra køkkenet. Hånd i hånd. Louis tog hånden op som en gestus til nogle af fyrene, og Eleanor skyndte sig hen og hilse på tøserne.

Right Now ♠♠1D♠♠Where stories live. Discover now