§3§

202 27 41
                                    

"Bunu yapmak istediğine emin misin?Ben..Kendimde değilim.Seni üzecek şeyler yapabilirim..Buna rağmen beni kabullenecek misin?"dedi sarışın adam.
"Eğer Naruto-kun'sa..Her şeyi kabulleneceğim."

"Ama..Ben senin bekaretini elinden alacağım.Seni..."

"Hayır..Aşık olduğum adamla olursa eğer,asla böyle düşünmem."

"Peki..Beni neden seviyorsun?"

"Zamanı gelince anlayacaksın.."

Sarışın adam,genç kıza sarıldı.
Sarıldı çünkü ihtiyacı vardı.
Çaresizlik bataklığından asla çıkamamış,birisiydi o.
Kalbinde bir ateş vardı genç adamın.Bu ateş ne ilahi bir Tanrı aşkıydı ne de bir fani aşk.Ateş düşünülemeyecek kadar yavaş ve şiddetli yanıyor,genç adamı içini tamamen yakıyor,yangın sonrası küle dönen her şey gibi yanıyordu genç adamın güçsüz kalbi..
"Kollarımda güvende olacaksın.."

"Naruto-kun..."

"Seni asla üzmeyeceğim..Sadece bana güven.."
Sarışın adam,genç kızın kulağına fısıldadı,
"Benim olacaksın..Yere düşen kar taneleri gibi...Kalbimi soğut artık..Kalbim yanıyor..Lütfen..Söndür Hinata..Sana ihtiyacım var.."
Sarışın adam hıçkırıklarıyla mücadele edemiyordu.Başını genç kızın göğsüne yasladı ve kollarını genç kızın beline doladı.
"Bilmiyorum..Yıkılmış hissediyorum Hinata.."

"Naruto-kun!"
Hinata da sarışın adama sarıldı ve alnını öptü,
"Saçların..gıdıklıyor Hinata.."

"Sevdiğim adamla birlikte olmak..'Onun'olabilmek bir kadının en çok isteyeceği şeydir."dedi Hinata ve gülümsedi.
"Seninle olmak,senin olmak..Kalbimizde yıkılan,paramparça olmuş duyguları yeniden inşaa edecektir."diye sürdürdü sözlerini genç kız.
"Aşk çok farklı bir şey Naruto-kun.."
Buruk bir gülümseme..

"Seni çok sevmeme rağmen..Her zaman sustum..Kalbimdeki düğüm çözülmedi."

"Biliyorum..Hadi..Birlikte telafi edelim.."

~Sarışın adam birliktelik yaşadığı genç kızla çok mutluydu.
~O akşam ikisi de birbirlerinin oldular..
~Aşk onlar için asla unutmayacak bir kavramdı.
~
Acı çekmiş 2 insan..Birbirlerini Çok iyi anlıyordu.
Onlar sadece sevgiye muhtaç,iki tecrübesiz gençti.

~Sabah

"Gerçekten..Seninle olması beni çok mutlu etti."dedi Sarışın adam.

"Evlenmek istiyorum Hinata..Bu birliktelik Artık senin'benim kadının'olduğunu kanıtladı."dedi sarışın adam,
Göğsündeki başın saçlarını okşarken..
''Seni seviyorum Hinata..."

"Ben de seni Naruto-kun..Ama..Benimle evlenmek istediğine emin misin?"

"İlk aşkım,son aşkım olmalı dattebayo!"sarışın adam gülümsedi genç adam..Hinata'yla her şeyi göze alabilirdi.
Berfin chan'a ithaftır:3

Mirai~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin