Josephine
- Dziękuję - powiedziałam patrząc na wstającego Hershela, na co ten się uśmiechnął - Ile będę musiała tu leżeć?
- Trochę sobie tutaj poleżysz Josephine. Siedem złamań nie zrośnie się w jeden dzień - odpowiedział staruszek i wyszedł. Spojrzałam na swoje zabandażowane nogi.
- Jebany dach - powiedziałam sama do siebie. Nie mogę tu leżeć tyle czasu. Muszę wracać do więzienia.
- Hej - powiedziała blondynka wchodząc do środka i podała mi talerz z jedzeniem.
- Dzięki - powiedziałam odkładając jedzenie na szafkę.
- Jak się czujesz? - zapytała delikatnie siadając na krawędzi łóżka.
- Obecnie jestem na lekach, więc jest dobrze - odpowiedziałam i uśmiechnęłam się.
- Kilka osób chciało do ciebie przyjść - stwierdziła dziewczyna, a ja wzruszyłam ramionami.
- Jeśli chcą, mogą przyjść. W sumie to może będzie mi się mniej nudzić.
- Muszę wracać do swojej pracy - powiedziała Beth i wyszła. Znów zostałam sama ze sobą. Spojrzałam w okno i zobaczyłam kawałek farmy. Dokładniej stodołę. Ciekawe czy trzymają tam jakieś zwierzęta. W sumie, jestem też ciekawa jak epidemia działa na zwierzęta. Zabija je czy jest zupełnie nie groźna. Z każdym dniem jest coraz więcej pytań...
Drzwi uchyliły się, a do środka weszli Glenn i Daryl.
- Cześć - powiedział dosyć niepewnie azjata.
- Hej...
- Boli? - spytał Glenn, a ja pokiwałam przecząco głową. W sumie to nie rozumiem ich pytań. ,,Boli?". Rozumiem, że chcą być mili, ale ta wiedza nie zmieni nic w ich życiu.
- Nie, jest okej. Jak tutaj trafiliście?
- Straciliśmy was z oczu i wbiegliśmy w las. Po drodze znaleźliśmy farmę. Abigail była ranna, a Hershel jej pomógł i pozwolił nam zostać...
- Skoro była ranna, chyba nie powinna wychodzić na wypad - stwierdziłam, na co koreańczyk podrapał się po głowie.
- Uparła się, że idzie - odpowiedział, a przez chwilę panowała niezręczna cisza którą przerwał głos zza drzwi.
- Glenn, mógłbyś mi pomóc?!
- Już idę! - krzyknął i wyszedł. Spojrzałam na Daryl'a.
- Trzeba powiedzieć Rick'owi i reszcie, że tu jesteśmy.
- Pójdę tam.
- Dzięki, że niosłeś mnie przez tą całą drogę - facet nie odpowiedział tylko pokiwał głową. Rękoma podniosłam swoją lewą nogę i położyłam ją na ziemi.
- Co ty robisz? Wiesz, że nie możesz chodzić.
- Ale czy ja chodzę? Tylko postawiłam nogę na ziemi.
- Po co?
- Właściwie to nie wiem. Poczucie, że nadal mam nogi? Coś w tym stylu - Daryl jest jakiś przybity. Nie pytam, ale to widać...
Hej! Mam nadzieję, że ten rozdział wyszedł w miarę okej, ponieważ nie miałam pomysłu. Liczę że pojawią się jakieś fajne komentarze :) Cześć
#MrsRhee
CZYTASZ
✔ || Just Hold On || The Walking Dead
Fanfic||Josephine Jenner|| Wiek: 18 lat Córka Jenner'a. Spotyka Rick'a po jego przebudzeniu w szpitalu. Postanawia z nim pozostać. ||Abigail Dixon|| Wiek: 15 lat Siostra Daryl'a i Merle. W raz z braćmi dotarła do grupy 4 dni temu. Wyszła wraz z Darylem na...