1. He's mine

22 3 0
                                    

"Nialle říkám ti to naposledy....bud mi dá prachy nebo toho kluka " podívala jsem se na něj s ledovým klidem ve tváři "Alex a já ti naposledy říkám že na tohle ona nepřistoupí , kdo by ji pak asi dával prachy na fet a automaty ..." měl pravdu ...jasně že měl pravdu ale od doby co jsem toho kluka viděla poprvé jsem toužila aby byl jen můj, a nikoho jiného . Popravdě jsem už ztrácela nervy a můj ledový klid se z mé tváře pomalu vytrácel , z kapsy u bundy jsem vytáhla krabičku cigaret kterou jsem otevřela a jednu cigaretu rovnou vyndala ven . Vonou tyčinku jsem si vložila mezi rty a zapálila jí "Víš Nialle ..." vydechla jsem kouř a zaměřila svuj pohled na stěnu za Niallem "Jsem zvyklá dostat vždycky to co chci a je mi celkem u prdele kolik lidí u toho chcípne ...takže ...." další potah a další smršt myšlenek linoucí se mi hlavou "Půjdu si tenhle obchod zařídit sama a ty mezitím zařídíš to o co jsem tě prosila už včera..." nečekala jsem na jeho odpověd jelikož mě stejně nezajímala a s odhozením dokouřené cigarety jsem odešla ....


"Mám ještě týden" vykřikla po mě zděšeně žena přede mnou , krčící se na ošuntílé staré pohovce "To kurva nemáš , ten týden ti už uběhl , a proto jem tady " přikývna a posunu se tak že odhalí své rozpíchané ruce ze kterých se mi dálo opravdu špatně " Mám pro tebe nabídku ..." začne ze sebe pomalu vykoktávat ale je přerušena mým hlasem "Jenže mě tvoje nabídka absolutně nezajímá ,  mám svojí podmínku "jistou chvíli na mě nechápavě zírala než byla vůbec schopná promluvit "Dobře ...já ...jaké jsou tvé ...podmínky?" řekla s nadějí v hlase , tuhle naději jsem ji byla připravená hned sebrat "Úplně upřímně není nic co by mi fetka jako ty mohla nabídnout ...." nachvilku jsem se odmlčela "jen možná až na jednu jedinou vyjímku...." "Jakou?" "Tvého syna"

"To teda ne !!!! " rozkřikla se žena po celé místnosti a já se jen drze ušklíbla na to že mi je pouhých sedmnáct umím v tom dost slušně chodit "Ty jsi se zbláznila ....jsii cvok" rozčílení bylo z jejího hlasu nepřeslechnuté "Myslíš??? "úplně upřímně jsem se ji smála do obličeje " Já si  totiž myslím že ne,  vzhledem k tomu že mi dlužíš dost velké peníze  , které mimochodem nemáš..." popošla jsem o krok k ní a přidřepla si abych ji viděla do očí "Takže ti dám na vybranou ...dáš mi peníze a všechno bude v pořádku nebooooo mi dáš synáčka a já tě nezabiju , je to jednoduché ne ? " svou otázku jsem nechala vyznít do prázdna a zase jsem od ní po odstoupila té ženské jsem se prostě štítila "Dobře e ee" vítězoslavně jsem se usmála "Když ti dám kluka ...necháš mě žít ?" položila mi svou otázku a já se musela uchechtnout nad jejím sebestředným chováním "Pochopila jsi to velice dobře" znovu jsem se na ni usmála a dala jsem se pomalu na odchod "Málem bych zapoměla , nic mu neříkej zítra si ho tu vyzvedne někdo z mích lidí" mrkla jsem a bez rozloučení odešla ke svému range roveru který stál před domem . Hned co jsem nastoupila do auta začala jsem se neuvěřitelně smát vytáhla jsem z kapsy u kalhot mobil a volala Niallovi "Blondiiii kdo měl zase pravdu? :...."

"Do prdele ona ti ho vážně dala ? " 

"Ta kráva je tak zoufala že jo .....přemýšlím nad tím jak může být někdo tak sebestředný "

"Tak někdo takový prostě je "

"Jo já vím , hele zítra tam pro něj pojedeš s Liamem "

"No okey no"

"Upozornuju tě že  jestli mu jen zkřivíte vlásek    ,  tak vás oba zabiju a nic mě nebude zajímat " 

"Dobřeee " 

Hovor jsem ukončila a mobil hodila na sedačku vedle sebe . Rozjela jsem se ke své vile s moc dobrým pocitem..... Konečně bude můj ....jenom můj .....





-----------------------------------


Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 07, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Stockholm syndrome /czKde žijí příběhy. Začni objevovat