Fadik ninenin bağırışıyla ağzımdaki sütü Cemre'nin suratına tükürdüm. ''Gızzz cazgırlarr, siz daha uyuyonuz mu hala? Siftahı açmışlar gıızzz'' demesiyle Cemre pancar suratıyla çığlık attı. Bense salak gibi ona bakıyordum.
''Gızz siz beni duymuyonuz mu? Yeni gomşu garılar geldiydi koşun'' birbirimize bakıp aşağı koşmaya başladık. Bu yellozlar gelip manzaramızı kapattıkları yetmiyormuş gibi birde gelip siftahı açıyorlar... Yedim ulan sizi! Biz o aldığınız şeyleri size kendi fantezilerimizle yedirmesini biliriz.
Götlerini zor kapatan minicik şortlarla ellerinde su ile bakıp sırıtıyorlar.. Oh ne ala! Cemre bu bakışlara daha fazla dayanamayarak yellowşının üstüne atladı. Ben Dingomu tanırım o yüzden o kıza bulaşmaya gerek yok. Allah yardımcısı olsun (!)
Yapmacık bir edayla ''Ahh Necati yenge ahh.. YEDİM ULAN SİZİİİİ!! LAN BU SİFTAHI BİZ AÇARIZ ANCA!! Hangi fantezi türünü istersiniz??'' dememle bakkalın önünde sıra bekleyen bizim Sülüklülerin kaçması bir oldu. Ben tam Necati yengeye en güzel fantezimi uygulayacakken Fadik nine sağolsun işimi o halletti. İnsan çocuğunu döver de sever de sonuçta..
Dingoya baktığımda iki kızıda halletmişti. Karşımda ki dingo tipi bu 1. Siftah Savaşı'nın daha bitmediğini gösteriyordu. E bize hava hoş, nerede kavga orada biz..
☯☯☯☯☯☯☯☯☯☯☯☯☯☯☯☯☯☯☯☯☯
Sınıfa halay çekerek girdiğimizde hepsi bize 'klasik halleriniz bunlar' bakışı atıp bize katıldılar Hobaa.. Bu sınıfı bu yönden sevsekte belli etmiyoruz. Yalnız hesaba katmadığımız bir şey vardı. Bu ders Sefa hocanın dersiydi, şimdi sıçtım.
Sefa Hoca; her yönden bana takıntılı, her şeyde dalga geçen, ibnelikte mastır yapmış bir yaratık. (Matematik Hocası) Her zaman ki deliliğiyle içeri daldığında bizimkiler hiç bir şey olmamış gibi rahatlıkla yerlerine geçti. Ben en son hocaya salak gibi baktığımı farkkettiğim an yerime geçecekken ''Evet Aylinciğim, sözlü için gönüllü olmak ister misin?'' dedi.. Ve ben dahi zekamla tam bir şey diyecekken içeri Nazmiye hoca (Tarih Hocası) giriverdi. Bu hoca benim kurtarıcım olsada Cemre için öyle denemezdi.
Sefa hoca bana nasıl takıntılıysa, Nazmiyeciğim de Cemre'ye takıntılıydı.. Bizi iyi mi kötü mü etkiliyor bilmiyorum ama bu ikisi karı kocaydı.
''Hocam yeni öğrenciler gelmiş.'' diyerek sınıfa daldı. Keşke dönmez olaydım.. Bu iki salak bizim sınıftaydılar. ''Aylinciğim sen bir dakika ayakta kal. Kızlar sizde istediğiniz yere geçebilirsiniz.'' dedi. Brownşın tam bizim sıraya geçecekken sıranın altından Cemre çıktı. Yellowşın zaten bir erkeğin neredeyse kucağına gelecek biçimde oturmuştu. ''Azra önüme geçebilirsin, bu okulda nasıl bişeyse her yer yakışıklı kaynıyor kızamm'' dedi.. Demek benim brownşınımın adı Azra.. Brownşın daha zevkli ama banane. ''Aynen Yaren, bu delileri nasıl almışlarsa bu okula artık.'' dedi. Hadi Dingom göreyim seni. ''Sizin gibi yellozları nasıl kabul ediyorlarsa bizi de kabul ettiler. Dağdan geldin bağdakini kovuyorsun. Hayırdır kardeşş??'' işte buda benim Dingom.. Canım Dingom.
''Kızlar yeter bu kadar atıştınız. Aylin daha bize Trigonometrik Fonksiyonların Birim Çember Yardımıyla Oluşturulması'nı anlatacak. Değil mi Aylin?''
''Hocam Allah aşkına ben sizin ananıza sövüyor muyum? Aşk olsun yani. Ayıp, günah.'' dedim. Adam bildiğin sülaleme sövdü lan.
''Sözlü notunu sıfır görmek istiyorsun sanırım Aylinciğim ?'' dedi.. Ben daha konuşamadan Brownşın ''Hocam o sıfır görmeye alışkındır.'' dedi. Yani şimdi ben susup seni dinleyeceğim değil mi? Çok beklersin.
''Hocam arkadaşta galiba üstünde erkek görmeye alışkın. '' dedim ve alttan hareket çektim. ''Ayh hocağm duymuyor musunuz ne diyor bana yani'' der demez sınıfın ineği Bahadır atladı konuşmaya..
''Biz onlara alışkınız da sizin gibi yellozlara nasıl alışacağız onu bilmiyorum'' dedi. Yohamına lan bizim Bahadır ne ara konuşmayı öğrendi? Sefa Hoca ise konuşmaya daha başlamadıysa demektir ki defteri dolduruyor o bitsin başlar konuşma-''Evet çocuklar derse geçiyoruz artık. Aylin'i sıfırlarla uğurluyoruz.'' dedi. Şimdi işin gücün yok gel matematik dinle..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çekirdek
Teen FictionMahallenin delileri, okulun koğuş ağaları- haraç kesenleri, kocamemelilerle oturup çekirdek çitleyen, her sabah Necati yengenin siftahını açan, her ortama kafa uydurmaya çalışan delilerden en fazla ne beklenir ki ? Cemre deli olmasına rağmen utanga...