H30-Liefdesverklaring

491 27 1
                                    

Ik word wakker en Casper ligt nog te slapen. Ik glimlach tevreden. Het is gisteren gewoon gebeurd. Dat hij het wou..met mij ? Ik zucht en draai om. Ik ben zo onzeker. Het meeste komt ook door mijn vader. Ik zucht diep. Het gevoel wat ik krijg als ik met Casper ben , hem kus. Het maakt me blij en dat gevoel heb ik al lang niet meer gehad. Dat is wel duidelijk dat ik hem wel leuk vindt... maar dan zit ik met dat probleem. Voelt Casper hetzelfde. Straks deed die het voor...gisteren. Tranen borrelen op.

Hazel hou nu op.

Toen met het stappen. Had hij dan niks gedaan ? Hij stelde je voor aan je ouders . Al de vrienden van zijn ouders. Ik veeg een traan weg. 'Hazel' hoor ik Casper zeggen. 'Oh hey. Goedemorgen' zeg ik. Ik veeg de tranen weg. 'Je huilt ,wat is er ?'. Ik bijt op mijn lip. 'Niks'. Ik gooi de deken van me af en wil op staan maar Casper pakt mijn hand vast en sleurt me terug op het bed. Oh ja ik ben poedelnaakt. Casper komt naast me zitten. Hij is ook nog helemaal naakt. 'Wat is er' 'Ik zei al niks'. Casper zucht. 'Als er "niks" is , waarom huil je dan'. Ik kijk hem aan. Zijn ogen staan streng naar toch nog lief. 'Gisteren...' 'Maak je geen zorgen over gisteren' zeg ik zuchtend. 'Echt niet. Dat was....fijn'. Casper moet kort lachen maar daarna komt zijn serieuze blik weer. 'We gaan pas uit deze kamer uit als jij me hebt verteld wat er is'. Ik zucht en kijk naar mijn handen.

Het probleem waar ik mee zit dat ik jou leuk vindt en geen idee wat je over mij denkt.

'Maak je daar zorgen over ?'. Veschrikt kijk ik op. Fuck dat zei ik hardop. Ik bijt op mijn lip en sta snel op. 'Sorry het is onzin' zeg ik. Ik trek mijn kleren weer aan. Mijn BH trek ik aan en daarna mijn shirt. Casper draait me om en kust me. 'Het is niet onzin' 'Dus bij jou is het nee' 'Nee'. Casper glimlacht. 'Met dit probleem zat ik bij onze eerste wandeling'. Een blij en opgelucht gevoel gaat er door me heen. Hij kust me weer. 'Een ding...' zeg ik. 'En dat is' 'Kleed je ff aan' 'Mijn kamer, en wat maakt het uit. Je hebt er al...' 'Oh nee bah' zeg ik en ik loop de kamer uit en loop naar beneden. Als ik de keuken in kom lopen springt Zeus blij in het rond. Ik vul zijn etensbak en Casper komt de keuken in lopen. 'Ik ga zo Zeus uitlaten. Ga je mee ?' 'Ik moet wat papierwerk doen. Klinkt echt als een volwassende maar mijn zus vroeg dat'. Ik knik. Casper tilt mijn kin op en geeft me een kus. 'Tot straks' zegt hij. 'Tot straks'. Een kus krijg ik op mijn voorhoofd.

Ik rits mijn jas dicht . 'Kom maatje'. Ik open de deur en Zeus rent naar buiten. Ik sluit de deur en volg het pad naar het bos. Het is frisser. Mijn handen stop ik in mijn jaszakken en Zeus rent blij vooruit. Ik neem een diepe zucht en neem de omgeving in me op. De zon schijnt tussen de bomen door en een frisse geur van het water dringt mijn neus binnen. Ja fris. Zeus komt terug rennen en blaft hevig. 'Wat is er'. Ik hurk neer en aai hem over zijn kop. Hij gaat zitten en zijn tong hangt uit zijn bek.

'Ik denk dat die je probeert te waarschuwen' zegt een mannenstem achter me.

Casper

Verschrikt kijk ik op als ik een harde gil hoor. Hazel. Ik ren naar buiten toe en ren het bos in. 'Hazel' roep ik. 'Casp....'. Als ik Hazel vastgebonden zie zitten ren ik naar haar toe alleen net voor haar word ik op de grond geduwd en een harde klap voel ik op mijn hoofd en alles word zwart.

HIS STORY BOOK 5Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu