Jau tikėjausi skausmingai nukristi ant šaltų grindų, todėl stipriai užsimerkiau, tačiau galva atsitrenkiau į kažką šiek tiek kieto ir šilto. Oh...tai buvo jo krutinė.
- O tu turėtum būti atsargesnė.-laikydamas mane nuotakos stilium tarė. Nustebusi žvelgiau jam į akis. Kaip jis sugebėjo taip greit čia atsidurti ir sugauti mane?
- Kaip tu...
- Aš visą laiką stovėjau už tavęs.- pertraukė mane.
- Bet aš mačiau kaip tu sėdė...
- Ne, aš buvau už tavęs.- ir vėl pertraukė. Tai pasakęs nuleido mane ant žemės.
Nieko daugiau nesakiau, nes žinojau kad vėl būsiu pertraukta. Nekenčiu, kai žmonės manęs neišklauso...
Nuėjau prie savo kuprinės, kuri gulėjo ant žemės, atsisėdusi ją pasidėjau ant kelių, apsikabinau ir padėjau galvą, tačiau netrukus prie manęs prisėdo ir mėlynakis. Iš kišenės išsitraukė cigaretę ir prisidegęs įtraukė.
- Čia negalima rūkyti..
- Niekas nesužinos, jei tu niekam nesakysi.- išpūsdamas dūmus pasakė.- o beto mokykla sena, čia nėra dūmų detektoriaus.
Megztinio rankove prisidengiau nosį, nes dūmai man smirdėjo, dažnai nuo jų pradeda skaudėti galvą. Kol jis rūkė stebėjau, nes norėjau dar geriau įsižiūrėti į jo veido bruožus. Tas klausimas " kur aš jį mačiau?" mane kankino nuo tada kai jis pasirodė rūbinėj.
- Tik nesakyk kad rūkai.- atsisukęs ir pamatęs kad jį stebėjau susiraukė.
- Ne, nerūkau.- nusisukdama tariau.
- Nekenčiu kai merginos rūko.- prisipažino.- Man tai atrodo labai nemoteriška.
- Nekenčiu kai vaikinai rūko.- pakartojau.- Man tai atrodo labai nevyriška.
Jis užgesino cigaretę ir įšmetė į šiukšlių dėžę. Negi jis taip padarė dėl manęs? Arba dėl to, kad nuorūka degino pirštus.
- Kodėl tu atėjai į mergaičių rūbinę?- po ilgos pertraukos paklausiau.
- Sumaišiau. Aš tik antrą dieną šitoj mokykloj.
- O ant durų nematei tokio ženkliuko, kuris aiškiai rodė, kad šita rūbinė skirta merginoms.- prisimerkiau.
- Oh. Prigavai.- nusijuokė.- Nesusibendravau su kitais vaikinų rūbinėj.
- Todėl atėjai čia? - nusijuokiau.
- Taip, pagalvojau kad čia su kuom nors surasiu bendrą kalbą.- šyptelėjo.
- Kodėl atėjai į mūsų mokyklą?- pakeičiau tema. Jis keistai žvelgė į mane, taip lyg prieštaraučiau jo sprendimui pereiti į šią mokyklą.- Turiu omeny kodėl išejai iš senosios mokyklos?- pasitaisiau.
- Mane išmetė.- rimtu balsu tarė.
- Išmetė? Kodėl?- nustebusi klausinėjau. Jis šiek tiek pagalvojo.
- Tiesiog buvau per prastas mokinys.- nuleidęs galvą prisipažino.- Na, bet tai jau praeitis.
Čia tvyravo nejauki tyla. Ėmiau galvoti apie šiandien dieną, apie tai kas įvyko. O gi nieko neįvyko... Ta pati neįdomi rutina, pamokos, pamokos ir dar kartą pamokos... Kodėl mano gyvenimas negali būti bent šiek tiek įdomesnis, netgi vieną kartą gyvenime, o ypač per gimtadienį. Aš noriu nuotykių, adrenalino...o turiu čia sedėti ir beviltiškai leisti laiką, laukti, kol kas nors iš čia išleis... Gerai apie viską pagalvojau ir staigiai nejaukią tylą nutraukiau su man stresą įvariusiu klausimu.
- Tu matei mane nuogą????
To be continued...
YOU ARE READING
Įstrigę kartu
Romance"Antram aukšte ieškojau tualeto, kol tuo tarpu jis buvo apačioje. Klaidžiojau koridoriumi, kol man už akių užkliuvo vieno kambario nedaug pravertos durys. Lėtai priėjau prie jų. Nedrąsiai peržengiau durų slenkstį. Lova buvo tvarkingai paklota, bet...