Harry's POV
Bir haftadın Audrey veya yönetimle ilgili birşey duymadım.Kendimi yenilenmiş hissediyorum.Yataktan çıktım ve mutfağa indim.
''Kahvaltı hazırladım Haz!'' Louis mutlu birşekilde bağırdı
''Bu lezzetli'' Niall ağzındaki yemekle birlikte mırıldanı.Güldüm ve Niall'ın saçlarını karıştırıp yürümeye devam ettim.Louis bana bir tabak waffle verdi.
''İyi gözüküyorsun'' dedi Liam ''Bu Audrey adlı kızla ilgili diğil mi?Onunla ne zaman tanışıcak?''
''Umarım yakında'' dedim sahte bir şekilde gülümseyerek.Telefonum titredi ve kim olduğunu bakmak için başımı eğdim.Ne güzel bir mutluluk mahvedici
Kimden:Annie 11:17-Randevu bugün.Mayolarınızı getirin.Harry seni 1de alıcak
Kimden:Audrey 11:19-Sabırsızlanıyorum
To:Annie-Audrey 11:20-Sadece benş üstsüz görmek istiyor
From:Audrey 11:21-Hayır sadece yeni bir bedava kıyafetim olcağı için mutluyum.Mayolarımın hepsi eskidi
From:Annie 11:22-İkinizde.Kesin şunu.
To:Annie-Audrey 11:23-Bunu sadece para için yaptığını biliyorum
From:Annie 11:24-KES ŞUNU!
Kesinlikle her randevu için kıyafet alıyordu.Bu yönetimin bir hareketi.
''Niye kıkırdıyorsun?'' dedi Niall şarkı söyler gibi.
''Audrey'' sırıttım.Tabağımı lavaboya koydum ''Gitmem lazım.Sizle sonrsa görüşürüz.FIFA gecesi yapıyoruz değil mi?''
''Asla FIFA gecesini kaçırmayız'' dedi Louis ve ellerini dramatik bir şekilde kalbine koydu.
Odama çıktım ve hazırlandım.Saat 11:40'dı Audrey'in evine gitmeye karar verdim.Büyük Range Over'ıma bindim ve sürmeye başladım.
Kapısını çaldığımda Annie açtı.
''Erken geldin'' şaşkın bir şekilde bana baktı.
''Evden çıkmak istedim'' cevap verdim ve içeri girip koltuğa oturdum ''Bugün ne yapıcaz?''
''Audrey gel buraya'' dedi Annie ve Audrey'in odasının kapısını çaldı.Audrey kapıyı açtı ve dışarı çıktı ''Siz çocuklara bugünkü planınızı söylüyorum''
''İlk olarak güzel deniz yemeği yapan bir yere gidiyorsunuz.Elele tutuşmak yok.Audrey sen Harry'nin koluna giriceksin.''
''Gerçekten el ele tutuşmakla kol kola girmek arasında büyük bir fark var mı?'' dedim ''Ve Audrey ateşli gözükküyorsun''
''Evet'' Annie devam etti ve Audrey gözlerini devirdi ''Devam ediyorum yemekten sonra siz çocuklar için bir yat kiraladık.Günün gerikalanını orada geçireceksiniz.Paparazziler ve halk buna bayılıcak.El ele tutuşmak öpüşmek yada yakın bir davranış yok tamam mı?''
''Tamam benim için problem değil'' dedi Audrey
Ayağa kalkdım ''Hazırmısın?'' Audrey bana evet der gibi kafasını salladı ve yürümeye başladık.
''Görüşürüz Annie elbise için saol'' bağırdı ve kapıdan çıktık
Range Rover'ıma bindik.Sıkıcı bir sessizlikle gidiceğimiz yere kadar geldik.Park yerine park ettim şimdiden paparazzileri görmüştüm.
''Hazır mısın?'' diye sordum saçımı aynada düzeltirken.Beni kapıyı açarak onayladı.Onu takip ettim.
Bir paparazzi'nin bizim adlarımızı söylediğini duydum.
''Show time'' bana sırıtıı.Kolunu koluma geçirdi ve yürümeye başladık.Bir çift gibi gözüktüğümüze emindim.
(kıyafetleri multimediada var)
''Harika bir çift olarak gözüküyoruz'' dedim.
Kıkırdadı ve kafasını kaldırıp bana baktı ''Bu beni çağırma nedenleri''
Restauranta girdik ve arkalarda küçük bir masaya oturduk.Bir garson geldi ve benle flört etmeye başladı.Audrey bana dahada yaklaştı.
''Kıskanıyorsun'' dedim
''Kimse yuva yıkıcıları sevmez'' dedi garson geliğ içiceklerimizi verene kadar sessizlikte oturduk.
''Artık sipariş verelim mi?'' dedi
''Evet tatlım sen ne istiyorsun?'' dedim ve Audrey bana tatlı bir şekilde baktı.
''Ben balıkllı sandiviç istiyorum ve patates kızartması.İçicek olarakda bira'' dedim
''Ben büyük yengeçli olanlardan istiyorum.Patates kızartmaları ve büyük diet kola'' Audrey ekledi ve garsona menüyü uzattı ''Ve ıspanaklı enginar alabilir miyim?''
Garson hepsini yazdı ve tekrar yürüyerek geri gitti.Audreye şok olmuş bir şekilde bakıyordum.
''Ne var'' güldü
''Bunların hepsini yiyebilicek misin?''
''Heralde''
''Nasıl bu kadar zayıfsın?''
''Hızlı bir metaboizmam var''
''Hep çok mu yersin?''
'Evet''dedi ''Dietim hakkında bilmek istediğin başka birşey varmı?''
''Bende buna dahil olabilirmiyim?'' dedim ve sırıttım
Omzuma vurdu ''Sen korkunçsun''
''Beğendin mi?'' Bana baktı.Siyah gözleriyle benimki buluşunca gözlerimi çektim.
Garson tabaklarımızı getirdi.Audrey hemen yemeğini yemeye başladı.Onu izlemeye başladım
''Beni izlemeyi kes'' dedi
Kızardım ve yemeğime geri döndüm.Bekle ben kızardım?S.ktir
''Ben bitirdim'' dedim ve ayağa kalkdım ''Hesabı alabilir miyim?'' dedim garsona el sallayarak
''Ben bitirmedim Harry'' dedi
''Umrumda değil'' dedim ''Sadece bitirelim şunu''
''Hayır bitirmeme izin ver''
Geri yerime oturdum ve kollarımı bağdaştırdım
Sonunda o bitirdi
''Sonunda'' dedim ve ayağa kalktım.Beni takip etti ve kapıdan çıktık elimi beline koydum
''Randevumuzun daha bitmediğini biliyorsun değil mi?''
''Hatırlattığın için saol''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Role Play
FanfictionHarry Styles dünyanın en ünlü pop yıldızı.Ama aynı zamanda kontrolden çıkmak üzere.Yönetim,grup arkadaşları ve hayranları kızmaya başlıyorlar.O her eline geçirdiği kızla yatıyor,akşama kadar içiyor,her tanıştığına bir piç gibi davranıyor.Modest yö...