12.kapitola

12 2 3
                                    

Ráno, když jsem vstala tak Harry spal.
Šla jsem dolu, abych nachystala snídani, udělala jsem tousty ve tvaru srdíčka a donesla je Harrymu až do Postele.

Položila jsem tousty na stůl a šla k němu, abych ho políbila. Dala jsem mu pusu na čelo, nereagoval, dala jsem mu pusu na tvář, opět nereagoval. Tak jsem mu dala pusu na pusu, a to mě hned chytl a začal líbat..
Chvíli sem spolupracovala, pak sem se odtrhla a řekla mu že jsem pro něj udělala snídani..
Harry na mě "lásko snídaně počká" dobře odpověděla sem. Tak jsme se chvíli líbali a pak víte jak to dopadlo

Oblékly jsme se a šli dolu. Moje rodina už tam byla a snídali.
Harryho rodiče přijedou odpoledne. Zítra je svadba a potřebujeme s nimi probrat pár věcí, a chceme je seznámit s moji rodinou.

Ve dvě hodiny odpoledne přijely Harryho rodiče. Zavolala sem moji rodinu aby se s nimi přišli přivítat, a abych jim je mohla představit.
Když sem představila všechny. Tak táta a máma šli s námi do kuchyně probrat věci ohledně svatby a Kuba s Diou se šli koukat na Harryho Pottera. 

Když jsme domluvily všechno co je potřeba. Tak Harry se šel za nimi koukat na televizi a já s nimi ještě chvíli zůstala, omlouvám se, ale půjdu se osprchovat a lehnout řekla sem.
Šla jsem kolem harryho, naklonila se k němu a do ucha mu pošeptala jdu se sprchovat a ležet.

Přišla jsem do koupelny vyslíkla jsem se a začala sprchovat. V tom mě někdo plácl přes zadek. Já se lekla a otočila jsem se. Byl to Harry a stál tam nahý. Ty jsi tak krasnej řekla jsem mu.
Ty jsi krásná odpověděl mi..
Podej mi ručník prosím řekla jsem. A co za to? zeptal se. Uvidíš. Harry mi ho podal já si ručník omotala kolem sebe.
Tak co za ten ručník? Já jsem ho políbila a řekla miluji tě❤. To je vše? Ano, dobrou noc lásko řekla jsem mu a šla spát...

Další​ část je tady, snad se bude líbit. Čauky...

cesta do anglieKde žijí příběhy. Začni objevovat