Λίγα λεπτά μετά τις εφτά προ μεσημβρίας έδειχνε το ηλεκτρονικό μαύρο ρολόι που βρισκόταν δίπλα στο καφέ ξύλινο κομοδίνο του Τζέιμς. Μαζί με τον ήχο του ξυπνητηριού που μπήκε στα αυτιά του Τζέιμς, μπήκε και στα ρουθούνια του μυρωδιά από το φρυγανισμένο ψωμί που ξεροψηνόταν στην φρυγανιέρα της κουζίνας. Ο πατέρας του, ως επαγγελματίας αθλητής, ήξερε ότι το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας και φρόντιζε να το κάνει πλούσιο τόσο για τον ίδιο όσο και για τον υιό του. Στο στρογγυλό σκαλιστό τραπέζι που δέσποζε στην κουζίνα του διαμερίσματος, στο οποίο η οικογένεια έπαιρνε καθημερινά το πρωινό της, μπορούσε να βρει κανείς κάθε λογής πράγματα. Βραστά αυγά, χυμοί από πορτοκάλι, δημητριακά με βρώμη, ομελέτα ντυμένη με γαλοπούλα και το φρυγανισμένο ψωμί που αποτελούσε σπεσιαλιτέ του Τζόν, καθώς ήταν αλειμμένο με φυστικοβούτυρο, κανέλα και σπόρους παπαρούνας.
Όλα αυτά τα ευωδιαστά πρωινά είχαν ως αποτέλεσμα να σηκώσουν τον Τζέιμς από το κρεβάτι του, ο οποίος ντυμένος με μία μαύρη φόρμα και ένα μαύρο αθλητικό φούτερ οδηγούνταν με βαριά βήματα προς την κουζίνα.
- «Καλημέρα πρωταθλητή.» είπε ο ο Τζον χαιρετώντας τον.
- «Καλημέρα μπαμπά.» απάντησε ο Τζέιμς ανταποδίδοντας τον χαιρετισμό, καθώς τράβηξε την καρέκλα για να καθίσει.
Πλέον οι δύο άντρες ήταν έτοιμοι να απολαύσουν το πρωινό τους. Ο μικρότερος από τους δύο έδειχνε να πέφτει με τα μούτρα στα φρυγανισμένα ψωμιά που τον έκαναν να σηκωθούν από το κρεβάτι με τη βίαιη μυρωδιά τους, καθώς ήταν τα αγαπημένα του. Ο μεγαλύτερος από την άλλη, έτρωγε πιο σιγά, διάβασε την εφημερίδα με τη σημερινή ημερομηνία τυπωμένη στο εξώφυλλό της και απολάμβανε τον ζεστό μαύρο καφέ του που άχνιζε από την άσπρη κούπα του. Αφού απόλαυσαν το πρωινό τους με συνοπτικές διαδικασίες και χωρίς να ανταλλάξουν πολλές κουβέντες, ήξεραν ότι είχε φτάσει η ώρα να πάρει ο καθένας τον δρόμο του. Ο ένας τον δρόμο για το σχολείο και ο άλλος τον δρόμο για το γυμναστήριο.
Στο σχολείο ο μικρός Τζέιμς δεν έδειχνε να είναι πολύ κοινωνικός. Δεν ήταν το παιδί που άνηκε στην ελίτ των διάσημων παιδιών του σχολείου στο οποίο πηγαίνει. Έκανε παρέα μόνο με τους δύο καλούς του φίλους. Τον Κρις και τον Στέφαν. Όλα τα διαλείμματα τα περνούσαν μαζί κάνοντας πλάκες ο ένας στον άλλον, μιλώντας για τα σχέδια τους, ενώ κάποιες φορές απλά χάζευαν τα όμορφα κορίτσια του σχολείου. Η αλήθεια είναι ότι δεν είχαν και την καλύτερη τύχη σε αυτόν τον τομέα. Σε αυτό όμως δεν έφταιγε η εξωτερική τους εμφάνιση. Κάθε άλλο μάλιστα, καθώς τα χαρακτηριστικά τους είναι πολύ πιο θετικά από κάποια άλλα άτομα που φοιτούσαν στο ίδιο σχολείο. Απλά είχαν διαλέξει να ασχοληθούν περισσότερο με τις μεγάλες τους αγάπες. Ο Τζέιμς με το kick boxing και ο Στέφαν με τον Κρις με τη μουσική. Είχαν ένα drum and bass σχήμα, το οποίο έπαιζε ζωντανά κάποιες ημέρες του μήνα, σε κάποια τοπικά μαγαζιά.
ESTÁS LEYENDO
Fight Outside The Box
AventuraΟ Τζόν Ρόουζ είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής στην κατηγορία ελαφριών βαρέων βαρών του kick boxing. Ο γιος του, Τζέιμς Ρόουζ, είναι ο καλύτερος του μαθητής. Η τύχη όμως δεν είναι ίδια για όλα τα μέλη της οικογένειας Ρόουζ. Ο Τζόν ετοιμάζεται να δώσει...