0.3 - i'll never get away

928 67 8
                                    

"Peki..." dedim cılız bir sesle. Candy'e söyleyelim.

"İstersen ben söyleyeyim?"

"Ben söylerim" diyerek Candy'nin yanına doğru yürüdüm. Gülümseyerek bana bakıyordu. Bu kız gerçekten fazlasıyla zekiydi.

"Candy, sana bir şey söylemeliyim."

"Dipper Gleeful'a aşıksın."

"Şşt sus! Kim söyledi?! Wendy degil mi? Off!"

"Hayır! Senin o bakışlarından anladım."

"Ya, o kadar mı belli ediyorum anlamadım ki!"

"Hayır. Yani bu demek oluyor ki, geçen yine zekiyim."

"Egoist."

"Tabiki"

"Ya tamam canım arkadaşım, yine mükemmelsin, ama nolcak şimdi?"

"Bence ona yürümeye başlamadan önce biraz platonik takıl."

"Ya ben ona istesem de yürüyemem ki."

"Ya sen o işi bana bırak"

"Neyin peşindesin? Bak eğer o filmlerdeki gibi beni baştan sona değiştireceksen olmaz."

"Söz veremem. Gleeful'un nasıl kızları sevdiğini öğrenmem lazım." Candy zeki olduğu kadar çöpçatandı da. Şimdiye kadar birsürü çifti o birleştirmişti.

''Candy kafam çok karışık. Eğer ondan hoşlanmadan önce düşünseydim büyük ihtimalle hiçbir kızın herhangi bir erkek için kendinden ödün vermemesi gerektiğini düşünürdüm. Ama şuan onun için saçlarımı bile boyarım gibi geliyor.''

''Haklısın, ama sakın öyle birşey yapma. Sarı sana yakışıyor.''

''Teşekkür ederim. Ama konumuza dönelim. Dipper yanına yaklaşılamaz biri. Onun nasıl kızları sevdiğini nasıl öğreneceksin?''

''Daha önce 2-3 kızla takılmıştı.''

''Evet Candy, adı üstünde 'takılmıştı'. Ben, eğer aramızda birşey olursa gerçek birşey olmasını istiyorum. Benimle eğlenip sonra beni kıracaksa, hiçbirşey olmasın daha iyi...''

''Tamam, sakin ol. Dedim ya sen bu işi bana bırak. Ama şimdiden söyleyeyim o kadar kolay olmayacak.''

wonderstruck (Reverse Falls - DipCifica)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin