5.rész

2.4K 213 54
                                    

Sziasztok!

Hát először is, nyilván irtóra le vagyok maradva,de én most nagyon meghaltam Wonho kék szemeitől...még eddig nem láttam kék kontaktlencsével, de hát ez is eljött...és igen még levegőt is elfelejtettem venni....♥♥ (élek halok a kék szemért) :D na jó befogtam, jó olvasást! 

Puszi:

Amélia.B

 ______________


- Cica?

- Wonho úrfi. - hajoltam meg.

Elkerekedett szemekkel bámult rám, és én is rá, és nem azért mert az ajtó előtt állt,hanem a szemei miatt. A fenébe is kék szemei voltak,pedig esküszöm barna szemei voltak. A fenébe is irtó dögös, mi ez ha nem varázslat? Az ő kék íriszei hasonlót vált ki belőlem, mint Changkyun barna szemei, bár fogalmam sincs mi ez az érzés. A fenébe is miért nem tudom el szakítani a tekintetem az övétől? 

Szerinted?

Nagy nehezen félre néztem,de aztán az öltözékére lettem figyelmes. Fehér póló,nadrág, cipő,kabát. Jól áll neki,sőt! Felnéztem rá, és megláttam a fülét, fülbevalók! Azta...A fenébe is már sokadjára, miért bámulom? És miért nézek már megint a kék szemeibe? Olyan akár a tenger, vagy mint az ég. Neeem, ez sokkal szebb,ez Wonho kék! Létezik ilyen? Kit érdekel? Wonho kék,és kész! 

- Cica? - lengeti előttem a kezeit. 

- Azt hiszem a hatásod alatt van Hoseok. - hallom meg Changkyun-t, de reagálni sem tudok rá.

- Hm, ennek így kell lennie.- simítja meg az arcom,ami most lángokba ég. 

Mi a büdös franc? Amanda tűnj el, hűtsd le magad!!! 


Wonho szemszöge:

Amanda úgy bámul rám,mintha megbabonázták volna. Még levegőt is alig vett, csak nézett a kék szemeibe. Sűrűn pislogtam, hogy biztos csak képzelődöm, de nem, Amandát végre lehengereltem, de most aztán teljesen. A hosszas bámulásból,egyszer csak félre nézett, és azt hittem elszalad, de nem. Vizslatni kezdte a ruhámat, aztán végre felnézett, és megakadt a tekintete a bal fülemen. Úgy elkerekedtek a szemei mintha még sosem látott volna ilyesmit. Szinte halottam a gondolatait: Hűhaa, fülbevaló...úristen, de cuki füle van, bár csak beleharaphatnék...khm, izé...túl haladtak a gondolataim. 

Úgy döntöttem ideje, kirángatni a hipnózisból amit okoztam, persze tök véletlen.

- Cica? - lengettem meg a kezeimet a szemei előtt. 

- Azt hiszem a hatásod alatt van Hoseok. - lép ki a szobájából Changkyun. 

- Hm, ennek így kell lennie. - simítom meg az arcát. Milyen puha.

- Szerintem csettints egyet, az mindig bejön.- szólal meg a hátam mögül Kihyun, mire ránézek. - Most mi van? Valami ezotériás műsorba láttam, asszem. - vonja meg a vállát.

- Ugyan már! Van nálam víz, kicsit locsoljuk le. - javasolja Jooheon. 

- Wonho, már megint kábulatba ejtettél egy lányt? - kérdezi Shownu, és szemügyre veszi Amandát. - Hú, ezt jól bekábítottad. Lassan pocsolyává olvad. - dörzsöli meg az állát.

- Fenéket! Nem Wonho miatt ilyen, hanem a festménytől ami Wonho mögött van. - szólal meg Hyungwon. 

Na tessék,megszólalt a néma úrfi! Akárhányszor megszólal, mindig valami ilyesmit mond. 

Cselédlány /Monsta X ff./Where stories live. Discover now