Sabahin yedisinde lanet alarmin sesi ile kalkmistim.İçeriden telefonumu alip yatagima uzandim.Klasik bir uyanma merasimiydi benim için Youtube İnstagram Snapchat ve Twitter sonra arkadasimin aramasiyla firladim yataktan saat 8 e 10 vardi. Bir an önce giyinip yemek yedim ve basketbol için çantami hazirladim.Sonra Rumeysayla anlasip sekiz buçukta çıkmaya karar verdik evden.Disarida hafif yağmur yağiyordu.Apartmandan koşar adım inip kaldırımda Rumeysa ve Ceyda'yı beklemeye başladim. İki üç dakika sonra geldiler ve on beş dakika yürüdükten sonra Furkan ile buluştuk ve bir iki dakika sonra Eda'yı almaya gittik.Canim arkadasim Eda tabiki uyuya kalmisti motora takip bes dakikada hazirlandi ve okulun yolunu tuttuk. O gün beden eğitimi ve seçmeli olduğu icin cantalarimiz çok hafifti. Bu nedenle çantamizda iki kitap vardi ve biz koşmaya karar verdik.Yürüyerek 8-10 dakikalik yolu 3 dakikada gitmiştik beş arkadaş.Gittiğimizdr okulun önünde diğer arkadaslarimiz vardi.Hep birlikte antrönörümüzün gelmesini bekledik.Ve servise binip sahaya gittik.Biraz ısınma ve alıştırma sonrasında maç yapıyoduk bir takim full bizim sinifti. Ben o takimda oynuyordum.Kalan takimsa karışıktı.Biraz daha maçta oylanip okula gittik.Okulun başlamasina daha 2 saat kadar vardi. Arkadaslarim okulun karşısındaki pastaneye gidip yemek yediler bense okula döndüm.Okulda ilk başta Eliflerle sonra Zeyneplerle valeybol oynadim.Daha sonra Zeyneple çardağa gidip fotoğraf çekildik.Biraz yemekhanede oturduk.Sonra da üzerimizde eşofman olduğu icin giyinme odasinda üzerimizi değiştirdik.Sonra zil çaldı klasik bir okul günüydü yani anlayacağiniz.Her zamanki gibi tenefüslerde tıkındık,halay çektik,konustuk ve gıybet yaptik tabiki sonra dersler dersler dersler. Ne kadar sıra arkadaşim o gün gelmemis olsada her derste onun yerine Eda geldi yanima gün de bitmis oldu oyle.Akşam da eve yağizla muhabbet ederek geldigimizden analamamistim ne kadar yorgun olduğumu.Eve gelince kendimi direk yatağa atip giyindim.Yemek yedim.Sonra beynim artik eror verince yataga gectim telefonla takilmak üzere.Üçüncü sinavlarin bitmesi ve kar yağmasinin mutluluğuyla kendimi güzel yatağima biraktim...