Merhabalaaar voteler çoğalmış çok saolun ama daha çok olmalı bence tel den giriyoeum ve bölümler çok kısa oluyor biliyorum sizde haklısınız Nese öpüyorummm
§§§§§§§§§ Linda'dan §§§§§§§§§
Sabah uyandığımda karnımda bir baskı hissettim bana dolanan bişi bana dolanan bir kol HARRY 'NİN KOLU!!!!! Hemen üstümden ittim hızlıca kalkıp banyoya koştum bu his midemden hızlıca gelen acı bişi yutkunmamı engelliyordu. Klozetin kapağını açtım ve istifra etmeye başladım. Hele şükür bittiğinde elimin tersiyke ağzımı sildim. Bu da neydi şimdi acaba bi- Oww hayır HAYIR HAYIR HAYIRR!!!
-Lindaa!?!?
Harry ile ya yattıysak gece ben ne yaptığımı bilemem çünkü off ne yapıcam
-Linda iyimisin!???
-Değiliiim!!
Kapıyı açtı yanıma geldi kollarını belime sardı ittim
-Harry gece bişi oldumu?
-Ne!?!
-Gece biz sex yaptıkmı?!?
-Açık sözlülüğüne hayranım
-Harry CEVAP VEEER!!!
-Hayır Linda LANET OLASICA BİŞİ YAPMADIK ANLIYOMUSUN BİRBİRİMİZE DOKUNMADIK!!! DOKUNMADIM!! DOKUNMADIN!!!
Fazla ileri gitmiştim biliyordum ama ya hamileysem kızım hamileysen aldırırsın İÇ SES SEN SUS!! AMAN BE görüyonuz dimi şu halimle bile neler yapıyorum. Harry'yi ittim yatak odasına gittim. Elim boş durmuyor saçlarımı çekiştiriyordu. Kontrolsüz...
-Linda beni dinle
-Ya hamileysem Harry böle bişi olamaz
-Bak kesinlikle benden değil ama aldırmanın iyi bir fikir olduğunu düşünmüy-
-Lanet olsun HARRY BEN BİR SÜRTÜĞÜM BENİM GİBİLERİN ASLA BİR ÇOCUĞU OLMAZ KALDIRAMAM!!! BANA KARIŞMAYA HAKKIN YOK TAMAM MI!?!??
-Bana bak LİNDA!!
Yanıma geldi
-BANA BAK DEDİİM!!!!!
Bir aslan gibi kükreyince mecbur ona baktım
-İster aldır ister aldırma! FAKAT BANA BAĞIRMA ANLADINMI BENİ!!!
Korkmuştum ilk defa İLK KEZ BİR DUYGUYU YAŞADIM!! Bu güne kadar ağladım çığırdım bağırdım ama korkmadım. Harry bunu başaran ilk insandı...
Başımı anladım dercesine salladım uzaklaştım ve yatağa uzandım üstüme örtüyü örttüm onu umursamayarak başka şeyler düşünmeye başladım... SAOL HARRY!!!
§§§§§§§§§§ Harry'den §§§§§§§§§
Linda sütrüj değildi ve asla olmayacaktı o güvendeydi benim yanımda onun duygularını hislerini güvenini yinede ona geri kazandıracaktım Benim Olacaktı Benim ve Hep Öle Kalacaktı...
Fakat bir yandan Linda 2 yıl önce yok etmeyi başardığım Kötü Harry'yi uyandırmıştı şimdi ben ne yapacağım... SAOL LİNDA!!!
UMARIM GÜZEL OLMUŞTUR KISA OLDU FARKINDAYIM BUNUN İÇİN SORRY :( AMA EN YAKINBİR ZAMANDA BAYA UZUN BİR BÖLÜM YAZACAĞIM :) VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM :D ÖPTÜÜÜÜÜÜÜÜM :*****
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevmeyi Dene!!!
Fiksi PenggemarBir kız Ailesi tarafından ihanete uyranıp genelevine atılan Masum küçücük bir genç… Aradan yıllar geçer Ve birinin onun için para verip evine aldığını işitir O genç kızı evine alır Genç ona karşı bir duygu hissederken kız onu kardeşi gibi görür...