Dit voelt zo veilig op de één of andere manier. Lex maakt ook mijn onderbroek kapot en gooit hem weg. Ik doe bij hem hetzelfde. Ik voel aan zijn gespierde lichaam. Ik voel dat ik word opgetild en dat er ondertussen in mijn billen wordt geknepen. Dit is zo fijn. Zoiets heb ik nog nooit met Jai gedaan. We zoenen nog steeds en ik heb geen idee of dit ooit nog ophoud. Een hand word van mijn bil afgehaald om iets open te maken. Ik hoor gekraak op de trap maar negeer het om van dit geweldige moment te genieten. Ik wil Lex terug. Ik hoef Jai niet meer, Hij is verleden tijd. Lex is nu en mijn alles. Ik word op een zacht bed gegooid. Hij komt boven op me liggen. Hij gaat met zijn handen door mijn lange bruine haar. Ik wrijf over zijn sixpack.
'Lauren je bent van mij, ik zal je omtoveren tot mijn prinses' fluistert hij in mijn oor.
'Ik wil je nooit meer kwijt Lex. Ik wil voor altijd met je zoenen en Seksen.' Zeg ik zacht.
Kaj Point of view.
Ik rij met mijn scooter naar het Vliegveld om Dunya op te halen. Ze heeft haar werk in Amerika op gezegd om bij Lauren te blijven. Ik heb haar vandaag nog niet gezien. Want ik was bij Ilana. Ik zet mijn scooter op slot. Ik zie Dunya al aan komen. Zij mij ook en ze begint te rennen.
'Kaj heb je goed voor Lau gezorgd.' vraagt ze bang.
'Uhm nee, ik ben elke dag bij Ilana.' zeg ik zacht.
'Leroy wat had de dokter gezegd je moest haar helpen. Is ze elke dag alleen thuis?.' Zegt Dunya kwaad.
'Sorry hoor, Maar ik kan Ilana niet alleen laten' schreeuw ik.
'Ilana is niet belangrijk, Lauren loopt gevaar. Straks is ze bij Lex ofzo' Schreeuwt Dunya.
'Daar is ze niet dat weet ik zeker.' zeg ik rustig.
'Dan ga ik haar nu bellen' Zegt Dunya.
Telefoon gesprek met Lauren.
He hoi Dunya wat leuk om je weer te spreken. Met wie spreek ik. Oh heb je het nog niet aan mijn stem gehoord, Ik ben het Lex. Wat doe je met Lauren haar mobiel. Waarom wil je dat weten. Omdat ik zorgen om haar maak. Je hoeft geen zorgen om haar te maken ze is bij mij. Lex wat doe je met haar. We zijn weer vriendje en vriendinnetje, Zeg maar tegen Jai dat ze weer bij mij is. Lauren zou nooit met jou verkering willen hebben. het is toch echt zo, We hebben gisteren al 3 keer seks gehad en ook buiten op straat. Ik wil Lauren nu spreken. Oh dat kan niet ze is namelijk weg. Waar heen. Oh dat weet ik niet sorry.
Piep piep.
'Leroy stom mens dat je bent, Lauren is wel bij die kut Lex.' schreeuwt Dunya kwaad.
'Sorry hoor, Ilana wordt bedreigd.' Spuug ik.
Ik loop bij Dunya vandaan, Pak mijn scooter en rij naar het huis van de boys. De hele weg denk ik aan Lauren. Zou het goed met haar gaan, moet ik haar niet redden. Hoe ga ik tegen Jai vertellen dat Lauren weer bij Lex is. Van alles spookt door mijn hoofd. Als ik bij het huis van de boys aan kom klinkt er luide muziek. Ik bel aan.
'Jo bro heb je Lauren niet mee genomen. het feestje gaat zo beginnen' zegt Dioni hyper.
'Uhmm nee, welk feestje' stotter ik.
' Jai's verjaardags party. Of wist je daar niks van?' vraag hij.
'Nee eigenlijk niet, maar ik heb wel zin in een feesie.' lach ik.
Ik loop naar binnen. Er zijn al heel wat mensen. Ik hoop niet dat Jai het te groot heeft gemaakt.
'Hey Kaj'
'Oh hey Jai' zeg ik snel.
'Heb je Lauren niet meegenomen?' vraagt hij bezorgd.
'Uhmm Jai ik moet je wat vertellen' stotter ik.
'Je kan alles tegen me vertellen, kom maar op.' zegt hij blij.
'Uhmm Jai, Lauren is weer met Lex' Stotter ik.
Heeyy allemaal hier is dan eindelijk weer een hoofdstuk sorry voor het lange wachten. Jaaa ik heb er weer een cliffhanger in gestopt, Hoe zou Jai gaan reageren op dat Lauren weer bij Lex is. Dit lees je in het volgende hoofdstuk.
~Frederique~
P.S thanks voor de 1.4 K
JE LEEST
Verhekst. B-brave (VOLTOOID)
VampireWanneer je favoriete boy van je leukste boyband een vampier blijkt te zijn en je omtovert tot een vampier. Maar wie is diegene en zijn de andere boys ook een vampier of is alleen hij het. En heeft hij een doel waarom hij je als vampier wil hebben? D...