KARAKTER TANITIMI

105 16 8
                                    

DÜNYA ARAS

Maskeli Prens'ini arıyor. Büyük bir Teen wolf hayranı. Bir yerde yaprak sarması ve salatalık turşusu varsa onları kimseyle paylaşmaz. Çikolata sevmez. Abisine aşık. O olmazsa yapamaz. Dört yaşında onu deli eden ama çok sevdiği bir erkek kardeşi var. Açık sözlü; ağzına geleni söyler. Çok geveze; susmak bilmez. Sinirlendiğinde istemsizce ağlar.

BARIŞ KAYA

Kimseyle arkadaşlık kurmayı sevmez. Tek arkadaşı Cem. Ailesine çok önem veriyor. Kedileri çok sevimli oldukları için, kuşları da özgür oldukları için çok seviyor. Geçmişte yaşadığı olaydan dolayı içine kapanık bir kişiliği var.

CEM KARA

Çok saf. Bilime aşık ve hergün deneyler yapıyor. Kendine aşık, sürekli kendini övüyor. Esmerlere takıntısı var. Diğer saç renklerinden nefret ediyordu taki hayatının aşkını bulama kadar. Barış'ı kendi ördüğü duvarlarının arkasından çıkarmaya uğraşıyor.

ECRİN DUMAN

Dünya'nın en yakın arkadaşı. Kızıl saçlarına hayran. Modayı çok yakından takip ediyor. Kıyafetlerini kimseyle paylaşmaz, giymese bile atmaz, onların kimsenin dokunmasına izin vermez. Partilere bayılır ve sürekli parti verir. Büyük bir Duman hayranı.

~~~

Eveeet. İlk hikayemle karşınızdayım. Çok heyecanlıyım. Umarım beğenirsiniz. İyi okumalar.

Kim?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin