🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀
Bilik Rawatan-Sambungan-
15 minit kemudiaan....
Dengan perlahan...
Mata Hana mulai terbuka...
Hana merasakan akan sesuatu yang berat di tangan kirinya...
Hana lantas menoleh...
Dan ternyata...
Kelihatan kepala Jungkook sedang tertidur di sisi katil Hana...
Tanpa sedar...
Bibir Hana mulai menguntum senyuman....
Dan....
Tiba-tiba...
Jungkook seakan terjaga dari tidurnya..
Jungkook lantas berpaling ke arah Hana...
"Hana ssi...gwenchana??". Soal Jungkook cemas.
" Jungkook.. Hana okayy..jgn la risau...". Ucap Hana perlahan.
"Hana ssi...lapar tak? Nak makan apa2?". Soal Jungkook.
Hana menggeleng perlahan.....
" Jungkook ssi...takpe..Hana dah kenyang...". Balas Hana seraya tersenyum kecil memandang Jungkook.
"Urmmm...betul ni??". Soal Jungkook lagi inginkan kepastian.
Hana mulai mengangguk...
" Okayy..kalau mcm tu..biar Jungkook teman Hana kt sini..dah..jgn ckp pape..kalau tak i will kiss you..". Ucap Jungkook serius.
Nak atau taknak ...
Hana terpaksa menuruti kata-kata Jungkook...
Mungkin kerana dirinya takut dicium oleh Jungkook?
🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀
Taman University"Uitt...kenapa muka masam mcm cuka ni? Something wrong?". Soal Bomi
" tkde pape lah..." Keluh Hani.
"Betul ke takde pape? Selalu kau ceria je? Sekarang..mcm tk gembira je? Ceritalah...". Soal Bomi bersungguh.
Hani memandang tepat wajah Bomi...
" Bomi ssi...pertama...aku nk minta maaf dkt kau..aku tahu aku ada buat kau terasa dgn kata-kata aku tempoh hari..maaf sangat...". Ucap Hani dengan wajah layunya.
Bomi tersenyum sambil menggeleng kepalanya...
"Hani ssi..aku pham perasaan kau..cuma..kau pun tahu..kita tk boleh pentingkan diri...kesian orang lain..aku tk nak kau bagi harapan pada org lain..klau kau nak...aku boleh carikan lelaki yang baik dan tulus mencintai kau.." . ujar Bomi yakin.
"Bomi ssi...aku tahu niat kau baik..tapi..maaf Bomi...hati aku tak boleh dipaksa..aku terlajur cintakan dia..". Jujur Hani.
Bomi mengeluh seketika...
YOU ARE READING
I Love You Jungkook S2
FanficUntuk sambungan I Love You Jungkook s2 ini mengisahkan Hana kembali menjadi seorang pelajar dalam jurusan perniagaan atas permintaan ayahnya. Tunang Hana, Jungkook juga menjadi seorang pelajar seni bina di Universiti yg sama bersama Hana. Namun, pel...