3.Bölüm

126 19 22
                                    

   Bir yazar için yorumların kıymeti büyüktür. Bunun için yorumlarınızı bekliyorum. Talep ve okunma arttığı sürece yeni bölüm gelecektir. İyi okumalar...

*********************

  Bunu dediğim için pişman mıydım?  Pek sayılmaz.  Benden beklenmedik bir şey söylediğim için bende onun gibi şaşkındım.  Hatta şu an hala burada duruyor oluşuma hayret ediyordum.  O adam öldürmüştü daha demin değil mi?  Peki ya ben hiç adam öldürdüm mü? Hayır.  O işi uğruna hatta keyfi uğruna adam öldürüyor olabilirdi. Her ne kadar birilerini sakatlasam bile vicdanen rahat olmadığım için ertesi gün hastane masraflarını karşılıyordum.
Birini öldürmek yapacağım son şeydi resmen.

  Ben ona o bana anlamsızca bakıyordu. Ağzımdan çıkan edepsiz kelimeler onu rahatsız etmişe benziyordu. Şaşkınlıkla aralanan dudaklarını birbirine bastırıp kafasını sırıtarak iki yana salladı.

  "Edepsizleşmeyelim Oh Sehun. "

   Umarım şizofrenimdir ve bu benim bilinç altımda kurduğum bir kurgudur.  Daha demin adımı söylemişti öyle değil mi? Adımı nereden biliyordu?  Ve ismimi ağzında döndürerek şiveli söylemişti.  Bu fazlaca rahatsız ediyordu.

   Durduğum yakın mesafeden rahatsız olup birkaç adım geriledim.

"Benim o mükemmel ismimi nereden duydun?" dediğimde kahkahası ile beraber belini arkaya doğru kırıp ellerini cebinden çıkardı. Ben ise topuklamamak konusunda kendi içimle cebelleşiyordum.

"Senin o 'mükemmel ismini' işinden duydum. Senin için  'mükemmel acemi' diyorlar. "

    Acemi ve ben? Bu iki terim yan yana bile gelemezdi.  İşimde her zaman en iyisini yapıyordum. Tek kaşım 'öyle mi?' dermiş gibi yukarı kalkarken gözlerimi üstünde gezdirdim.

  "Senin içinde naylon diyorlar, Kai. "

Aklıma gelen cümleleri süzmüyordum. O an aklımdan dudaklarıma dökülüyordu.  İsmini söylemek hoşuma gitmişti doğrusu.  Kai.. Kai...Kai... Tamam bu kadar yeter.

  Dudağı yukarı doğru kıvrılıp gözlerini kısarak bana doğru baktı.

  "O neden?"

O neden Sehun? Adama bir şey demiştim. Ama benim sözlerimin devamı gelmezdi. Bu yüzden sürekli saçmalar konu ile ilgisiz şeyler söyledim. Ama ismini nerden duyduğumu sormamıştı.  Boğazımı temizleyip ona baktım.  Bundan yaklaşık 20 dakika önce iki kadının göğüsüne laf atmıştı öyle değil mi? Tanrım.. fazla edepsizleşiyordum. 

   Yüzümde geç ama oturaklı bir sırıtış olmuştu. Elimle pantolonunu gösterirken gözlerim, gözleri ile pantolonu arasında gidip geliyordu.

"Naylonu bir kez olsun çıkarmıyormuşsun. "

  Şaşkınlıkla bana bakıyordu. Şu an cehennemdeki vip köşküme daha fazla ateş alıyordum. Temas ile ilgili pek bir şey bilmiyordum.

   Bana doğru yaklaştığı zaman göģüsümü gerip  şahsi korunmamı yaptım. Eli arka cebine gittiği zaman merakla eline baktım.  Yüzümdeki ciddi ifade bir an olsun değişmiyordu. 

  Arka cebinden çıkardığı  OK Condom'u bana doğru gösterdi. Yüzündeki sırıtış yerini çatık kaşlı bir ifadeye bırakırken elinde tuttuğu prezervatifi yakama koydu.

"Naylon'un sana lazım olacağını pek sanmam ama.. yine de cebinde bulunsun. "

  Omzuma vurarak ilerlemeye başladığı zaman yakamdaki kondomu alıp yere attım. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 19, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TEZAT (SeKai)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin