Ο Chris-νέος γνωστός έφυγε αμέσως μόλις του είπα.
Πραγματικά, μια πρόταση και ΠΟΥΦ!
Άμπρα κατάμπρα, τούμπα λουλούμπα κάνε μια τούμπα και μια κωλοτούμπα και ξαφνικά το παιδί πουθενά, αφού μου έδωσε την τσάντα μου.
Χέστης;
Εγώ από την άλλη έφυγα από το σαλόνι στο πιτς φιτίλι, πριν ο Chris-πρώην προλάβει να αρχίσει την ανάκριση.
Και τώρα θα σας εξηγήσω τη φάση.
Εγώ κλειδωμένη στο δωμάτιο μου με το μαλάκα απ' έξω μα χτυπιέται και να μου φωνάζει να του ανοίξω. Μέχρι και τα διαστημόπλοια θα μας έχουν ακούσει.
Με αυτή τη σκέψη βγήκα έξω. Κοίταξα μία πάνω και μία κάτω.
Οχι, πιο φυσικο μου φινέται να μας έχει ακούσει κάποιος μέσα σε αεροπλάνο που έχει υπερφυσικές ακουστικές ικότητες.
Σας να λέμε ο τύπος στην ταινία "Perfume", αλλά ας τη έχουμε την οσμή, για ακοή ενδιαφερόμαστε.
Δεν έπρεπε να δω αυτή την ταινία σε ηλικία δώδεκα και κάτι ετών. Τότε ήμουν ένα μικρό, ανυποψίαστο, αθώο κοριτσάκι.
Αλήθεια, ορκίζομαι.
Άκουγα τη λέξη σεξ και έτρεχα στο κρεβάτι μου, σκεπαζόμουν μέχρι τριάντα πόντους πάνω από το κεφάλι μου, μάζευα το σώμα μου και έκλαιγα.
Τώρα πώς κάνω καλό και παθιασμένο σεξ...
"Σαββίνα, απαντηση;"
"Συγγνώμη, αλλά θα μείνεις με την απορία"
Είναι κι ευγενική, τρομάρα της.
《Άνοιξε τη γαμημένη πόρτα, που να 'σαι πάρει》αναφώνησε πάλι.
《Chris, έχω βαρεθεί να σε ακούω να λες τα ίδια και τα ίδια. Αν δε σταματήσεις, θα βάλω ακουστικά και ο πατέρας του άλλου Chris δεν το συνιστεί》είπα ήρεμα.
《Ρε Νέλλη, απλά ανησυχώ. Γυρνάς στο σπίτι σου με ένα τύπο που δεν το γνωρίζουμε, ενώ όλοι ξέρουμε τους γνωστούς των άλλων, έχεις ένα επίδεσμο γύρω από το κεφάλι σου και μου έχεις πει πως έχεις κάνει ράμματα. Τι λες να κάνω; Να μη με νοιάξει καθόλου που είσαι έτσι; Πραγματικά, με έχεις για τόσο αναίσθητο και μαλάκα;》παραπονέθηκε.
《Όχι, Chris. Αλλά γίνεσαι υπερβολικός και γι' αυτό φοβάμαι να σου ανοίξω.》απαντησα ειλικρινά.
《Δεν είμαι υπερβολικός. Απλά δύο-τρεις ερωτησούλες θέλω να σου κάνω. Πώς το έπαθες, τι σου είπαν...》σταμάτησε όταν άνοιξα την πόρτα διακοπτοντας τον.
《...ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΜΑΛΑΚΑΣ ΠΟΥ ΘΕΣ ΝΑΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙΣ;》
YOU ARE READING
Only With Him
Romance-ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ- Sequel to: •Me? With whom from all of them?• -Πρέπει να διαβάσετε πρώτα την προηγούμενη ιστορία για να κατατοπιστείτε σε αυτή.- Όλα κυλάνε ομαλά μετά από σχεδόν ένα χρόνο. Μόνο που στο πέρασμα του έχουν έρθει τα πάνω κάτω. Το Big Ba...