„Harry, poslaly jsme za tebou Rona, aby tě přivedl."„Ale proč?" Harry netušil co pro něj může být tak důležitého na to, aby si u Munga vyžádali povolení a odvedli ho sem.
„Takže," začala Ginny „za prvé ti gratulujrme k objevu nového kouzelného tvora a za druhé ti musíme oznámit že se o tobě zjistilo, že máš schopnost dvakrát darovat život."
Harry jen pozvedl obočí. „Jak to?"„Toho tvora, který vás s Dracem napadl jsme na nás mém odboru chytili" pokračovala Hermiona „a zjistili, že jed té potvory, ovšem ve velice malém množství, je vlastně lék účinnější než slzy fénixe. Jelikož je ti asi jasné, že Draca ti z prachu zpět nevrátíme, máme tady i vylepšený obraceč času." řekla a ukázala Harrymu zlatý obraceč času.
„A v čem je jako lepší než ostatní?"„Umí vracet čas tam a zpátky..."„Ale to zvíře nás napadlo už před týdnem, tak jak asi..."„Neskákej mi do řeči! Teď máme možnost vracet čas tam i zpět o několik dní!" dořekla Mia s širokým úsměvem na tváři. „Takže..." začal Harry s výrazem náhlého pochopení „můžu Draca vrátit zpět?"„Ano."
Harrymu se po tváři zkutálely slzy štěstí a nahlas se rozesmál „...Ale má to jeden háček..." dodala Hermiona a Harry se napřímil „...musí to udělat někdo jiný než ty" „A proč?" zeptal se hloupě Harry.
„Že by proto, žes tam ležel v bezvědomí vedle Draca a ostatní lidé kolem by tě viděli dvakrát?"„A jo." dodal Harry a lehce provinile se pousmál. „A kdo to teda bude?" Ron, Ginny a Hermiona se začali šeptem radit a Sirius zatím položil hlavu na Harryho stehno.
Po chvilce se se rozhodli. „Půjde Hermiona." prohlásila Ginny, při sedla si k Harrymu a pohladila Siria po hlavě. „No dobře. Dejme tomu, že díky malému množství jedu v mé krvi, dokážeme Draca vrátit zpět mezi živé, ale jak myslíte že můžu jen dvakrát darovat život?"„Víš Harry," ujala se slova Mia „v těle sice máš toho jedu pouze tolik, aby jsi zachránil Malfoye, ale..."„Ale co?!" zeptal se netrpělivě Harry.
„...Totiž ten jed obsahoval i DNA té potvory a vzhledem k tomu, že se dostal do tvého organismu a ten tvor je podle nových zjištění hermafrodit, je více než pravděpodobné, že..." Harry se zděšeně podíval do kalhot a Hermiona se jen plácal do čela. „...že se ti vyvinuly i vnitřní ženské pohlavní orgány."„Takže já můžu být těhotný?"„Přesně tak." Potvrdila mu Hermiona.
Ginny se jen zasmála. „Co je na tom tak vtipnýho?!" Vyjel na ni Harry. „No uvidíme kdo pak bude vypadat jako plážový míč a u porodu bude ječet jako siréna." Harry na ni jen vyplázl jazyk a podíval se na ostatní.
Ron měl co dělat, aby se z plna hrdla nerozesmál při představě Harryho s obrovským břichem. Gin a Hermiona si něco šuškaly a tichounce se chichotaly. „Alespoň ty se mi nesměješ." řekl si Harry v duchu a objal Siria, který jen dál plazil svůj dlouhý růžový jazyk.
„Harry vstávej!" Harry ležel na pohovce a na zápěstí měl kousek vaty, který byl na jedné straně lehounce zbarvený krví. „Večera jsi tady usnul a dneska ráno se nám podařilo dostat z tebe tu krev s jedem. Ostatně tak to dělali i u Munga, jinak by ti s tím množstvím jedu v těle zkolabovaly všechny orgány."
„Takže se jde na to?"„Ano, ale rozhodli jsme se, že ještě dneska se vrátíš k Mungovi za Dracem. Teoreticky by se měl dneska probrat. To víš, jeho tělo bude mít co dohánět, než se bude moct probrat a normálně fungovat. Teď už ale musím jít. Ahoj."„Tak ahoj za chvilku. Řekl Ron, jemně Hermionu políbil na čelo a Hermiona se vrátila v čase o osm dní zpět.
Asi za tři vteřiny byla zpět a na tváři jí prohrával široký úsměv. „Tak pojď Harry. Už by ses asi měl vrátit zpátky."„Tak jo. Zatím ahoj." rozloučil se s Ginny a Ronem a šel se s Hermionou přemístit zpět k Mungovi.
Když oba došli na Harryho a Dracův pokoj všimli si že u Dracova lůžka přešlapuje sestra. „Výborně že už jste tady. Každou chvilkou přijde k sobě." řekla a vyšla ven z místnosti. Harry si sedl k Dracovi na kraj postele a jemně se přehraboval v záplavě blonďatých vlasů.
Po chvilce se otevřely ty dlouho zavřené krásné šedé oči. „Harry?"„Draco!"
ČTEŠ
Why?
FanfictionCo se stane, když Ginny začne podvádět Harryho? Jak Harrymu poradí jeho dva nejlepší kamarádi? A kdo je vlastně Harryho nový přítel?