I Figured Out I'm In Love

53 27 0
                                    

Gigi Pov:
M-am trezit cu o durere de cap de îmi venea să mă dau cu capul de pereți! Mă tot gândeam să il sun pe Zayn . După vreo jumătate de oră m-am hotărât să il sun. Am dat pe apelare si am lăsat să sune odată apoi m-am panicat şi am închis , am scos bateria telefonului şi cartela şi am rupt-o. Nu ştiam ce să fac , nu vruiam să îl pierd şi pe el. Nu vruiam să i se întâmple ceva rău.
Ştiu că voi fi nevoită să ii povestesc de ce plângeam , dar nu ii pot spune adevărut , şi nu pot nici să îl mint. Poate că el şi-a făcut o părere bună despre mine , dar... când va afla ce am făcut o să se schimbe tot. Nu vreau să trec prin asta din nou , o să plec.
Zayn Pov:
Mă trezisem , mă durea capul extrem de tare. M-am gândit să îmi verific telefonul , poate m-a sunat Gigi. Şi uite , chiar m-a sunat. Am un apel pierdut de la ea , ar trebui să o sun. Am dat pe apelare , nu a sunat , nu nimic. A spus doar "persoana pe care ai apelat-o nu este disponibila" iar apoi s-a închis... Am mai încercat de câteva ori , şi nimic. De fiecare dată se întâmpla la fel... Sunt îngrijorat pentru ea , de ce m-a sunat? Oare a pățit ceva...? Ar trebui să dau de ea cumva. Nu mi-a spus numele ei de familie , dar după o cautare mai amănunțită am gasit nişte informații despre ea. O chema Gigi Hadid , avea 23 de ani , ambii părinți erau decedați de mai bine de 10 ani , ea a stat împreună cu mătuşa ei (sora mamei) până a împlinit vârsta de 18 ani , apoi a s-a mutat aici. O my god , ce poveste tristă , şi eu care credeam că eu am avut o copilărie tristă pentru că părinții mei au divorțat.. Dar ea... la vârsta de 13 ani să îți moară părinții , cam greu... Oricum , se pare că această Gigi Hadid nu a avut o viața prea fericită şi nici acum nu cred că are , cred că ar trebui să o găsesc...
Mi-am luat maşina şi am cautat-o peste tot , am fost şi la reşedința ei , nu era acolo , totul era complet gol , mai rămăsese numai mobila dar era totuşi foarte curat , cred că a plecat aseară. Oare o fi făcut asta din vina mea? Nu cred , cu ce i-am greşit... Gata , trebuie să nu mai gândesc aşa şi să o caut în continuare.
***După câteva ore***
Am căutat-o peste tot , şi la poliție , şi peste tot. Pe unde o fi? Nu pot să cred , deja s-a făcut seară şi nimic. Am căutat-o toată ziua în zadar , cred ca a venit vremea să mă întorc acasă!
Am ajuns acasă şi... m-am gândit să încer să o mai sun odată , poate va merge de data asta... Formez numărul , dau pe apelare şi.... "acest număr de telefon nu există" ... Nu se poatee!!!! De dimineață am sunat şi a mers , adică nu a mers... Dar nu a spus că numărul nu există , ce dracu? Nu se poate aşa ceva ...
Nu , ceva e în neregulă. O să mă culc , nu mai pot!

ÎMI PARE RAU.. ŞTIU , ACEST CAPITOL ESTE FOARTE SCURT DAR LAS CE ESTE MAI INTERESANT PENTRU URMATORUL .
X.O.X.O

Are you there , Vodka? It's me , Zayn! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum