UVOD
'Nee! Prestanite, cemu ovo!? Zasto ovo radite!?'
Gledala sam uzasan prizor. Neki narkomani zabadali su nozeve po celim telima mojim roditeljima. Slusala sam uzasne zvukove, osetila sam uzasan osecaj smrti. Nisam znala sta treba uraditi u tom trenutku,samo sam sedela,cvrsto zatvorila oci i slusala. Suze su klizile po mom licu kao vodopad. Nisam znala cemu ovo? Zasto sam ja zasluzila ovakav zivot?! Uleteli su u moju sobu,a ja sam samo sedela na podu i spustila glavu.
xXx: 'A TI MALA KREĆEŠ SA NAMA!'
Proderali su se na mene, i pretili mi. Zgrabili su me i to me je jako bolelo. Gledala sam svoje roditelje ubijene dok mi se srce kidalo. 'nek' me ubiju,sta ce mi zivot bez roditelja' rekla sam to u sebi. Zaspala sam u kombiju gde su bile jos neke devojke,mojih godina,uplakane i iscrpljene. Ujutru sam se probudila jos uvek na putu u mracnom kombiju. Devojke su m gledale uplakano a ja sam se samo skupila i cosak kombija.
Devojka1: Sta ti je? Pridji nam,necemo ti nista.
Ja sam samo cutala dok su me terale da im pridjem.
Devojka2: Hajde,reci nesto,znamo kako ti je,desilo nam se isto sto i tebi..
Ja: ŠTA DA TI KAŽEM? DA TI PRIČAM KAKO SAM CEO ZIVOT MUČENA , KAKO MI SE CEO ŽIVOT RUŠIO PRED OCIMA,KAKO SAM CEO ŽIVOT USAMLJENA,KAKO SAM GLEDALA PRIZOR DOK MI UBIJAJU RODITELJE!? KAKO MI JE ZIVOT UPROPAŠĆEN?! KAKO VIŠE NE ŽLIM ŽIVETI!?
Nadam se da va se sviđa :) Nastavak ide nakon 5 čitanja. :3