פקחתי את עיניי בשנייה שקרני השמש נגעו בעפעפיים שלי, חייכתי רגע קצר והסתובבתי לחלק במיטה שהיה ריק, הבטתי סביבי וחיפשתי את איידן אבל הוא לא היה בחדר. לקח לי זמן להבין שאני בחדר של איידן ובמיטה שלו, איך הגעתי לכאן כבר הבנתי. אבל איפה הוא?
הסתובבתי בחדר במשך כמה דקות, אולי ציפיתי שאיידן ייכנס לחדר בהפתעה, אך זה לא קרה לבסוף התקדמתי כדי לשטוף פנים וחייכתי כשהבטתי במקומות המוכרים לי מאמש. נזכרתי בשיחות שניהלנו במשך הלילה ובכל הפעמים בהם מימשנו את האהבה שלנו. כל כך הרבה קרה אמש... הסיפור על ג'ייק והיילי, סיפור כל כך מבולגן ולא ברור. איך ג'ייק חי? איידן סיפר לי שהוא מת. בשביל מה ג'ייק והיילי עירבו אותי במתרחש? אולי הייתי מכשול בדרך? נזק משני? כל כך הרבה שאלות שאף אחד כנראה לא יענה עליהן ...
סירקתי את השיער שלי וקלעתי אותו לצמה ארוכה, חזרתי להביט על עצמי במראה, כמה זמן לא עשיתי את זה. פשוט לעמוד ולהביט בעצמי לרגע אחד קטן. נורא רזיתי, המון אמרו לי שרזיתי אחרי שאמא נפטרה אבל כמעט ולא הקשבתי לזה, אמרתי לעצמי שאלו שטויות... עכשיו אני רואה שזה אמיתי. הסתכלתי על גופי. ליד בית החזה שלי היו כמה סימנים כחולים, נזכרתי במה שאני ואיידן עברנו בלילה, זה כאילו כל הכאב שעברנו וכל האהבה שאנחנו חווים נפגשו לרגע הזה, זה היה אפילו יותר מושלם מהפעם הראשונה. החוזק שלו, העוצמה, הבטיחות, הרגשתי כל כך בטוחה איתו - כאילו הוא יגן עלי מכל צרה.
יצאתי מהחדר של איידן וחיפשתי בכל הבית, כששמעתי רעש מהקומה הראשונה, ירדתי בצעדים קלושים ובעטתי מבלי שהסתכלתי. "אח!" שמעתי צעקה גברית ג'ייס?"
הוא הביט בי בזמן ששפשף את כל גופו "לצערי הרב כן"
חייכתי במבוכה "מצטערת"הוא סרק את החדר במהירות ולאחר מכן הביט בי "מה את עושה פה?"
"איידן הסיע אותי ו-" עצרתי את עצמי כשנזכרתי שהדבר היחיד שאני לובשת זה חולצה מכופתרת של איידן שגדולה עליי במספר מידות. הסמקתי ומשכתי את החולצה מטה. ג'ייס שלא קלט את מבוכתי הביט בשעונו ולאחר מכן צלצל בנייד, עמדנו בשקט מספר שניות. ג'ייס נדרך כששמע צלצול. הוא התקדם אל אחת הספות ולקח טלפון נייד, מיד זיהיתי שהוא של איידן.
"הוא לא יוצא בלי טלפון""אתה לא יודע איפה הוא?" התחלתי לדאוג. ולחשוב ששוב חשבתי שהוא ברח, אני לא לומדת לקח. אולי קרה לו משהו? מה אם זה קשור לג'ייק והיילי? ליבי התחיל לפעום חזק, הרגשתי בחילה חזקה ונאלצתי לאחוז בכיסא לידי כדי לייצב את עצמי.
"את בסדר?" הוא התקרב אליי בדאגה.
הנהנתי אליו ולאחר שג׳ייס בחן אותי הבטתי בו בשנית "איידן סיפר לי עלייך"
ג׳ייס חייך חיוך קטן "איידן סיפר לי עלייך הרבה מאוד. סובבת לו את הראש לגמרי"
הסמקתי קלות ולאחר מכן בחנתי אותו. מבנה גופו היה דומה ממש לשל איידן - חסון, רחב. "הוא סיפר לי שעזרת לו הרבה. היית שם בשבילו כשהוא היה זקוק לכך"
YOU ARE READING
My Angel Or My Devil
Romanceהסיפור מספר על לוס בת ה-20. היא נערה עצמאית שעובדת כמלצרית בשביל להרוויח כסף לטיפולים של אמה החולה בסרטן. היא נערה עקשנית ומציאותית שלא מאמינה כלל בחיים הטובים. במהלך הסיפור לוס תפגוש דמויות רבות, היא תעבור חוויות רבות, קשיים רבים... רובם יהיו קשור...