🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀
KKC AIRPORT
-SKIPP-"Hana ssi... Jaga diri elok2, kalau Jungkook buli kau, bagitahu tau..". Ucap Yoona serius.
Hana mengeleng-geleng kepalanya tatkala mendengar kata-kata dari Yoona itu...
"Dah lah tu...Jungkook ada..tak yah risau...Jungkook jaga Hana elok2...lagi satu..jaga kesihatan diri kau, then baru lah boleh jaga Hana...". Ucap Mingyu
Jungkook tersenyum seraya mengangguk kepalanya...
"Jangan risau lahh..korang tu, jaga diri baik2, perjalanan dah la jauh..belilah apa2 utk kiteorang kat sini...cepat sikit weyh...kan terlepas flight..". Arah Jungkook.
" byeeee Jungkook ! Hana! ". Ucap Mingyu dan Yoona serentak.
Mingyu dan Yoona segera bergerak pergi meninggalkan Jungkook dan Hana...
Jungkook mulai memandang kearah Hana...
"Hana ssi...jom balik...". Ucap Jungkook.
Hana mengangguk dan mula menuruti langkah Jungkook...
Tanpa Hana sedari...
Tiba-tiba...
Tangan kanan Hana dipegang kemas oleh Jungkook..
Hana yang sedikit terkejut lantas menoleh kesebelahnya...
Dan...
Kelihatannya...
Jungkook sedang memegang tangannya erat dengan reaksi wajahnya yang tenang dan selamba...
Hana hanya membiarkan sahaja pegangan tangan Jungkook terhadapnya....
Namun tiba-tiba...
Langkah mereka terhenti...
" Hana ssi...lapar tak??". Soal Jungkook
"Hah??". Hana memandang pelik.
" jom..saya lapar..". Pinta Jungkook.
Hana hanya menuruti sahaja kemahuan Jungkook..
Mereka mulai meluru masuk kesebuah restoran makanan segera...
🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀
CAFE UNIVERSITY"Haishh! Aku tak habis fikirlah...kenapa aku mesti fikir pasal dia? Ish!". Keluh Hanbin sendirian.
" tapi...bagus jugak..aku boleh gunakan nama Hanbin tu, untuk ugut dia, kalau ada apa2 berlaku kat aku nanti..". Hanbin mulai tersenyum sinis.
Sedang Hanbin begitu asyik melayani perasaanya...
Entah tiba-tiba...
Muncul seseorang menghampirinya...
" urmmm...maaf..kat sini ada orang tak? Tempat dah penuh..". Tegur seseorang dihadapan Hanbin.
Namun...
YOU ARE READING
I Love You Jungkook S2
FanficUntuk sambungan I Love You Jungkook s2 ini mengisahkan Hana kembali menjadi seorang pelajar dalam jurusan perniagaan atas permintaan ayahnya. Tunang Hana, Jungkook juga menjadi seorang pelajar seni bina di Universiti yg sama bersama Hana. Namun, pel...