Sabah penceremden gelen güneş ışıkları ile uyandım.Bugünün nasıl geçeceği hakkında pekte tahminlerde bulunamıyordum çünkü yorucu bir gün olacak gibiydi.
Hazırlandım kahvaltı yapmak için aşağıya indiğimde kimse uyanık değildi o yüzden kahvaltımı kendim hazırlamaya karar verdim.Tabi becerebilirsem...
Zeytin,peynir,ekmek aman tanrım sadece bir kuş sütü eksik ne de hoş bir kahvaltı hazırlamıştım ama. Kahvaltımı hızlıca yapıp dışarıda servisin gelmesini beklemeye başladım bir yandan da o çocuğun bizimle gelip gelmeyeceğini düşünüyordum ki servis yanıma doğru gelip o gürültülü korna sesini çıkarana kadar.
Servise bindim ama o bugün gelmedi nedenini merak ettim sebepsizce çünkü onu tanımıyordum bile ama tanışmakta istemiyor değildim.
Servis okula doğru ilerlerken hala Melisin bana kızgın olup olmadığını öğrenmek için aradım onu ve aramızda şöyle bir konuşma geçti(ama beklediğim gibi bir konuşma değildi)
Ben:"Günaydın canım arkadaşım bugün nasılsın bakalım" deyince Melis soğuk bir şekilde:
Melis:"Bıraktığın gibiyim" dedi ve telefonu yüzüme kapattı.
Ben ise bu davranışın nedeninin onu öğlen arası yalnız bıraktığımdan dolayı olduğunu düşünmüyordum ne de olsa o benim en yakınım bu nedenden dolayı bana darılmaz diye düşünüyordum başka bir şey vardı bu işte biri Melis'i bana karşı dolduruyor gibiydi ama kim?
Bir ara yine o kız mı acaba diye düşünmedim değil...
Okula geldik servis durdu indim ve okulda Melis'i aramaya başladım.Kantin,sınıf,koridorlar neredeyse tüm okulu gezdim ama onu bulamadım.
Zil çaldı sınıfa girdim ders coğrafyaydı hoca asabi, onu kızdırmamak gerekirdi.Hocamız içeri girdi yoklamayı almaya başladı Melis hala sınıfta değildi merak ettim hocanın bana kızacağını bildiğime rağmen tuvalete gitmek için izin istedim asıl amacımı bilse asla göndermezdi ama bu sefer kafasına saksı mı düştü bilmem ama izin verdi.
Tam tuvalete girecekken iki kızın konuşması ile irkildim ve usulca dinlemeye başladım.Bunun ayıp bir şey olduğunu biliyordum fakat benim hakkımda konuşuyorlardı.
Konuşanlardan biri o kızdı fakat diğerinin sesini pek duyamadım yine o salak kızın benim hakkımda saçma sapan konuşmasıdır deyip oradan uzaklaştım sınıfa doğru...
Öğlen arası olmuştu hele şükür Melis yanıma gelmişti bana farklı davranıyordu sitemlidir dedim fazla üstüne gitmedim konuştuk biraz ama melis benle eskisi gibi konuşmuyordu farklı bir durumdu bu.
Melis'e akşam bize gelmesini söyledim fakat işlerim var dedi geçiştirdi beni bense biraz kırılmıştım ama belli etmemeye çalıştım.
Bugün de öyle böyle derken bitti eve gitmek için servisi okulun önünde beklemeye başladım servis geldi bindim ve yerime oturdum.
Tam kulaklığımı çıkarıp müzik dinlemeye başlayacakken o çocuk gelip yanıma oturdu.Neden bu çocuk sadece akşamları bizim servisle gelir ki.
Bu sefer soracaktım kim olduğunu ama doğru zamanı bekliyordum ne de olsa aynı yerde iniyorduk.
Servis eve doğru yaklaştı ikimizde çantamızı aldık inmeye çalışıyorduk indik neyse servisten o yine hızlıca evine doğru ilerliyor ben ona yetişmeye çalışıyordum. Yanına doğru yaklaşınca "merhaba nasılsın"diye sordum bana eliyle sanki "tamam tamam" dermiş gibi bir işaret yapıp beni geçiştirdi .Ne kadar egolu bir çocuk bu ya neden benle konuşsa incilerimi dökülür sanki.
Kızmıştım ona nedensizce" benle tanışmak istemiyordu beni görüyor ama beni duymuyordu neden böyle bu çocuk ya"deyip söylene söylene eve girdim .
Hızlıca odama çıktım annem bir sorun mu var dedi neden odana kapanıyorsun iki gündür deyince geçiştirdim sınavlar kötü falan dedim inandı ve bana kafaya takmamam gerektiğini söyledi.
Annem odamdan çıkınca penceremin camından karşı ki eve bakıyordum her zaman ki gibi karanlıktı. Ne kadar soğuk bir aile herhalde misafir falan istemedikleri için ışıkları yakmıyorlardı.
Ama annemi ikna edip yarın tanışmak için şu anormal aileye gidip gidemeyeceğimizi soracaktım fakat çok geç oldu yatağıma uzandım yarını düşünüp uykuya daldım...
Yorumlarınızı bekliyorum oy vermeyi unutmayın.