~19~

6.7K 182 3
                                    

Niall

Kdyby nás ta paka nevyrušila, zjevně bychom se teprve hrabali z postele... Byl jsem na Louise i Lottie naštvaný, stejně jako na Nikky. Její zlobení bylo šílený!

Teď, kdy jsme byli v bytě jen my dva a já cestou na záchod odpojil zvonek, jsme leželi v posteli, v mém pokoji – nebo to byla naše ložnice? – a ona se mi vpíjela do očí.
Vypadala zranitelně a přesto měla v očích touhu a chtíč. Otřel jsem se ji nosem o její, letmo ji políbil, ona se zasmála a já se zamiloval zase o něco víc.
Její smích jsem si zamiloval v prvním momentu, kdy mi ukázala, kdo doopravdy je a teď, když jsem ji měl pod sebou, polonahou, znovu jsem si pomyslel, že kdyby byla opravdu kluk, stal bych se dobrovolně gayem.

„Nechceš?" Šeptne, po dalších minutách ticha. Jen si ji prohlížím, ukládám si do paměti každý detail její tvářičky, každou malou pihu...
„Chci! Tak strašně moc chci!" Hlasem mi prostoupila nadrženost, uculila se a prohrábla mi dlaní vlasy. Snaha dostat mě na záda ji vyšla, dobrovolně jsem se přetočil a sledoval jak odkryla ňadra, na které si přitiskla polštář.
Mělo to jasný cíl; zlobit mě.

Svůdně si přejela jazykem po rtech a sklonila se.
„Líbilo se ti to večer?" „Teď si vzpomínám, že jsem ti slíbil pomstu... Bylo to úžasný, ale v nepravou chvíli." Uchechtne se, sjede mi z klínu na stehna a drze se usměje.
Přece jen... Je jen v kalhotkách, její tělo je nádherný... Byl bych divnej, kdybych neměl boxerky napnuté.
Laškovně se usmála, jako kdyby si na něco vzpomněla. Přejela mi nehty od hrudi k podbřišku a než jsem mrkl, byl jsem bez boxerek. Vzdychla, nahrbila se, dala si práci, aby se rozkrokem otírala o můj a něžně mi okusovala rty, bradu... Neměl jsem se ani k tomu, abych ji kalhoty sundal, roztrhal... Ležel jsem jako prkno a nechal ji, aby se o mě otírala.
„Nad čím dumáš?" Zachrčel jsem, jakoby mimoděk se uchechtla a maskovala smích kašlem. Odtáhla se mi od krku, drze se usmála, vsunula mezi naše těla ruku a omotala mi kolem mé chlouby prsty.
„Nad tím, jak by ses tvářil, kdybych si v té sprše klekla a začala ti kouřit." Vytřeštil jsem na ni oči, šíleně se rozesmála a já zachrčel. Byla to otázka pár vteřin, ale nějak si posunula kalhotky a já se otřel penisem přímo o její klín. Byla mokrá a já ji strašně chtěl.

Zaskučel jsem, chytil jsem ji za zadeček, ozkoušel pružnost kalhotek a ona najednou nade mnou stála. Fascinovaně jsem se na ni díval, spustila kalhotky ze svého těla, odkopla je a odhaleným klínem se otřela o můj.

**********************************************
Haleluja... =D Kraťoulinká, ale přece jen kapitola... Mimochodem... Sex everywhere... Začínám si připadat, jak kdybych psala jen erotické povídky -_- =D =D =D =D 

Room-MateKde žijí příběhy. Začni objevovat